K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2009, 13:09   #1
JWI
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2009
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 9
Styrke: 0
JWI er ny på vejen
fagforening

Hejsa
Min sagsbehandler er ved at søge førtidspension til mig og hun forventer ikke at der skulle bli problemer med det.
Nu er mit spørgsmål så , Jeg har meldt mig ud af A-kassen, da jeg har været i flexjob, nem kan jeg ikke nu melde mig ud af fagforeningen også, har jeg noget at bruge den til mere ?

Hilsen Jette
JWI er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2009, 14:04   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg ville ikke melde mig ud før end jeg havde set papir på at jeg var tilkendt førtidspension, heller ikke selv om man udtaler at der ikke skulle være noget problem det er før set at noget går galt i sidste øjeblik
  Besvar med citat
Gammel 04-10-2009, 17:06   #3
JWI
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2009
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 9
Styrke: 0
JWI er ny på vejen
Post

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men det er vel ik nødvendtigt når og hvis pensionen går igennem, jeg spørger for jeg aner intet om det her med pension, så jeg er helt på bar bund, læser godt nok alt hvad jeg kan herinde, men det er ik det hele der hænger ved.
Er heller ik helt klar over, hvad jeg skal bruge dem til lige nu.
JWI er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2009, 17:54   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Når du er medlem af en fagforening så har du mulighed for juridisk hjælp og du har mulighed for at få feks bisidder med til evt møder med kommunen , ikke alle fagforeninger og afdelinger er lige effektive desværre , så det er en beslutning du kun selv kan træffe, i det øjeblik du får din pension så skulle der ikke være nogen fare ved at melde sig ud
  Besvar med citat
Gammel 05-10-2009, 10:35   #5
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej JWI

Velkommen her

Jeg blev tilkendt en varig pension d.1.okt.2008 og jeg har haft min fagforening med hele vejen (FOA) som virkelig har støttet op om mig både først og sidst Så det er nok en god ide at du forsat betaler til den indtil der ligger en afgørelse.

Hvis du får pensionen, skal du huske at hvis du har indbetalt til efterlønsord. kan du dette beløb udbetalt.

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2009, 16:17   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jeg ville også vente m at melde mig ud, til ftp er på plads

MEN -så ville jeg også være opmærksom på OM de evt har en favorrabel ulykkesforsikring ?

For vores vedkommende er det fx UMULIGT at få en ulykkesforsikring(incl dødsfaldssum) da vi har så mange skavanker som ALLE forsikringsselskaber tager forbehold for!

Rettere sagt, hvis vi skulle forsikre os andetsteds, ja, så skal vi lægge mill på bordet for at få dækket øhh...lillefingeren

Vi har begge været forsikret via fagforeningen i mange år- uden forbehold -og jeg ved selvfølgelig ikke hvor vigtigt det er for dig men vi har beholdt vores for ca 400 kr årligt -og så, skulle det værste ske, ja så er der en lille sjat penge til boet, bedre end ingenting

Kan anbefale ALLE at man tjekker dette, det er i hvertfald vores erfaring
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fagforening? kkkk Alt det andet 3 14-02-2011 12:19
fagforening thyson Spørgsmål ang fleksjob 5 10-02-2011 05:16
Fagforening Manne76 Spørgsmål ang fleksjob 3 27-01-2011 11:35
Fagforening wipo Alt det andet 6 21-08-2009 23:52
Fagforening... Kjersti Dit og Dat 6 23-07-2008 15:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension