K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2010, 13:48   #1
Road66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2009
Indlæg: 132
Styrke: 15
Road66 er ny på vejen
Uenig i sagsbeh. vurdering.

Hej Alle.

Det er med tårer i øjene, at jeg skriver herinde.
Jeg har modtaget min opdateret ressourceprofil, hvori
sagsbehandleren skriver:

"Det vurderes ikke, at arbejdsevnen er væsentlig reduceret"

Jeg er meget uenig, og mit ønske er at få et flexjob efter 7 år i systemet, og senest en afbrudt revalideringsplan.

Hjælp, hvad gør jeg??
Road66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 14:15   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Skriver ikke under, men skriver at du er uenig, fremhæver punkterne i profilen der påviser hvorfor du er uenig, og beder evt sagsbehandler begrunde hvorfor denne mener som denne gør.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 19:49   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Og når du så har gjort som LUM skriver (kommenteret på din ressourceprofil) , så sender du den retur til sagsbehandleren (uden underskrift, vigtigt).

Så skal sagsbehandleren kommentere på dine kommentarer (ja, lyder skørt), d.v.s. at hun/han skal tage stilling til om du har ret i dine kommentarer eller om han/hun fastholder sin mening.

Derefter sender sagsbehandleren rp'en retur til dig, og hvis du nu kan kende dig selv i den skriver du den under, hvis du ikke kan kende dig selv i den, og måske føler dig presset til at sætte din underskrift, så kan du skrive "læst, men ikke godkendt" og så dit navn.

Så kan du ikke senere få skudt i skoene, at du selv har godkendt din rp som den er.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2010, 15:00   #4
Road66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2009
Indlæg: 132
Styrke: 15
Road66 er ny på vejen
Tak for tippet

Jeg undre mig jo lidt over den vurdering, idet jeg har været på revalidering. Så må de da have vurderet min arbejdsevne til at være nedsat. Men det betyder måske ikke væsentlig nedsat, eller hvordan??
Road66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2010, 15:07   #5
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Road66 Se meddelelser
Tak for tippet

Jeg undre mig jo lidt over den vurdering, idet jeg har været på revalidering. Så må de da have vurderet min arbejdsevne til at være nedsat. Men det betyder måske ikke væsentlig nedsat, eller hvordan??
Jeg vil tro, de mener, at du måske nok har en nedsat arbejdsevne, men at den ikke er i svær grad.....

For at få et fleksjob skal arbejdsevnen ligesom være godt og vel 50 % nedsat, og tilstanden skal være varig.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Møde i dag med sagsbeh. ZikZak Dit og Dat 4 19-09-2013 11:42
Kommunikation med sagsbeh. sejleren Alt det andet 7 24-01-2013 21:32
Uenig med lægekonsulentens vurdering, hvad gør jeg? Egeskov Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 27-05-2012 12:08
Jeg er uenig med min psykolog logikeren Politik og Samfund 5 25-09-2011 23:27
Uenig i mengrad Maybe Alt det andet 11 15-09-2010 13:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension