K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2012, 19:49   #31
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Har i dag modtaget brev fra ankestyrelsen..

De skriver
XXXXXX sag om sygedagpenge

Vi vil behandle sagen.

Det betyder at vi vi tage stilling til afgørelsen fra BAN

Nævnets afgørelse er truffet uden møde i nævnet. Sagen skal derfor på møde i nævnet, inde vi kan behandle den . Du vil høre fra nævnet.

Formålet med behandling af sagen i ankestyrelsen

Vi vil behandle sagen for at afklare hvorvidt der kunne gives afslag på forlængelse af sygedagpenge efter lov om sygedagpenge § 27, stk 1, nr. 3 med henvisning til behandlingsmulighederne, når borgeren ikke ønsker behandling med antidepressiver.
Fristen for at afgøre om vi kan behandle sagen er meget kort. Det kan derfor vise sig, at formålet må ændres.

Har fået endnu et brev hvori der står det samme næsten:

XXXXXX sag om fleksjob

Vi vil behandle sagen.

Det betyder at vi vi tage stilling til afgørelsen fra BAN

Nævnets afgørelse er truffet uden møde i nævnet. Sagen skal derfor på møde i nævnet, inde vi kan behandle den . Du vil høre fra nævnet.

Formålet med behandling af sagen i ankestyrelsen

Vi vil behandle sagen for at afklare om der ved afgørelsen om fleksjob kan tages hensyn til at der er behandlingsmuligheder, når ansøger modsætter sig medicinsk behandling.

Fristen for at afgøre om vi kan behandle sagen er meget kort. Det kan derfor vise sig, at formålet må ændres.



Er det standart breve fra Ankestyrelsen?

Bliver ked af at det skal dreje sig om antidepressiver. Det er jo ikke mit sygeforløb eller mit problem men min gigt. Jeg er ikke blevet tilbudt antidepressiver af nogen læger?? Men det er udelukket jobcenteret der har tolket dette???? Jeg har IKKE modsat mig nogen medicinske behandlinger ifb med min gigt OVERHOVEDET. Eller Antidepressiver for den sag skyld, jeg har bare ikke fået tilbudt noget???? Og tror ikke at en rumotolog udskriver noget sådan

Gunell
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2012, 00:12   #32
GoGo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 119
Styrke: 14
GoGo er ny på vejen
Hej Gunell.
Først vil jeg sige, det er super at ankestyrelsen vil tage din sag, håber der kommer noget godt ud af det.


Når jeg læser din afgørelse fra BAN lyder det som den jeg lige har modtaget, det lyder næsten som et standard brev.

Jeg har et spørgsmål til dig, da jeg håber at kan få min sag ind i ankestyrelsen.

Når man klager over BANs afgørelse, er det så de samme papirer der sendes videre til ankestyrelsen???

Jeg har nemlig rigtig meget Ban ikke har taget stilling til, men er lidt nervøs for at skrive alt dette, hvis det er samme papirer ankestyrelsen skal bedømme om de vil tage sagen på.

Så er lidt i tvivl om, jeg skal uddybe den for meget, efter jeg har set hvad din rådgiver skriver.
På fohånd tak og knus til dig
GoGo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2012, 20:25   #33
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Gogo ja min fagforening skrev en anke til ankestyrelsen over BAN s afgørelse...

Går ud fra at det er præcis de samme papirer der er sendt til Ankestyrelsen.

Men ankestyrelsen har skrevet at de også selv vil rekvirere relevante papirer hvis de mener at de mangler info.....

Må indrømme at jeg har stor tillid til min fagforening og de meget køre sagen for mig da jeg ikke magter

Alt det bedste til dig
Knus Gunell
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension