K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2012, 13:28   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Det kriminelle som forsvandt?

Er det kun mig, som grinte lidt i skægget da det kom frem, at sagen mod Kamp/Sass Larsen blev lukket, ganske tilfældigt da Sass Larsen kom i folketinget igen.

Grinte, fordi jeg har selv været igennem retsystemet, hvor der var politisk indblanding, og det var en farce og en gru uden lige. Men så svinges den politiske tryllestav, og pif paf puf så er den sag lukket.

Var det et tilfælde? Nej det var det ikke. Og ud af dette, må de mennesker som stoler blindt på vores retsystem da kløjes i frikadellerne og den brune sovs.

Alle kriminelle handlinger bliver ophævet, når man er politiker. Velkommen til et land uden et fungerende retsystem. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 13:49   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Håber du har et godt grundlag for dine beskyldninger. Sådan spiller klaveret nu ikke. Vi har en tredeling af magten, og den tror jeg på i et retssamfund. Var man orienteret om, at sagen ville falde, var der vel ingen juridiske/moralske hindringer for, at den pågældende fik en mere synlig post. Sagen med Troels Lund Poulsen er jo endnu ikke begyndet. Det bliver spændende. Dog alle er jo uskyldige indtil det modsatte er bevist. Heldigvis.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 13:52   #3
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej stampe. Tro du bare på det du tror på. Så tror jeg på hvad jeg selv har oplevet. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 15:05   #4
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg er overbevist om at både retssystemet og det politiske system i Danmark er hvis ikke en bundrådden bananrepublik, så i al fald voldsomt plaget af nepotisme og bestikkelse.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 15:19   #5
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af amaranth Se meddelelser
Jeg er overbevist om at både retssystemet og det politiske system i Danmark er hvis ikke en bundrådden bananrepublik, så i al fald voldsomt plaget af nepotisme og bestikkelse.
Helt korrekt og det skriver jeg under på.
Korruption i Danmark er på sin højeste og den ene dækker over den anden.
Når det er sagt så man må huske også på, at alle veje fører til Rom, som i DK hedder Justitsministeriet.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 15:22   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af amaranth Se meddelelser
Jeg er overbevist om at både retssystemet og det politiske system i Danmark er hvis ikke en bundrådden bananrepublik, så i al fald voldsomt plaget af nepotisme og bestikkelse.
Enig, det kunne vist ikke beskrives meget bedre....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 17:47   #7
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser

Alle kriminelle handlinger bliver ophævet, når man er politiker. Velkommen til et land uden et fungerende retsystem. Indiansummer
Ah nu var Sass jo også poliker før sagen rullede, så det er ikke det der stopper sagen. Han kom tilbage da det viste sig, at der ikke var hold i sagen mod Sass.

Der er altså også politikere der er dømt for kriminalitet som f.eks erik Ninn Hansen, Peter Brixtofte, og Klaus Riskjær.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 18:19   #8
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Ah nu var Sass jo også poliker før sagen rullede, så det er ikke det der stopper sagen. Han kom tilbage da det viste sig, at der ikke var hold i sagen mod Sass.

Der er altså også politikere der er dømt for kriminalitet som f.eks erik Ninn Hansen, Peter Brixtofte, og Klaus Riskjær.
Enig med supersus. Og derudover skal man altså lige huske, at da alt det var fremme, der er det pressen der pisker det op, når en sag starter så kan man ikke vide, om der nogensinde kommer en retssag, polititet skal først igang med at se, om der er grundlag for det. Det var der så ikke i det tilfælde her, og derfor kom Sass Larsen tilbage.

Man skal ikke altid tro blindt på pressen..
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 19:15   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Eller tro blindt på PET....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 19:19   #10
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Enig med supersus. Og derudover skal man altså lige huske, at da alt det var fremme, der er det pressen der pisker det op, når en sag starter så kan man ikke vide, om der nogensinde kommer en retssag, polititet skal først igang med at se, om der er grundlag for det. Det var der så ikke i det tilfælde her, og derfor kom Sass Larsen tilbage.

Man skal ikke altid tro blindt på pressen..
Helt enig Thomas
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Første indlæg forsvandt...;-( Mortil3børn Hjælp til Forum Brug 2 19-09-2013 14:59
200 ledige forsvandt i it-system i Hillerød Kommune buster Det er da strengt ! 2 13-07-2010 08:24
retssikkerheden der forsvandt -igen buster Alt det andet 1 04-09-2008 02:00
Kriminelle hærger kreditkort fra Visa Stella Alt det andet 0 31-03-2008 16:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension