K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2016, 13:11   #31
Perlen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2011
Indlæg: 51
Styrke: 14
Perlen er ny på vejen
Tak. Man bliver helt nervøs for at man skal døje med det system igen.
Perlen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2016, 11:57   #32
henningv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2010
Lokation: hedensted
Indlæg: 176
Styrke: 0
henningv er ny på vejen
utrolig de bliver ved med at sparke, selv om man ligger ned.
henningv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2016, 17:18   #33
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 17
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af henningv Se meddelelser
utrolig de bliver ved med at sparke, selv om man ligger ned.
tror nu heller ikke man høre noget med mindre man lige pludselig er begyndt at arbejde en del som man ofte læser at folk spørger ind til straks de er tilkendt om hvor meget de må arbejde ved siden af , hvilket måske kan undre dem når der ikke er ansøgt om flex i stedet måske bare mig....god weekend
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2016, 23:42   #34
Mads87
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Indlæg: 146
Styrke: 12
Mads87 er ny på vejen
Revision

Måske kræver jeg for meget? - Men nu prøver jeg altså.

Here we go:
Er det muligt se at et billede af en tilkendelse med revision, hvor den selvfølgelig er gjort anonym, så jeg kan sammenligne billedet med min egen tilkendelse.
Synes godt nok at jeg er forvirret.



Ellers er jeg meget glad for denne her tråd.
Mads87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2016, 21:56   #35
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen hvis der ikke står direkte med skrift....at pensionen er med revurdering efter X antal år....ja så er den ikke med revurdering...

Så hvis der ikke står noget om revurdering...ja så skal man ikke revurderes...

Det SKAL stå i tilkendelsen hvis en pension er med revurdering..

Resten af det der står i tilkendelsen er det samme som alle andre tilkendelser..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2016, 17:56   #36
Gabella
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2012
Indlæg: 22
Styrke: 13
Gabella er ny på vejen
Undskyld mit spørgsmål men jeg er rigtig dårlig til at læse/tolke regler og love, min førtidspension er tilkendt i April 2013, der står ikke noget i tilkendelsen om den skal revurderes efter xxx antal år, mener i så godt jeg kan regne med min pension ikke skal revideres hvert xxx antal år fremover ?, jeg tolker det sådan efter hvad Webmaster skriver ovenfor, men kan mærke inden i mig selv at jeg er nødt til at dobbelttjekke det her med jer.
Gabella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2016, 19:43   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gabella Se meddelelser
Undskyld mit spørgsmål men jeg er rigtig dårlig til at læse/tolke regler og love, min førtidspension er tilkendt i April 2013, der står ikke noget i tilkendelsen om den skal revurderes efter xxx antal år, mener i så godt jeg kan regne med min pension ikke skal revideres hvert xxx antal år fremover ?, jeg tolker det sådan efter hvad Webmaster skriver ovenfor, men kan mærke inden i mig selv at jeg er nødt til at dobbelttjekke det her med jer.
Så skal den ikke revurderes
Hvis den skal revurderes, jamen så står det højt og tydeligt, at den skal revurderes.

God sommer
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2016, 21:40   #38
Gabella
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2012
Indlæg: 22
Styrke: 13
Gabella er ny på vejen
Tak for svar
Gabella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2018, 16:06   #39
Æseløre
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2016
Indlæg: 4
Styrke: 0
Æseløre er ny på vejen
Hvordan kan man se om det er FP med revision eller fast FP

Jeg har været så heldig at få tilkendt FP i dec 2016, jeg kan ikke huske meget (noget) fra mødet med rehab gruppen og min sb og mentor, og jeg har stadig ikke vænnet mig til at det er rigtigt, er stadig nervøs for at de pludselig "ombestemmer sig", nu har en ven fortalt mig at det ikke er permanent. jeg har denne ( fjernet mine data) er så "fucked up" i mit hoved at jeg ikke kan læse hvad der står. når jeg ser på Pensionsloven står der : § 20. Kommunalbestyrelsen træffer afgørelse om tilkendelse af førtidspension, når det efter en samlet faglig vurdering af de foreliggende oplysninger må anses for dokumenteret, at en person ikke kan blive selvforsørgende, jf. § 16. Kommunalbestyrelsen kan samtidig beslutte, at en sag skal genoptages til vurdering på et senere fastsat tidspunkt. men det står INGEN steder på min bevilgning. undskyld mit rodet indlæg, håber der er en af jer der har overblikket, og kan hjælpe mig.
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  2016pensionsbevilgning.jpg
Visninger: 463
Størrelse:  10,1 Kb
ID: 521  
Æseløre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2018, 16:13   #40
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis det IKKE står på din pensions tilkendelse at den er med revurdering....så er det en fast pension...

Det SKAL stå på tilkendelses papirerne hvis pensionen er med revurdering...

Hvis det ikke står der...ja så er det en fast pension uden revurdering...

De kan ikke komme senere og sige at pensionen er med revurdering...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension