K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2008, 19:14   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Sender min sag til min borgmester.

Fordi jeg er dødhamrende træt af ventetid, fejl, ingen respons, trækken i langdrag.

På fredag kopierer jeg de akter ( 10 sider på 10 år) jeg fik forleden, rub og stub, og vedlægger mine kommentarer.

F.eks står der d. 27-11-00.........pgl. har nedsat arbejdsevne og en arbejdsprøvning kan komme på tale.

Vi skriver nu 2008 og der er INTET sket.

Min fornuft siger mig at når jeg holdes på KH i 10 år, så er det fordi kommunen har erkendt at jeg vil have svært, for ikke at sige umuligt, ved at komme retur til arbejdsmarkedet.

Det vil jeg fremføre for min borgmester.

Jeg var ved en kanon speciallæge i går, hun kunne lige fortælle mig at udover seneskedehindebetændelse og Raynard syndrom, der har jeg sørme ogå slidgigt i begge hænder og albuer + hofter.

Hun var lidt forbløffet over at jeg var holdt hen i 10 år på KH, som hun sagde: De har jo givet dig FP i de sidste 10 år.......sådan under bordet.

Det vil jeg fremføre for min borgmester.

Han får den besked sammen med diverse papirer at når han har læst dem, talt med min sagbehandler, indhentet resten af min sag ( nægter at tro på at 10 sider kan dække 10 år), så ringer han til mig og aftaler en tid, hvor han og jeg PERSONLIGT ved et møde kan få afsluttet min sag.

Den speciallæg, Anne Petri, Frederiksberg hospital, hvis I har mulighed for at vælge hende, så gør det, hun var simpelthen dejlig, grundig, lyttende, præcis i hvad hun forklarede og sørme om ikke jeg fik et kram af hende.

Nu håber jeg blot at min: hold da op, hun er god.........holder, så hun vil skrive om mig, hvad hun sagde.

Men jeg har altså planlagt at stille min borgmester til ansvar for al den sjusk omkring min sag. Venstre er jo ret fjollede med ansvar lige for tiden
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2008, 19:37   #2
Systeminvalid
Slettet Bruger
 
Systeminvalids avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-09 2007
Indlæg: 44
Styrke: 17
Systeminvalid er ny på vejen
Nu er det altså ikke for at være lysseslukker, men jeg har været på kontanthjælp i 15 år og henvendte mig også til borgmesteren i håb om en afklaring, men hvad kom der ud af det ....?? ingenting.

Sidst redigeret af Systeminvalid; 28-05-2008 kl. 19:39. Årsag: stavebøf
Systeminvalid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2008, 20:17   #3
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg tror min borgmester er effektiv, når jeg klager, så er der promte svar, så jeg håber at han kan sætte skub i sagerne, om ikke andet, så er det da prøvet.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2008, 20:28   #4
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hej Maj-Britt!

Det er da både trist og træls, med en så mangelfuld og langsommelig sagsbehandling. Det kan da ikke være meningen, at man skal finde sig i den slags.

Du er i din fulde ret til at klage!

Jeg håber, at der snart kommer lidt skub i din sag, så du kan få den pension, som du er berettiget til.

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2008, 21:16   #5
Silke
Elsker at være her på K10
 
Silkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Indlæg: 87
Styrke: 17
Silke er ny på vejen


Hej Maj-Britt.

Orv, hvor blev jeg vred over den behandling du har været udsat for !

De skulle skamme sig, skulle de.

Send du endelig brevet til din borgmester - det kan da aldrig skade - måske kan det endda få sat lidt fart på en afgørelse i din sag.

Man rystes over de forhold, der hersker på kommunens kontorer.

Held og lykke med det - giv ikke op !


__________________
Venlig hilsen

Silke

Carpe Diem
Silke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål til Borgmester brian36 Alt det andet 23 20-02-2013 23:13
Vi sender børnene tidligst i vuggestue nocturne Politik og Samfund 4 21-11-2011 23:47
Borgmester i Odsherred Hyanna Dit og Dat 3 17-10-2008 17:58
Stress sender flest på førtidspension? Stella Politik og Samfund 16 01-03-2008 21:47
Contra A/S sender folk i arbejdsprøvninger. Stella Dit og Dat 1 04-02-2008 16:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension