K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2010, 01:00   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har engang prøvet nogenlunde det samme i en Aldi. Pludselig kom der en idiot medarbejder tordende med blottede tandhalse og bad sig adgang til min taske - gu ville jeg da ej åbne min taske for ham!!! Jeg havde ikke engang udløst alarm, men han mente helt bestemt at jeg havde stjålet noget og han blev sateme VED selvom jeg pænt forklarede ham at jeg IKKE havde taget noget.
Det endte også med politi inde i baglokalet/kontoret, hvor rette myndighed kunne få adgang til min taske, som jo heller ikke indeholdt noget.
Gal han fik baghjul og verbale øretæver - og nej, jeg handlede der heller ikke igen!!!

Jeg har også prøvet ''andersine-måden'' hvor jeg udløste alarm i Fona, men hvor der kom en VENLIG mand og spurgte om jeg måske havde KØBT noget i en anden butik der kunne udløse alarmen. Og SÅ var jeg lige så venlig stemt og sagde at vi da lige kunne tjekke det sammen. Det viste sig så at være et magnetkort til min søns træningscenter der fik alarmen til at ringe, og min lille datter som var med, fik en gratis Postmand Per film for ulejligheden. SE dét var service hvor tvivlen kom borgeren tilgode! Og der har jeg handlet meget siden.

For mig er der forskel på hvordan en medarbejder giber det an. Venlighed bliver mødt med venlighed, og ubehagelig mistanke kan de stikke skråt op!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 09:23   #32
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Siger som andre her , kunne ikke drømme om at stikke nogen og at opfodre borger til det er det laveste man kan komme syntes jeg for min del, det er sådan et samfund der er ved at blive bygget op , alle bliver mistænkt for at lyve man vil nok ikke arbejde, man er nok ikke syg det passer nok ikke hvis man siger man ikke drikker osv osv .. hvis forretninger kørte efter samme koncept som kommuner så skulle alle kunder kropsvisiter-es inden de gik ud, for nogen stjæler jo og hvem ved hvem det er det er måske dig , og nogen snyder jo så hvorfor ikke dig .. underlig måde at have et retssamfund på ...

Og så lige en lille en til hvordan ansatte snakker til folk de mistænker for at stjæle jeg har selv en søn som er nøglebære (ansvaret for en fakta ) det blev han da han fyldte 18 (ellers fyre fakta dem normalt til deres fødselsdag ) og han har altså fortalt nogen gange hvor han har skulle stoppe butikstyve og hvor han er mere bange end tyven, og det kan måske få dem til at reagere (de ansatte) lidt uhensigtsmæssigt...

Ved at der en dag kom fire velvoksne fyre/mænd ind i min søns fakta og tog for sig af retterne ganske åbenlyst , om min søn fortalte (også til fakta) at det gjorde han ikke noget som helst ved , han stod sammen med en 16 ¨årig pige og var på arbejdet og som han sagde .. faktas varelager er ikke værd at dø for ..

En gang var han meget tæt på en fyreseddel fordi det var en kvinde i 30erne der græd-ene fortalte at hun ikke havde penge til mad til sig selv og sine børn og han valgte at lade hende gå (uden vare ) oki senere blev hun taget igen og min søn fandt ud af at hun ikke havde børn he he .. men bare lige for at sige der kan være mange grunde til at de ansatte reagere uhensigtsmæssigt i min søns forretning har der været røveri fire gange (væbnet og i kassen ) så tror sq nogen gange de ansatte har nerver uden på tøjet også

Og min holdning til fakta .. de klare sig så godt økonomisk fordi de bruger børnearbejde...
  Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 10:06   #33
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Kunne vi ikke blive enige om en overskrift vi ønsker os er;

Borgernes appel; Opret en borgerombudsmand i alle kommuner
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 11:25   #34
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jo tak det ville ikke være en dårlig ting
  Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 13:40   #35
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser

Og min holdning til fakta .. de klare sig så godt økonomisk fordi de bruger børnearbejde...
Med hensyn til Fakta, så vores fakta den er total pengeløs efter så mange røverrier.
Siden de fik indført det,så er alle medarbejdere mere trygge siger de, og ingen forsøg på røveri.
Surt det ikke gøres i alle butikker. Det kan virkelige have store psykiske konsekvenser for den medarbejder der er på arbejde og oplever røveri.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 16:53   #36
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Også pengeløse Fakta'er hér...og nu er Netto også begyndt, tanken er også blevet pengeløs..

Sikke en masse dyre tiltag der til, blot fordi nogle mennesker ikke kan kende forskel på dit og mit!

HAVDE jeg nu mødt en ung medarbejder, jamen så havde jeg naturligvis været sød og føjelig og åbnet tasken, da jeg selv har en knægt på samme alder der står i butik. Men i Aldi tilfældet var det en halv gamme stodder (på min egen alder, hahahaha) og i Fona så han endda skide godt ud, ærgede mig efterfølgende over det ikke var kropsvisitation, fniis.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 16:57   #37
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Også pengeløse Fakta'er hér...og nu er Netto også begyndt, tanken er også blevet pengeløs..

Sikke en masse dyre tiltag der til, blot fordi nogle mennesker ikke kan kende forskel på dit og mit!

HAVDE jeg nu mødt en ung medarbejder, jamen så havde jeg naturligvis været sød og føjelig og åbnet tasken, da jeg selv har en knægt på samme alder der står i butik. Men i Aldi tilfældet var det en halv gamme stodder (på min egen alder, hahahaha) og i Fona så han endda skide godt ud, ærgede mig efterfølgende over det ikke var kropsvisitation, fniis.
Årh, den har jeg også prøvet i Aldi, en ung fyr, der BESTEMT skulle tjekke min lille indkøbspose fra Matas, og det fik han lov til.

Der lå en klar kasse melorme til min skægagame, han gav mig posen og tog den næste kunde uden et eneste ord.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 17:20   #38
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af lone t Se meddelelser
Med hensyn til Fakta, så vores fakta den er total pengeløs efter så mange røverrier.
Siden de fik indført det,så er alle medarbejdere mere trygge siger de, og ingen forsøg på røveri.
Surt det ikke gøres i alle butikker. Det kan virkelige have store psykiske konsekvenser for den medarbejder der er på arbejde og oplever røveri.
Ja den fakta min søn er i er lige åbnet i weekende efter ombygning så de er også pengeløse nu

Og iiihhhh jeg kan sq ikke få fat i nogen på den skide kommune .. så nu gider jeg ikke hænge på K10 mere, må finde nogen at lade det gå ud over he he ..

god aften til jer
  Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 17:25   #39
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hejdien lad det nu ikk gå ud over kattene og elværket
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 17:54   #40
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen gav lige kommunen en chance mere http://www.k10.dk/showthread.php?t=12281
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Angiv din nabo... phhmw Politik og Samfund 294 27-04-2022 22:27
Os under 40 kan også være syge FB gruppe; meld jer ind Tzari Politik og Samfund 0 08-07-2012 00:23
Åbent brev - appel til politikerne på Christiansborg! logikeren Politik og Samfund 13 18-09-2010 01:32
Meld dig som indsamler Helle Smith Dit og Dat 17 12-11-2009 14:24
Kvinder! Meld jer ud.. Metro Det er da strengt ! 0 16-06-2007 06:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension