K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2016, 00:53   #1
hybens
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2016
Indlæg: 2
Styrke: 0
hybens er ny på vejen
Bidrag til Akasse/fagforbund

Hej alle jeg er ny bruger her på siden, og i ressourceforløb, det vil sige jeg er endnu ikke i et afklaringforløb fordi, jeg gik ned med en depression for 4 gang indenfor de sidste par år.

Da jeg ikke kan finde nogle der har skrevet om emnet vil jeg da lige gøre opmærksom på at man kan søge nedsættelse af kontingent hvis man er på ressourceforløb. Jeg fik mit sat ned med omkring 400,00- kr. pr måned.
Det er da også en slat når man nu ikke får mere i ydelse.

Ha en go aften derude glæder mig til at læse alt herinde ser spændende ud.

hybens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2016, 09:31   #2
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hybens Se meddelelser
Da jeg ikke kan finde nogle der har skrevet om emnet vil jeg da lige gøre opmærksom på at man kan søge nedsættelse af kontingent hvis man er på ressourceforløb. Jeg fik mit sat ned med omkring 400,00- kr. pr måned.
Jeg vil så lige gøre opmærksom på at det bestemt ikke er alle forbund der har den regel og at man derfor ikke skal blive alt for skuffet når man opdager det ikke kan lade sig gøre.
Den enkelte fagforening bestemmer suverænt hvilke regler de har på dette område.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2016, 19:50   #3
hybens
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2016
Indlæg: 2
Styrke: 0
hybens er ny på vejen
Okay det var jeg ikke klar over, men kan da fortælle at jeg er medlem af 3f hvis der skulle være andre.
hybens er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension