K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-04-2013, 12:57   #1
3050
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2012
Indlæg: 60
Styrke: 13
3050 er ny på vejen
genoptage sag igen

jeg var været passager i en bil der kørte galt og pådrog mig en masse skade.
flere brud i ryggen,en knust fod,flere brud i ansigt osv.

jeg fik erstatning fra min egen ulykkes og fra bilen ansvars forsikring.
jeg har nu gennemgået en meget stor operation i foden igen,da den ikke var lavet ordenligt bla knogle reduktioner,flere skruer,metal skinner osv.

forsikringsselskabet har godkendt at betale mere erstatning fra bilens forsikring,men de vil ikke give mere fra min ulykkes!det skal lige siges at jeg har skiftet forsikring i mellemtiden,men det er jo sagsnr der følger mig.

har man ikke ret til at søge mere erstatning,hvis ens skader forværres?
det er godt nok 10år siden det skete,men har i 2010 haft sagen oppe for anden gang uden problemer og har aldrig skrevet under på en afslutning og har papire på at jeg til hver en tid kan genoptage min sag hvis den forværes,hvilket den jo har nu.

håber ikke min smøre ser for uoverskuelig ud.

Mvh Marc.
3050 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan et forsikringsselskab nægte at genoptage en sag? Indiansummer Alt det andet 8 17-05-2012 13:52
Genoptage pensionssag gl.ordning elling Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 26-06-2011 22:20
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
systemet svigter de svage igen og igen Ole-Oliver Dit og Dat 6 20-08-2009 22:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension