K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2009, 18:08   #11
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tak for de trøstende ord Huldra ..

Ja jeg er ikke alene, vi er mange desværre!!

Kære Heidien, der er ikke noget at klage over..Komm. følger loven, som giver Dem ret til at aktivere alle fleksere, jeg er den eneste af flekserne, der er kontanthjælpsflekser, de andre modtager ledighedsydelse, eller særlig ydelse .

Komm. vil til hver en tid have Deres røv fri, da vi jo skal "hjælpes igang" , med at komme i fleksjob, jeg orker ikke at klage, da jeg på forhånd ved, jeg intet får ud af det.

De følger som sagt bare lovgivningen, og er i deres gode" ret, til at sætte os på disse kurser.

Sygt ja..men vi har ikke noget at komme med, jeg kan kun håbe at dette kursus ikke er samme smøre om igen

Kryds fingre for mig og alle De andre knus fra Helle.

26 UGER ARGHHHHH
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2009, 19:13   #12
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa nu læste jeg lige at der var skrevet at man fik noget mere i kontanthjælp når man var i aktivering, det undre mig for jeg har ikke fået noget efter jeg blev 25 nemlig selv om jeg har været sendt ud til her og der og er 28 nu.

Venter stadig på godkendelse til flexjob, har været i praktik og arbejdsprøvning mere end 1 gang og har det på skriftligt fra læge,psykolog og døgncenter at jeg skal have flexjob med max 15 timer pr uge-3 timer pr dag. Har gået hjemme siden maj og det man høre det er at de ikke kan finde et sted til mine behov så derfor jeg går hjemme og de ikke kan komme videre med min sag.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Misbrug af gratis arbejdskraft... Multe Politik og Samfund 16 20-06-2012 20:57
Tilbyd praktik, gratis arbejdskraft... Prøver igen Er det overhovdet til at få fleksjob? 27 27-10-2011 09:05
Jobfirmaet HKI udnytter aktiverede som gratis arbejdskraft. ekseleven Politik og Samfund 29 11-05-2011 12:59
Gratis arbejdskraft til virksomhederne zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 14-04-2008 12:14
Gratis arbejdskraft-fleksjobsystemet skuffer. Stella Manglen på Fleksjob 6 13-01-2008 19:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension