K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2017, 18:33   #31
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Essaon Se meddelelser
hmm.. når jeg læser jeres begrundelser så begynder jeg at undre mig.. jeg har været igennem episoder som er langt mere voldsomme.. jeg har boet på et bosted som barn med voldelige overgreb på daglig basis i årevis.. stedet er dog heldigvis blevet lukket af myndighederne.. jeg har været igennem fejlmedicinering som gav mig alvorlige bivirkninger som næsten slog mig ihjel... og jeg har været igennem en årelang slåskamp mod systemet hvor kommunen stressede mig og straffede mig med sanktioner og trak hele mit levegrundlag væk under mig så jeg røg på gaden og manglede penge til mad... og jeg er aldrig blevet diagnociseret med ptsd
Hvis jeg forstår det du skriv ret, så sætter du spørgsmål ved ptsd fordi vedkommende har været igennem noget som du ikke selv opfatter som så voldsomt som det du har været igennem?

Hvis det er det du mener, så har du totalt misforstået hvad pstd er og hvad der udløser det. Og jeg blover faktisk lidt harm

De oplevelser en anden har oplevet kan vedkommende jo godt selv opleve mere voldsomme end du har med dine. Oplevelsen af en situation er jo subjektiv

Det er ikke nødvendigvis den samme oplevelse som udløser pstd hos forskellige personer. Men den robusthed som er medfødt hos os alle som afgør om og hvornår man får pstd.
Denne robusthed kan knække hos os alle og det er forskellige oplevelser/situationer som kan knække den hos os.

Hvis det ikke var det du mente med dit indlæg, må du gerne uddybe hvad det er du skriver
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
PTSD kimbole Alt det andet 14 01-02-2013 17:34
PTSD Lonnie Dit og Dat 0 13-06-2012 19:59
ptsd kok1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 21-07-2010 21:01
ptsd. Thelma Alt det andet 5 14-10-2008 18:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension