K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2012, 08:39   #1
Olsen22
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2011
Indlæg: 75
Styrke: 13
Olsen22 er ny på vejen
Hvad kan skat tillade sig?

jeg sidder her og noget overrasket og ked af det.

Min kæreste har grundet forkerter investeringer fået en stor skatte gæld og skal der for betaler rest skat. De ligger op til et kæmpe beløb hver måned han skal betale og ser bort fra alle andre løn han har, de siger de har ret til at inddrive en del og se bort fra alle andre udgifter ud over alm leje osv.

derudover vil de vide mine udgifter da vi bor sammen og har mine børn boende hos os.

kan det være rigtigt at jeg skal blandes ind i dette og de går ind og administrere alt for os og vi så får et rådigheds beløb?

Og hvordan er jeg så stillet da jeg har en opsparing kan de også tage den så?

vi er ikke gift.

hjælp
Olsen22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2012, 08:58   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
De kan ikke tage din opsparing, men de skal kende jeres fælles udgifter, for at kunne beregne et rådighedsbeløb..

Når I bor sammen, vil de dele jeres udgifter til varme, el, husleje, licens osv og så vil halvdelen af det beløb blive medtaget i beregningen af hans faste udgifter.

Skat har så et rådighedsbeløb udover godkendte faste udgifter og det der er tilbage, kan de så lønindholde i...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev man endlig ansat i fleks job, hvad får jeg før skat. HvadNuLilleDu Spørgsmål ang fleksjob 7 27-06-2013 07:27
Flytning til Tyskland - hvad skal der betales i skat tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-09-2012 13:51
Afdrag af gæld til skat eller inkasso. hvad er mest fordelagtig som Førtids Pensionis maja-bell Alt det andet 9 13-10-2011 09:12
Hvor "fræk" kan man tillade sig at være? lola44 Alt det andet 14 26-03-2011 03:04
SKAT kan ikke finde ud af skat zuza Politik og Samfund 2 27-11-2009 01:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension