K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-01-2009, 03:45   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
...............er du tvunget til at flytte pga du er bagud med huslejen, eller hvordan skal det forståes??

Undskylder hvis jeg spørger dumt og ikke lige fanger pointen

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2009, 22:31   #12
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Jeg prøvede linket, desværre kunne jeg ikke få det til at virke, jeg har ikke haft noget køleskab siden medio dec. mit gik ned med varmekuller og jeg har ikke muligheden for at købe et nyt selv, så jeg sendte en mail og et brev til socialcentret med min egen skrevne ansøgning men har intet hørt så jeg bruger pt., altanen men hvad gør jeg mon når det bliver varmere, så det ville have været rart med et *officielt* ansøgningsskema ;O)

Nu har jeg jo været på kontanthjælp siden sep 2007 og har her for en måned siden fået den psykiatiske lægekonsulents *dom*, mine psykiske handicap (Generaliseret angst og kronisk depression) er varige, al behandling er afprøvet uden effekt og min erhvervsevne er varigt nedsat til det ubetydelige....og at jeg ikke kan arbejdsprøve uden væsentlig risiko for forværring af mine lidelser.....

Men det er ikke interessant siger sagsbehandleren, for en ortopædkirug der har lavet en speciallægeerklæring på mine somatiske sygdomme bakker mig op så langt at mine *klager* harmonere med hans fund, men at jeg nok godt kan arbejde deltid (evt fleks/skånejob) i et ikke fysisk belastende job., og at jeg rent somatisk er arbejdsprøveklar.... Så hvis jeg ikke magter en arbejdspøvning, så er jeg ikke samarbejdsvillig og kan ikke fortsat få kontanthjælp- så jeg må jo bare affinde mig med risikoen for at blive så mentalt syg at der ingen vej er tilbage for bedring..

Undskyld, jeg bevægede mig væk fra emnet, men hvad hjerter (og ikke mindst tankerne) er fuld af
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2009, 22:44   #13
metsen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Indlæg: 70
Styrke: 18
metsen er ny på vejen
Ja jeg er tvunget til at flytte, men flytter med megagæld. Jeg magter ingenting, er fuldstændig handlingslammet, min livskvalitet pt er mit rækkehus, bare tanken om at flytte nu........ ligger vågen hver nat og spekulerer som en gal, prøver mentalt at forberede mig på at flytte til en 2 vær. lejlighed, og det forbedrer ikke min økonomi specielt meget ved at flytte, er på kontanthjælp.
Nusli jeg har også depression og angst, gruer for hvad året bringer, regeringen må da snart få øjnene op for alle de forsøg de har prøvet at få syge i arbejde er mislykket.
metsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2009, 22:50   #14
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Hvordan kan vi komme så langt ud at mennesker mister den sidste bastion, deres hjem det er grufuldt og jeg fatter ikke denne umenneskelige prioritering der foregår i samfundet, ingen af os har vel ligefrem bedt om at blive en *samfundets byld*, en belastning, nogle man bare ser ned på.,
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2009, 00:15   #15
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nusli Se meddelelser
Jeg prøvede linket, desværre kunne jeg ikke få det til at virke, jeg har ikke haft noget køleskab siden medio dec. mit gik ned med varmekuller og jeg har ikke muligheden for at købe et nyt selv, så jeg sendte en mail og et brev til socialcentret med min egen skrevne ansøgning men har intet hørt så jeg bruger pt., altanen men hvad gør jeg mon når det bliver varmere, så det ville have været rart med et *officielt* ansøgningsskema ;O)
Ups... det var da mærkeligt, havde ellers afprøvet det dengang... Nu virker den heller ikke hos mig...
Indsætter lige en anden link. I kan vælge kommune og klikke for at se ansøgningsskema. Nogen kommuner har måske ikke ansøgningsskema derinde på borger.dk, men I kan måske bare lige vælge en anden kommunes ansøgningsskema og skrive kommunens navn i hånden, når I udskriver den...

Håber det virker den her gang...

https://www.borger.dk/selvbetjening/...aspx?sbid=8683
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indhentning af data fra Sundhed.dk lgkh62 Alt det andet 3 02-10-2013 07:10
Ftp §17, indhentning af yderligere oplysninger UDEN samtykkke!! Tiga Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 37 20-12-2012 10:07
Dækning af udgifter ved indhentning af oplysninger forlangt af komunen. thermik Alt det andet 18 14-12-2011 08:16
Indhentning af lægelige oplysninger kagekrummen Alt det andet 5 07-04-2011 19:25
indhentning af læge oplysninger kommunen nille60 Spørgsmål ang fleksjob 19 24-10-2009 20:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension