K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2007, 15:15   #1
ljg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Indlæg: 27
Styrke: 17
ljg er ny på vejen
hejsa

ja så er jeg tilbage med et par spørgsmål,, jeg har i dag modtaget min resorse profil fra reva, der er godt nok mange ting som skal rettes, jeg skal til horsens og skrive den under på fredag,, skal alle de rettelser som jeg har skrives ind på en ny profil inden jeg skriver under, og lige en ting mere , jeg trovede at reva skulle bedømme om man har nedsat arbejdts evne evt til to en trede del eller halvtreds prosent tilbage,, det står nemmelig ingen steder i min profil,, hvis det ikke er reva der skal bedømme dette , hvem skal så ,, jeg spørger forde jeg har en forsikring som jeg evt skal til at bruge af, hilsen med en god dag til jer alle sammen lone
ljg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 16:18   #2
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Hej Lone

Ang. resourceprofilen, ja så vil jeg gerne give mit råd.

Har du mulighed for at skrive dine rettelser i selve profilen, ind imellem afsnittene.

Alternativt, har du så adgang til en kopimaskine, og på den måde klippe og klistre, så der bliver plads til dine kommentarer I SELVE PROFILEN??

For mit eget vedkommende skrev jeg 3 siders rettelser på edb med det resultat, at de blev vedhæftet profilen til aller sidst. Om dette er lovligt er meget omdiskuteret, men fakta bliver at resourceprofilen bliver uoverskuelig, hvis dine kommentarer ikke bliver indføjet afsnit for afsnit!!! (ved det af erfaring - nævnet har ikke kunnet gennemskue min).

Af samme grund har jeg rejst følgende spørgsmål - afventer svar;

-----------

Til Beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen

kopi til Arbejdsmarkesudvalget, Socialudvalget, Anne Baastrup, Line Barfod





Vedr. resourceprofil

Vil ministeren venligst forholde sig til, hvorvidt borgerens kommentarer skal indarbejdes direkte i resourceprofilen, eller om det er lovligt at hæfte borgerens kommentarer på bagerst i resourceprofilen.

Såfremt ministeren mener det er lovligt at vedhæfte borgerens kommentarer, bedes ministeren venligst forholde sig til, hvordan man som borger er stillet, når end ikke klagemyndighederne kan gennemskue resourceprofilen, som i det tilfælde bliver ganske uoverskuelig.

Såfremt ministeren mener det strider mod loven, vil ministeren da medgive at resourceprofilen er ulovlig og derfor ugyldig?


Denne mail må gerne offentliggøres, og jeg vil selv offentliggøre den på www.k10.dk


Med venlig hilsen


Lena Bæk Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 16:22   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Smile

SÅDAN ! Godt skrevet Lena.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 16:44   #4
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Tark Stella

tja hvad skal jeg sige

Af skade bliver man klog - men sjældent rig

Pas på os
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 16:48   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Lena du får en krammer her...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 16:53   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af ljg Se meddelelser
ja så er jeg tilbage med et par spørgsmål,, jeg har i dag modtaget min resorse profil fra reva, der er godt nok mange ting som skal rettes, jeg skal til horsens og skrive den under på fredag,, skal alle de rettelser som jeg har skrives ind på en ny profil inden jeg skriver under, og lige en ting mere , jeg trovede at reva skulle bedømme om man har nedsat arbejdts evne evt til to en trede del eller halvtreds prosent tilbage,, det står nemmelig ingen steder i min profil,, hvis det ikke er reva der skal bedømme dette , hvem skal så ,, jeg spørger forde jeg har en forsikring som jeg evt skal til at bruge af, hilsen med en god dag til jer alle sammen lone
hej ... jo Reva skal afklare folk og skrive en rapport til din sagsbehandler om din arbejdsevne det er det de får så mange penge for at gøre så hvis jeg var dig ville jeg klage over sådan noget juks fyldt med fejl...ret fejlene og HUSK

Du skal ikke skrive under før alle fejl er rettet og skrevet ind i profilen...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 18:24   #7
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg har forstået det sådan, at de ikke retter i ressourceprofilen, men rettelser skal tilføjes, ligesom egne kommentarer skal. Om det er rigtigt véd jeg ikke.

Jeg har fået at vide på Reva her i København, at de ikke har kompetence til at tage nogle beslutninger. Det vil sige, de kan ikke vurdere, om man er berettiget til det ene eller det andet, heller ikke om hvilket tilskud man skal have. Det, de skal gøre, er at skrive en udførlig beskrivelse af afklaringsforløbet, hvorefter kommunen tager stilling til, hvad man er berettiget til.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 18:24   #8
ljg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Indlæg: 27
Styrke: 17
ljg er ny på vejen
hej, og tusinde tak for jeres svar ,jeg vil straks gå i gang med at rette min profil, jeg er glad for at have adgang til printer så jeg kan skrive mine egne kommentar diregt ind, så må vi se hvad de siger til dette på fredag, jeg var ikke tryk ved at skulle lave tilæg til min profil da jeg var bange for at det bare ville komme bag i papirene, men nu kommer det ind i mellem hilsen lone
ljg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 18:27   #9
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
neeeeeeeeeeeeemlig Lone - SÅDAN
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 23:10   #10
ljg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Indlæg: 27
Styrke: 17
ljg er ny på vejen
haløj, ja så er jeg blevet færdig med at rette på min resurseprofil, det tog sin tid men det blev rigtig godt syntes jeg selv , er nu spendt på hvad de vil sige på fredag , en ting er hel sikker jeg skriver ikke under hvis de ikke vil godkende den, har også tilføjet min egen meninger og oplevelser som jeg havede på centeret det blev sørme til 3 sider, nå men hygge og hejsa her fra lone,,,
ljg er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
så sker der noget delfiner Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 26-01-2012 15:06
Endelig sker der noget jyttels Alt det andet 1 09-09-2011 04:46
Så sker der noget venner!!!! Razmo Politik og Samfund 35 20-12-2008 17:59
ENDELIG sker der noget! :D Camille Dit og Dat 1 10-06-2008 10:37
nu sker der noget ! annette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 04-07-2007 19:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension