K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2016, 14:07   #1
Grevelady65
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2015
Indlæg: 2
Styrke: 0
Grevelady65 er ny på vejen
Nogen der har samme oplevelse ?

Hej. Jeg er ny herinde. Jeg er på Ressourseforløbsydelse. Fejler simpelthen alt fra hoved til tå. Og har lægelige udtalelser fra speciallæger, læger på sygehuse, psykiater. Og har gennemgået en masse Rønkenundersøgelser, /Så der fremlægger bevis på alt jeg fejler. Men har en følelse af at kommunen bagetelliserer mine sygedomme, Især når jeg gentagne gange hører fra sagsbehandlere" NÅ, så kan du godt va ?" Når de har sendt mig ud i noget. Nu står jeg til arbejdsprøvning, for at vurdere hvor meget jeg kan arbejde af timer.. Spørgsmålet er: Har nogen herinde, samme opfattelse af, at kommuner bagateliserer jeres sygdomme ? Selvom du/ i lever i et smerte helvede ?
Grevelady65 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2016, 14:38   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja min mand er lige kommet i mål, fleksjob, han har en gigt tilstand med betændelse i hele kroppen.

Han har hele tiden hørt ting som,du er jo en stærk jyde, en stor mand som dig, du kan vel ikke sidde stille, du er vant til at arbejde.

Han er høj og bred og det skal han hele tiden høre for, vi fik en god udtagelse fra den sidste arbejdes prøvning og kom i mål.

Men den tideliger arbejdes prøvning fik han en lang udtagelse om at han stimoleret og umuligt kunne være så syg, hun mente han manglede psykolog hjælp.
Igen pga størrelsen
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2016, 19:36   #3
Grevelady65
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2015
Indlæg: 2
Styrke: 0
Grevelady65 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
ja min mand er lige kommet i mål, fleksjob, han har en gigt tilstand med betændelse i hele kroppen.

Han har hele tiden hørt ting som,du er jo en stærk jyde, en stor mand som dig, du kan vel ikke sidde stille, du er vant til at arbejde.

Han er høj og bred og det skal han hele tiden høre for, vi fik en god udtagelse fra den sidste arbejdes prøvning og kom i mål.

Men den tideliger arbejdes prøvning fik han en lang udtagelse om at han stimoleret og umuligt kunne være så syg, hun mente han manglede psykolog hjælp.
Igen pga størrelsen
Det er da godt nok frækt.. Måske får de ligefrem penge for at sidde og svine syge mennesker til ? Hvor mange timer endte han ud med så ?
Grevelady65 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2016, 19:47   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
2-3 ugeligt med mindst en fridag ugeligt
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension