K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2017, 10:24   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg blev afklaret

og det tog kun lige knap 10 år, men ialt blev det til 20 år på KH.

Jeg blev d.13-12-16 sat på ledighedsydelse, flexjob, 15 timer om ugen, det efter en lang og sej kamp med jobcenter og diverse inkompetente 2. aktører.

Så skal jeg bare finde de 15 timer om ugen, efter 20 år væk fra arbejdsmarkedet, ingen uddannelse, en del skånehensyn og 60 år på bagen til nov :-)

Hvor svært kan det lige være

Men jeg ville såmænd bare melde ind til dem, der stadig kan huske mig.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2017, 12:00   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
må indrømme,at jeg syntes det er spil at mennesker på 60 år, får fleks især uden uddannelse, men så igen , du kan tage mange timer, så måske lykkes det.

vil ikke sige tillykke for så længe du sidder fast i det næste system, er der vel kke så meget at sige tillykke til.

Håber at det lykkes for dig
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2017, 12:37   #3
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Jeg vil ønske dig tillykke med at du er undsluppet kontanthjælpsloftet.

Håber trods alt at du kan finde en arbejdsgiver som vil give dig et job de sidste år du har tilbage på arbejdsmarkedet.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2017, 15:11   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er dæleme vildt at det kan tage så lang tid...

Du var nr 501 der meldte sig til denne hjemmeside...og har jo været med lige siden K10 startede....så jeg husker dig ihvertfald...

Selvom det nok ikke bliver så nemt at finde et job under de forudsætninger....så kan du da langt om længe glæde dig over at kommunen langt om længe har erkendt at du er syg og ikke kan arbejde normalt...og uanset hvad...så er det altså langt bedre at være på ledighedsydelse end kontanthjælp...

Det lyder egentlig ganske plat at sige tillykke i denne situation...for det er sg sørgeligt...men alligevel...tillykke
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2017, 18:20   #5
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Jeg vil også sige tillykke for som jeg ser det, er det en stor sejr.

At du efter de mange år endelige har fået kommunen til at indse, at du ikke kan/kunne arbejde i et normalt fuldtidsjob.
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2017, 10:10   #6
beth57
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2014
Indlæg: 114
Styrke: 10
beth57 er ny på vejen
hvorfor pokker kunne de ikke give dig en pension i stedet for skal du så være på den ydelse i 7 år hvis du ikke finder noget og er det den ydelse som svarer til kontanthjælp
beth57 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2017, 11:04   #7
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af beth57 Se meddelelser
hvorfor pokker kunne de ikke give dig en pension i stedet for skal du så være på den ydelse i 7 år hvis du ikke finder noget og er det den ydelse som svarer til kontanthjælp
Ja, den fleksjobtilkendelse skulle have været givet for mindst 10 år siden.

Det er en torturstat værdig, at opføre sig sig så respektløst over for de, som kaldes borgere.
Jeg selv er kun blevet mere syg i låget i den centrifuge, som politikere kalder at hjælpe folk tilbage til fællesskabet.

Når selv den ultra liberale, Nina Smidt udtaler, at der ikke kan drejes på flere knapper kommer gud hjælpe mig, de falske venstre folk og slesk påstår at det er for at hjælpe folk.
Desuden vrøvler hun,når hun siger at højere pensionsalder vil medføre flere på FTP.
Nej, det vil det ikke. Til den tid vil pensionen være helt væk.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2017, 12:05   #8
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Det er samme ydelse som KH, 10.000 noget brutto, og mit bedste bud er at intet ændrer sig udover at jeg vel slipper for 2.aktørerne og trusler om ligegyldige praktikker.

Der er skrevet om flexjob flere gange, men nye sagsbehandlere har afvist, hvad forrige fandt var en god ide, og jeg skulle jo se fremad, ikke bagud.

Det er givet for 5 år, så er der 2 år til folkepension, og naturligvis har de nu givet flexjobtilkendelse, det billigste for dem, de ved, jeg ikke får noget.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension