K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2009, 09:19   #1
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Ny opfølgningsplan som jeg ikke har underskrevet!

Min advokat har bedt om akt indsigt i papirerne fra det sidste års tid som kommunen har liggende. Kommunen har så også sendt papirerne til mig, de samme som advokaten har fået.
Så lå der pludselig nogen nye dokumenter som jeg ikke har set før. Bl.a. en opfølgsningsplan her fra starten af april. De har bare vedlagt den, og der nederst er der en rubrik til at jeg kan underskrive den og hende som har lavet den (som jeg faktisk ikke ved hvem er )

Der står:

Kontaktform: Andet (ikke direkte med borgeren)

Må de godt bare vedlægge den, uden at jeg har godkendt den og underskrevet den ?? Den ligger jo bare i mappen med mine papirer og er en måned gammel ???!!

Der står også: at revalidering ikke er overvejende sandsynlig og behandlingsmulighederne IKKE er udtømte.

---
Men i et dokument som jeg også har fået, som jeg heller ikke har set før, fra kommunens egen lægekonsulent, skriver hun:
behandlingsmulighederne ses derfor for udtømte.
Og den udtalelse er altså fra tidligere på året.

Så bliver jeg altså forvirret ??! Kommunen kan da ikke bare gå ind og sige at der stadig er behandlingsmuliheder når både deres EGEN lægekonsulent siger der ikke er, samme gør min egen læge.

I så fald, ville jeg da gerne vide hvad det er for noget behandling de mener vil hjælpe og gøre mig rask
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 12:48   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lyder lidt som det der skete i MIN sag - at sagsbehandleren totalt ignorerede lægekonsulentens udtalelse, og ydermere hemmeligholdt hans udtalelse for mig i over 8 mdr alt imens hun forsøgte at få mig i arbejdsprøvning.....som han hav ivørigt sagde jeg ikke måtte!

Mon ikke din advokat kan få kringlet dén??
Din sagsbehandler eller hvem det er der har skrevet set senereste papir, har vel dårligt kompetance til at gå imod din læge OG lægekonsulenten?!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2009, 08:51   #3
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
det er også det jeg synes er mærkeligt, at de skriver noget andet end det lægekonsulten og min egen læge har gjort. De er trods alt enige!
jeg ved ikke hvem der har lavet denne opfølgsningsplan, jeg troede kun det var min sagsbehandler der kunne det, men jobcentret er jo lige blevet privatiseret, så de har sikkert andre regler ??!
men stadig, så mener jeg ikke de kan sige imod.
jeg har oplyst min advokat om det, og min fagforening er også på sagen og har spurgt hvad det er for noget, da hun også synes det lød meget mystisk.
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2009, 09:31   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det lyder dumt, men jo flere fejl der er i din sag, jo bedre står du! Jo mere man kan bevise at de ikke aner hvad de laver, jo bedre....

Da jeg fik alle mine papire hjem til partshøring, der kunne jeg også sidde og finde fejl på fejl. Dog var ressourceprofiel udmærket, så jeg lod den være uden at kommenterer. Hvis jeg får afslag på førtidspension, så er alle fejlene gode at få med i anken.....

Nogle læger og speciallæger, er faktisk også enormt dårlige til at skrive speciallægeerklæringer og statusprofiler, og får derfor lagt ordene i munden på lægekonsulenten. De skal være meget konkrete og skrive helt nøjagtigt hvad man kan, og navnligt hvad man ikke kan. Men det er ikke altid tilfældet de gør det, og bruger ofte tvetydige beskrivelser af diagnoserne og fremtidsudsigterne......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Så er ACTA underskrevet af danmark keld60 Politik og Samfund 18 02-02-2012 23:37
opfølgningsplan, hvor ofte? ladybird Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 30-01-2011 20:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension