K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-07-2011, 00:23   #31
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det undre mig at du allerede nu er indkaldt til møde, uden AFGØRELSE.(husk dette i din klage til Nævnet).

Men ellers har din sag IKKE opsættende virkning. Kommunen er derfor fortsat forpligtet til at afklare dig.
Ergo kan indkaldelsen godt være relevant, dog ikke, efter min mening på dette tidspunkt.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2011, 10:48   #32
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Hej Vovse og Popiae

Tak for jeres svar.

Godt at vide at jeg ikke kan komme længere ned, hehe.

Og god pointe Popiae, jeg husker det til når jeg skal klage til BAN. Det er temmelig stressende at få disse breve. Jeg bliver vildt dårlig af at gå og vente på hvad de nu har gang i. Jeg havde mareridt i nat selvom mødet først er om flere uger.

Jeg fik endda af vide af min sagsbehander at jeg ville få fred mens sagen pågik.

Jeg kan se af brevet at jeg har fået en ny sagsbehandler (eller også har vedkommende ferie). Jeg har hverken mailadresse eller telefonnummer på den nye.
Solnedgang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2011, 12:02   #33
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Solnedgang Se meddelelser
Det er temmelig stressende at få disse breve. Jeg bliver vildt dårlig af at gå og vente på hvad de nu har gang i. Jeg havde mareridt i nat selvom mødet først er om flere uger.
Når du ikke har en mailadresse på din nye sb, så kan du enten sende en mail til kommunens mailadresse og stile den til din ny sb (jeg går ud fra, at du har navnet), eller du kan skrive et alm. brev og aflevere på kommunen mod kvittering.

I mailen/brevet beder du om, at få oplyst hvad mødet skal handle om.

Så vidt jeg ved har man ret til, at få oplyst hvad et møde skal handle om, så man kan forberede sig til mødet.

Man kan jo ikke forberede sig til et møde med en ukendt dagsorden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
afslag på kontanthjælp? sannemus Alt det andet 14 27-01-2013 21:59
Mister man altid sygedagpengeret ved afslag på FTP ? bumblebee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 17-12-2012 15:59
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
Afslag på kontanthjælp, hvad gør vi nu...? Brille Alt det andet 8 26-10-2011 01:11
Mister man sin ledighedsydelse hvis man får afslag på fleks Hejdien At søge førtidspension 48 22-03-2010 10:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension