K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-04-2009, 10:08   #1
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Husk de gode oplevelser...

Jeg har været til møde med min sagsbehandler og min bisidder inden påske.

Jeg synes man skal huske at fortælle når man oplever gode ting med " systemet" . Man kan jo få det indtryk nå man læser på k10 at alle sagsbehandlere er nogen idioter der kun er ude på at slagte en.

Det var et godt møde. Hun lyttede rigtig meget til mig. Jeg har fået ref. hurtigt efter og hun ville finde et kursus til mig, da jeg kom med et ønske om at komme ud af døren et par timer om dagen mens jeg går og venter på at der sker mere i min sag.

Man må jo ingen ting.....må kan bare sidde der hjemme og vente..og på et tidspunkt så har man udtømt alle ideer til akiviter....[alle dem man kender er i job ....der er ikke mange at snakke med andet end kassedamen...og gårdmanden..det er træls.

Hilsen Lone.
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 10:21   #2
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Lone

Dejligt at høre du har haft en god oplevelse med dit møde.

Vi skal nemlig ikke glemme at fortælle når der sker noget positiv

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 10:23   #3
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Du har helt ret

Jeg har kun gode oplevelser når det kommer til sagsbehandlere på jobnet.De har været søde, forstående og gjort alt i deres magt for at få min sag igennem og de har arbejdet hurtigt.

Og nu med ankenævnet har de også arbejdet hurtigt. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor hurtig sagsbehandlingen vil gå ved dem, men jeg er positiv.

DaisyBoo
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 10:59   #4
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Jeg er enig med DaisyBoo

Det er vigtigt at være positiv.

Jeg havde en positiv oplevelse med mit jobcenter igår, de ringede fordi jeg har søgt om aktindsigt i sidste uge og pga påsken havde jeg endnu ikke fået indsigt, men den søde dame ringede blot for at høre hvor meget jeg ville havde af de sager der ligger under mit cprnummer, også for at jeg ikke skulle vente yderligere. Jeg forklarede at jeg blot var interesseret i min sag i jobcenteret og ikke andet.

SÅ jeg kan næsten ikke venter på posten i dag, tiden går for langsom....
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 11:45   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Selvfølgelig er der de gode imellem... desvære har jeg en anelse om, at når politikere og samfundet skal tage stilling til om systemet fungerer, er de mere tilbøjelige til at hænge sig i de gode sager, og glemme de dårlige.

Vi kender det fra Hjort... hver gang der er 1 god historie omkring hans lovgivning, og 9 dårlige, så virker lovgivningen fint, og er en success i politikeres og samfundets øjne...

Så det er altid med "skæren tænder", når jeg læser om de gode sager, fordi jeg frygter at de vil overskygge det overordnede billede af systemts kvalitet, som efter min mening er mere lort end lagkage.

Ja... måske er jeg pessimist, men må så igen referere til historien om Peter og Ulven.

Sidst redigeret af Razmo; 15-04-2009 kl. 11:48.
  Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 12:04   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jo, jeg synes da også, vi husker de gode ting.

Det er som at se et stjerneskud.... meget sjældent, men fint.

Det er måske også det, der gør det endnu mere frustrende, at det er så sjældent, vi hører om gode historier. De er undtagelser... desværre.

Hvis der er 10 gode historier blandt 2.700 brugere, så er det bare ikke nok.

Det burde jo være omvendt... 10 dårlige sager, blandt alle de gode, og så var k10 jo overflødig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 13:34   #7
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Det er som at se et stjerneskud.... meget sjældent, men fint.
Netop.
Jeg har sandelig også haft rigtig gode sagsbehandlere.
Den ene nåede jeg at møde 2 gange.
Den anden har jeg nu haft i 5 mdr.
Men de andre jeg har mødt, i løbet af mine 14 år i systemet, har været noget rigtig l...
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 15:47   #8
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Debat...

Hej Igen.

Der fik jeg da lige sat en debat igang der, var ? Det sådan set osse med vilje for det er vigtigt at turde holde fast i sine egne oplevelser og ikke altid tro at det store flertal kun har sandheden...

Yasmin.
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 17:17   #9
Cdog
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
Cdog er ny på vejen
De gode og forstående sagsbehandlere findes derude, men hvor?
Jeg kunne godt bruge en. Og det tror jeg der er mange andre der kunne. Desværre er vores lovgivning så uforståelig for alle, inklusive sagsbehandlere, så afgørelser i forhold til en enkelt sag, kan være forskellig fra den ene kommune til den anden.
Held og lykke til jer der har fået dårlige oplevelser i systemet. Har selv brug for lidt held.
Jesper
Cdog er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 17:35   #10
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
har både gode og dårlige oplevelser med sagsbehandlere...har haft 3 i mit forløb indtil nu og de to sidste har været på min side og hjulpet mig så godt de kunne syntes jeg*S........
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Oplevelser? Askjær De Unge 10 13-12-2010 12:22
Gode oplevelser nilla Alt det andet 12 26-03-2010 19:31
Mine oplevelser som flekssjobber Pophår Din historie 8 30-10-2009 13:32
Skriv om dine værste oplevelser!!!!!!!!!! nille Dit og Dat 19 30-08-2007 09:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension