K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2008, 20:56   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Super flot Maj-Britt!!!

Jeg kunne godt tænke mig at gøre der kunststykket efter - hvor får i alle de der relevante mailadresser fra??

Jeg har ofte (og endnu mere med tiden) fået lyst til at udbrede min sag, men ofte strander det på at jeg ikke rigtig ved om jeg tør, og måske også på at jeg ikke ved hvem det egentlig er jeg skal henvende mig til....hmmmm. Kunne ellers være rart med en SF - bisidder, og gerne en rigtig kendt én:-)))
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2008, 21:04   #12
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Du får dem af mig:

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected] ( Anders Fjog)
[email protected]
[email protected] ( dansk folkeparti)
[email protected] ( radikale)
*********

Find din lokale SF gruppe, ring til formanden og forelæg din sag. Jeg er sikker på at de gerne vil hjælpe.

Op på hesten og kæmp :-)
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2008, 22:08   #13
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
sad lige og læse denne tråd og kan se i Maj-Britt og
helenekr er på kontanthjælp som jeg er.

er i ikke bleven tilbudt Ny Chance som jeg er i ?
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2008, 22:15   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helenekr der er adresser på div politikkere i denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=3...=mail+adresser

et par stykker af dem er de forkerte nu (bla har vi jo karen jespersen som velfærdsminister og ikke eva kjer hansen ) men jeg skal sørge for at opdatere dem i morgen så de er lige til at gå til for dig

MVH

Hejdien

ps selv om det ikke hjælper så kan det være en god måde at komme af med sine frustrationer og nogen skal jo vide det, så kan da kun opfodre til at alle skriver deres historier til div politikkere de skal da ikke dø i synden

Maj-Britt godt brev du har fået sat sammen der , og røre det ikke ved noget så er der intet der gør
  Besvar med citat
Gammel 25-02-2008, 23:20   #15
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Kære Helene

Jeg syntes du trænger til mange af disse
Ja ventetiden på hvad de finder frem til, er laannngg. Den er så invaliderende på sjæl og krop, jeg håber ikke de ved hvad de gør ved os. Hvis de vidste det, skulle de have et los, undskyld udtrykket.


Ønsker det bedste for dig.
Mange tanker fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2008, 23:28   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Helenekr der er adresser på div politikkere i denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=3...=mail+adresser

et par stykker af dem er de forkerte nu (bla har vi jo karen jespersen som velfærdsminister og ikke eva kjer hansen ) men jeg skal sørge for at opdatere dem i morgen så de er lige til at gå til for dig

MVH

Hejdien

ps selv om det ikke hjælper så kan det være en god måde at komme af med sine frustrationer og nogen skal jo vide det, så kan da kun opfodre til at alle skriver deres historier til div politikkere de skal da ikke dø i synden

Maj-Britt godt brev du har fået sat sammen der , og røre det ikke ved noget så er der intet der gør
Det lyder rigtig dejligt, dét vil jeg glæde mig til.

Imens jeg 'har din opmærksomhed' så har jeg et spørgsmål som jeg har stærkt på fornemmelsen at du ved noget om

Skal jeg ikke have lavet den ressourceprofil INDEN hun begynder med alt det historie med REVA center - hun snakker om 25 timer om ugen - men hvordan kan hun komme frem til dén latterlige konklusion uden overhoved at have lavet ressourceprofilen??

Og hvad tror du pointen egentlig ér med REVA for mit vedkommende? Er der for at jeg skal stå stærkere mht ansøgningen om førtidspension? Eller er hun ude i at jeg skal parkeres på Flex....og hvorfor mon i gangsætte et REVA forløb, når jeg er matchet i kategori 5 op til flere gange? Og allerede HAR underskrevet førtidspensions ansøgningen.

Hun ville allerede bestille tid til en for-samtale på REVA i dag, men jeg sagde at jeg simeplthen ikke turde og at jeg bliver nødt til at have min læge med indover (jeg må jo have noget stærkt nervemedicin af en art hvis jeg skal møde op).
Enden blev at hun godt kunne vente indtil speciallægeerklæringen kommer tilbage og som hun selv optimistisk sagde ,,så har jeg også været flink''...

Jo, det var meget flinkt
(mit liv hænger bare i en tynd tråd her)....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2008, 23:50   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bmdc Se meddelelser
Jeg syntes du trænger til mange af disse
Ja ventetiden på hvad de finder frem til, er laannngg. Den er så invaliderende på sjæl og krop, jeg håber ikke de ved hvad de gør ved os. Hvis de vidste det, skulle de have et los, undskyld udtrykket.


Ønsker det bedste for dig.
Mange tanker fra bmdc
1000 tak for de mange krammere og mange tanker

Jeg tror simpelthen deres Motto er : Hvad borgerne ikke dør af, gør dem stærkere!

Synes alle er hjernevasket lige for tiden, og uanset om ens sag er tyk som en telefonbog og er rimelig selvforklarende, så skal alt dobbelt tjekkes, overanalyseres, pilles fra hinanden og sættes sammen igen.

Tror mit Motto må være : Jeg blev ikke stærkere, men døde tværtimod en smule imens jeg ventede.

- okay, dén var så halv dårlig, haha
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2008, 00:53   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
helneKr

jeg har nogle svar på dine spørgsmål

Men jeg er nød til at vende tilbage med det i morgen, da jeg lige skal finde nogle regler og love til dig også som beskriver meget af det du spørger om (og som du også kan sende videre til din sagsbehandler )

Men men lige nu er jeg ikke klar nok i hovdet og har lovet mig selv at jeg skal i seng senest kl 12 he he

så for at det ikke skal blive volapyk vender jeg tilbage i morgen ... har noteret at jeg skal huske det

så på gensyn i morgen og sov godt
  Besvar med citat
Gammel 26-02-2008, 09:08   #19
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peacock Se meddelelser
sad lige og læse denne tråd og kan se i Maj-Britt og
helenekr er på kontanthjælp som jeg er.

er i ikke bleven tilbudt Ny Chance som jeg er i ?
Næ, jeg er ikke tilbudt nogen ny chance.

Jobkonsulenterne ryster på hovedet, jeg har jo lige været på et vejlednings og afklaringkursus, hvor status blev at jeg er meget mødestabil, men p.g.a. diverse skavanker anbefales til førtidspension, alternativt flexjob.

Jeg har jo været rundt til alle mulige og umulige speciallæger, men da det var i 06, så mener min nye sagsbehandler at der kan være nye oplysninger, så jeg tager turen om igen.

Men så går tiden jo med det.

Og ham Claus kommer til at svare mig, om jeg så personligt skal møde op og fange ham
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2008, 11:14   #20
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Citat:
Næ, jeg er ikke tilbudt nogen ny chance.
hehe undskyld jeg griner

Ny Chance er noget kommunerne sender folk i hvis de ike har været "aktiv " i over et år og man er på kontanthjælp

jeg kom selv i det da jeg ikke har vært i arbejdsprøvning længe på grund af sygdom, også selv om jeg har førtidspensionssag kørene

men er nu glad nok for jeg kom i det,

http://www.nychance.dk/
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp arbejdsprøvning opfølgning Bobbi Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 11-12-2011 08:14
opfølgning af FTP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-07-2011 08:55
Opfølgning af praktikperiode? Cordulla Alt det andet 8 25-03-2011 00:21
Opfølgning under arbejdsprøvning V_Brask Alt det andet 11 15-12-2009 23:16
Opfølgning Skovgård Er det overhovdet til at få fleksjob? 48 11-03-2008 13:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension