K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2011, 23:40   #11
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg kan ikke hjælpe med §'er ell.l.
Men hvis sagsbehandleren kommer med en påstand, som hun ikke kan underbygge ved hjælp af §, så ville jeg skrive til jobcenterchefen, fortælle pænt om mødet, men at du er ked af, at sb ikke kunne underbygge sin påstand med en §, og at du nu håber på, at jobcenterchefen kan af- eller bekræfte sb's påstand, og i bekræftende fald henvise til lov og §.

...det bliver sørme et langt brev, SB kender tydeligvis ikke mange paragraffer, end ikke den om aktindsigt, som SB påstod at ha' spurgt jurist om...

Nu kender jeg ikke dit forhold til jobcenterchefen, så jeg kan ikke vurdere, om det er nødvendigt at sende klagen til flere.

Jeg kender ikke jobcenterchef - har sidst været forbi JSV (Job på Særlige vilkår) i 2004, men fik oplyst navnet, da jeg bad om det.

M.h.t. aktindsigt gjorde jeg selv det (efter jeg havde modtaget den første omgang, 2 feede kuverter), at hver gang jeg havde været til møde med sb afleverede jeg en aktindsigtsbegæring ved skranken på vej ud.

Det husker jeg faktisk godt, at du har fortalt, Vovse, i et andet indlæg og skrevet mig det bag øret. Men det kan være vigtigt at være informeret om, hvad der sker imellem møderne.

Det er ikke sb der "laver" aktindsigten, men pigen bag skranken, så du kan jo forsøge med samme fremgangsmåde, og se om du kan "snigløbe" sb.

...snige mig ind mellem møderne? Eller?
...det her Jobcenter ligger langt ude på landet, ydre Nørrebro, ingen risiko for at jeg kommer i nærheden med mit nedsatte funktionsniveau...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 02:17   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man skal aldrig tro på noget en sagsbehandler siger som hun ikke kan fortælle lovgrundlaget til....

Så bed hende om den løbende aktindsigt skriftligt....og bed om afgørelse skriftligt...

Jeg troede at alle herinde efterhånden var klar over at alt skal forgå skriftligt...Både så man undgår misforståelser og så man har dokumentation på alle ting...

Du skriver i dit første indlæg som om du har fået afslag på pension...

Som jeg kan se det....så har du ikke fået et afslag på førtidspension....men du har fået et afslag på at sagen skal overgå til behandling efter reglerne om førtidspension...

Der er meget stor forskel på disse ting...

Hvis du kun har fået et afslag på at sagen skal overgå til behandling efter reglerne om førtidspension...så lyver din sagsbehandler igen igen...når hun siger at du vill få et afslag igen...for det kan hun jo ikke vide på forhånd...

Når man søger en paragraf 17 på det foreliggende grundlag.....ja så SKAL de lade sagen overgå til behandling efter reglerne om førtidspension....

De kan ikke bare undlade at lave en rigtig afgørelse på den slags ansøgning...

Så hvis du søger en paragraf 17 på det foreliggende grundlag....så vil du kunne få afgjort hvorvidt du er berettiget til en pension....

Det er så smart at gøre som din sagsbehandlere har gjort....for folk tror jo at de rent faktisk har fået et afslag på om de er berettiget til en pension....

Men sandheden er at du kun har fået et afslag på at de vil kigge på om du er berettiget til en pension...

Hvis man derimod kun søger en ren paragraf 17.....uden at den er på det foreliggende grundlag....ja så kan de give det samme afslag igen og igen...altså at de ikke vil kigge på om du rent faktisk er berettiget til en pension...

Håber at du kan forstå forskellen på dette...da det er ret vigtigt at vide hvad det er man har fået et afslag på...og om de i det hele taget har kigget på om du er berettiget til en pension...

Nu ved jeg jo ikke hvorvidt du selv mener at du er berettiget til en pension eller andet....jeg ville bare lige forklare forskellen på de afslag på pension og det at lade sagen overgå....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 02:53   #13
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære Carmen

Det her bliver da mere og mere vanvittigt!!!
For at kunne gå i gang med at finde de rigtige love og §§,
er det nødvendigt at vide hvilken målgruppe, du hører under.

http://www.socialjura.dk/index.php?id=759#5875
(Lov om Aktiv beskæftigelsesindsats) er der i

Kapitel 2
Målgrupper, ansvar m.v.

§ 2.

Er du en 3), 4) eller 7) ?

På : http://www.socialjura.dk/index.php?id=8302
er der en afgørelse fra ankestyrelsen:

Afgørelse

Kommunens afgivelse af tilbud efter beskæftigelsesindsatsloven i form af vejledning og afklaringsforløb var ugyldig,
idet der ikke forud for tilbuddet havde været udarbejdet en jobplan.
.......
Af § 29, stk. 1 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats fremgår det,
at der forud for afgivelse af tilbud efter kapitel 10-12 til personer,
der er omfattet af § 2, nr. 1-4 skal udarbejdes en jobplan.
........
Ankestyrelsen fandt, at udarbejdelse af jobplan efter § 29, stk. 1 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats var en garantiforskrift,
der havde som funktion at skabe et godt og fyldig bedømmelsesgrundlag for den afgørelse, der skulle træffes.
Tilsidesættelse af en garantiforskrift var en retligt mangel.
Der var svigtet en garanti for afgørelsens rigtighed,
og manglen var generelt set væsentlig, og medførte afgørelsens ugyldighed.

Du skal kigge her i "Bibelen" : http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf
På side 15 og 16 :
Udviklingen af borgerens arbejdsevne tager udgangspunkt i borgerens personlige ressourceprofil. Ressourceprofilen tegner et samlet billede af borgerens ressourcer og de udviklingsbehov, borgeren måtte have for at kunne komme ud på arbejdsmarkedet.
Endvidere indgår eventuelle barrierer i ressourceprofilen.
Ud fra borgerens udviklingsbehov kan sagsbehandleren sætte en udviklingsproces i gang sammen med borgeren
for at fastholde eller hjælpe borgeren i arbejde.

Forud for udviklingsprocessen laves en handleplan sammen med borgeren, hvor mål for borgerens udvikling er beskrevet.
Handleplanen formuleres med baggrund i ressourceprofilen og skal løbende justeres,
efterhånden som udviklingen skrider frem.
Det er vigtigt at være opmærksom på, at mål og delmål i handleplanen
muligvis skal ændres undervejs,
afhængig af den retning udviklingen tager.

Og på side 113 :
Mål- og opgavebeskrivelse :
Inden borgeren henvises til en udviklingsaktivitet, skal sagsbehandleren sikre,
at den konkrete aktivitet er relevant i forhold til det mål,
sagsbehandler og borger har sat for udviklingsforløbet.
Når sagsbehandleren skal vurdere, om aktiviteten er i stand til at medvirke til udvikling af borgerens ressourcer,
kan det undersøges, om der er en mål- og opgavebeskrivelse
(også kaldet ’varedeklaration’), der indeholder en beskrivelse af de udviklingsaktiviteter, som tilbydes.

Hvis der ikke foreligger en mål- og opgavebeskrivelse,
er det specielt vigtigt, at sagsbehandleren har udarbejdet en formåls- og indholdsbeskrivelse (’kravspecifikation’) for det forløb, borgeren skal gennemgå.
Med baggrund heri bør sagsbehandleren sikre sig, at den valgte aktivitet rent faktisk vil være i stand til at løse opgaven.

I forhold til den valgte aktivitet bør sagsbehandleren skriftligt formulere de krav,
aktiviteten skal leve op til i forhold til den konkrete borger.
Grundlaget for at formulere kravene er den enkelte borgers ressourceprofil.

Læs også side 115

Jeg kan ikke se, hvordan man kan komme uden om en handleplan ?
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 18:48   #14
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man skal aldrig tro på noget en sagsbehandler siger som hun ikke kan fortælle lovgrundlaget til....

...det gør jeg heller ikke, Web...der skal mindst en socialrådgiver til, før jeg begynder at tage påstande for gode varer! Jeg har mødt for mange kontorassistenter (SB) gennem 10 år, der har iværksat for mærkelige ting fx. at jeg selv må opsøge egen læge for at få en redegørelse for helbredstilstanden...

Så bed hende om den løbende aktindsigt skriftligt..

Er sket for længe siden, men SB VIL ikke!
Jeg bad om LØBENDE aktindsigt 15/11, da jeg ville vide, hvilke bilag SB medsendte til en påbudt (af SB) konsultation hos psykiater. Aktindsigten kom IKKE inden for 10 kalenderdage, så jeg måtte rykke! 3 dage efter konsultationen 7/12 havde jeg omsider aktindsigten.


..og bed om afgørelse skriftligt...

Det vil ske!

Jeg troede at alle herinde efterhånden var klar over at alt skal forgå skriftligt...Både så man undgår misforståelser og så man har dokumentation på alle ting...

Web, det ER skriftligt!

Du skriver i dit første indlæg som om du har fået afslag på pension...

Som jeg kan se det....så har du ikke fået et afslag på førtidspension....men du har fået et afslag på at sagen skal overgå til behandling efter reglerne om førtidspension...

Ja, det har du ret i! Fremgår først tydeligt nederst i kort forhistorie, beklager...

Der er meget stor forskel på disse ting...

Hvis du kun har fået et afslag på at sagen skal overgå til behandling efter reglerne om førtidspension...så lyver din sagsbehandler igen igen...når hun siger at du vill få et afslag igen...for det kan hun jo ikke vide på forhånd...

...nej, det kan SB ikke vide! SB er bare typen, der godt kan lide at skræmme borgere og nyder sin magt, der slet ikke modsvarer hendes indsigt og uddannelse...efter min mening, hvordan forsvarer man ellers at sparke til et menneske, der ligger ned i ordets bogstaveligeste betydning på et liggeunderlag...

Når man søger en paragraf 17 på det foreliggende grundlag.....ja så SKAL de lade sagen overgå til behandling efter reglerne om førtidspension....

De kan ikke bare undlade at lave en rigtig afgørelse på den slags ansøgning...

Så hvis du søger en paragraf 17 på det foreliggende grundlag....så vil du kunne få afgjort hvorvidt du er berettiget til en pension....

Jeg søgte på foreliggende i 2005, blev indstillet af SB i 2006, sagen samlede støv i Nyropgades kælder i flere år, blev igen indstillet af soc.rådgiver i 2009, afslag fra kommune i 2010, kommune får medhold af BAN og jeg har netop her i 2011 returneret medholdet til BAN for en revurdering.


Det er så smart at gøre som din sagsbehandlere har gjort....for folk tror jo at de rent faktisk har fået et afslag på om de er berettiget til en pension....

Men sandheden er at du kun har fået et afslag på at de vil kigge på om du er berettiget til en pension...

...er du rar, Web, at forklare mig den store forskel...tror ikke, jeg helt har fattet det...

Hvis man derimod kun søger en ren paragraf 17.....uden at den er på det foreliggende grundlag....ja så kan de give det samme afslag igen og igen...altså at de ikke vil kigge på om du rent faktisk er berettiget til en pension...

...lovgrundlaget, der er vedlagt fra BAN er §18...

Håber at du kan forstå forskellen på dette...da det er ret vigtigt at vide hvad det er man har fået et afslag på...og om de i det hele taget har kigget på om du er berettiget til en pension...

Nu ved jeg jo ikke hvorvidt du selv mener at du er berettiget til en pension eller andet....

...det var en MEGET smertelig beslutning at søge pension i 2005, for deri ligger erkendelsen af, at min funktionsevne er så nedsat, at jeg arbejdsmæssigt og også socialt kun kan byde på uendeligt lidt...og siden da er kommet forværring.

jeg ville bare lige forklare forskellen på de afslag på pension og det at lade sagen overgå....

...som sagt, er jeg ikke helt sikker på, at jeg har forstået forskellen...ups, pinligt, men ærligt!

Men min sag er sidstnævnte: Man vil ikke lade sagen overgå til behandling...("Der er ikke grundlag for at påbegynde sag om om førtidspension, da alle aktiverings-, revaliderings-...osv." indledes afslaget af Socialcenteret Kbh. i juni 2010).


Mange tak for respons :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 18:59   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
"..det gør jeg heller ikke, Web...der skal mindst en socialrådgiver til, før jeg begynder at tage påstande for gode varer! Jeg har mødt for mange kontorassistenter (SB) gennem 10 år, der har iværksat for mærkelige ting "

Det behøver ikke nødvendigvis at være bedre med en socialrådgiver, sagsformidler eller diplomsagsformidler.

Den værste der var inde over min sag (ca. 15 år) underskrev sig som sagsformilder og diplomsagsformidler.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 19:15   #16
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
....Men sandheden er at du kun har fået et afslag på at de vil kigge på om du er berettiget til en pension...
....Men sandheden er at du kun har fået et afslag på retten til påbegyndelse af pensionssag. Det er den første afgørelse i pensionssager.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2011, 19:49   #17
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Kære Florken!

Mange tak for dit meget informative indlæg!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Kære Carmen

Det her bliver da mere og mere vanvittigt!!!
For at kunne gå i gang med at finde de rigtige love og §§,
er det nødvendigt at vide hvilken målgruppe, du hører under.

http://www.socialjura.dk/index.php?id=759#5875
(Lov om Aktiv beskæftigelsesindsats) er der i

Kapitel 2
Målgrupper, ansvar m.v.

§ 2.

Er du en 3), 4) eller 7) ?

Jeg er opført som en § 2, nr. 7 i en afgørelse om fortsat ret til flexjob fra oktober 2010.

...jeg er i tvivl, om dette er korrekt, da jeg ikke helt kan gennemskue, om jeg måske er en nr. 4...du kan måske, du er jo en ørn på området :-)


På : http://www.socialjura.dk/index.php?id=8302
er der en afgørelse fra ankestyrelsen:

Afgørelse

Kommunens afgivelse af tilbud efter beskæftigelsesindsatsloven i form af vejledning og afklaringsforløb var ugyldig,
idet der ikke forud for tilbuddet havde været udarbejdet en jobplan.
.......
Af § 29, stk. 1 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats fremgår det,
at der forud for afgivelse af tilbud efter kapitel 10-12 til personer,
der er omfattet af § 2, nr. 1-4 skal udarbejdes en jobplan.
........
Ankestyrelsen fandt, at udarbejdelse af jobplan efter § 29, stk. 1 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats var en garantiforskrift,
der havde som funktion at skabe et godt og fyldig bedømmelsesgrundlag for den afgørelse, der skulle træffes.
Tilsidesættelse af en garantiforskrift var en retligt mangel.
Der var svigtet en garanti for afgørelsens rigtighed,
og manglen var generelt set væsentlig, og medførte afgørelsens ugyldighed.

...læste den i går, mener at huske, at hun var i en anden målgruppe, men dommen viser tydeligt, hvor vigtig en Jobplan er...

Du skal kigge her i "Bibelen" : http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf
På side 15 og 16 :
Udviklingen af borgerens arbejdsevne tager udgangspunkt i borgerens personlige ressourceprofil. Ressourceprofilen tegner et samlet billede af borgerens ressourcer og de udviklingsbehov, borgeren måtte have for at kunne komme ud på arbejdsmarkedet.
Endvidere indgår eventuelle barrierer i ressourceprofilen.
Ud fra borgerens udviklingsbehov kan sagsbehandleren sætte en udviklingsproces i gang sammen med borgeren
for at fastholde eller hjælpe borgeren i arbejde.

...netop, SAMMEN med borgeren...

Forud for udviklingsprocessen laves en handleplan sammen med borgeren, hvor mål for borgerens udvikling er beskrevet.

...netop, HANDLEPLAN...

Handleplanen formuleres med baggrund i ressourceprofilen og skal løbende justeres,
efterhånden som udviklingen skrider frem.
Det er vigtigt at være opmærksom på, at mål og delmål i handleplanen
muligvis skal ændres undervejs,
afhængig af den retning udviklingen tager.

Og på side 113 :
Mål- og opgavebeskrivelse :
Inden borgeren henvises til en udviklingsaktivitet, skal sagsbehandleren sikre,
at den konkrete aktivitet er relevant i forhold til det mål,
sagsbehandler og borger har sat for udviklingsforløbet.
Når sagsbehandleren skal vurdere, om aktiviteten er i stand til at medvirke til udvikling af borgerens ressourcer,
kan det undersøges, om der er en mål- og opgavebeskrivelse
(også kaldet ’varedeklaration’), der indeholder en beskrivelse af de udviklingsaktiviteter, som tilbydes.

Hvis der ikke foreligger en mål- og opgavebeskrivelse,
er det specielt vigtigt, at sagsbehandleren har udarbejdet en formåls- og indholdsbeskrivelse (’kravspecifikation’) for det forløb, borgeren skal gennemgå.
Med baggrund heri bør sagsbehandleren sikre sig, at den valgte aktivitet rent faktisk vil være i stand til at løse opgaven.

I forhold til den valgte aktivitet bør sagsbehandleren skriftligt formulere de krav,
aktiviteten skal leve op til i forhold til den konkrete borger.
Grundlaget for at formulere kravene er den enkelte borgers ressourceprofil.

...ligger lysår fra min sagsbehandling...

Læs også side 115

Jeg kan ikke se, hvordan man kan komme uden om en handleplan ?

Nej, du har fuldstændig ret, både JOBPLAN og HANDLEPLAN skal udarbejdes, hvilket jeg fik bekræftet i går, hvor jeg talte med en socialrådgiver i Gigtforeningen (ikke for at tjekke dine oplysninger, Florken, men primært for at høre, om jeg var forpligtet til at møde op mandag hos anden aktør, som jeg mundtligt havde indvilliget i på mødet, men FØR jeg blev nægtet en skriftlig Job- og Handleplan)
Samme socialrådgiver i Gigtforeningen oplyste, at jeg var forpligtet til at møde op - borger SKAL overholde lovgivningen - selv om hun på ingen måde ville forsvare den sagsbehandling, jeg havde været ude for.

Uden tøven overhovedet meldte hun ud, at der SKAL laves både JOBPLAN og HANDLEPLAN.

Plus mange andre gode oplysninger, som jeg kommer med senere, så dette indlæg ikke bliver alt for langt!

Sidst redigeret af Carmen; 22-01-2011 kl. 22:37.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2011, 09:24   #18
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Er også målløs

Kære Carmen

Hvor er jeg da også bare lamslået
Sikken behandling - sådanne sb har jeg heldigvis kun haft 2 af!
i de knap 10 år jeg har været i gang.

Jeg må tilstå at sådan som jeg læser det, er det ikke fp du får afslag på,
men om du kan få dem behandlet i team førtidspension
Såå jeg ville jo anbefale dig, at finde ud af hvad de mangler
for at kunne anerkende sagen til teamet.
Og derefter skrive mail til din sb hvordan i (lad hende tro, det er hende der bestemmer) skal indhente de manglende oplysninger?
Lad hende bestille dem hos din læge - så de får hvad de mangler

Carmen, jeg har også lært af de 2 ....alt på skrift!
Så herfra foregår alt på mail!
med kopi til min hjælpende privat betalte socialøkonom -
(heldigvis har jeg en mad der kan og vil afse pengene til hende)

Uhu jeg ved jo ikke om jeg har forstået det hele rigtigt, til tider kan man springe noget over...(er ikke så god til at koncentere mig så længe af gange mere)

Men en masse skal du ha'
for dem har du brug for
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2011, 15:54   #19
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Vovse, jeg husker godt din opfattelse af bla. din diplomformidler...personligt har jeg altid respekt for, at folk vil dygtiggøre sig og dermed også den tid og energi, de har brugt på det.

Karo, enig i at pensionssagsbehandling starter i et visitationsteam, hvor der indstilles positivt eller negativt til behandling af sagen. Derfor forstår jeg heller ikke helt, hvad Webmaster forsøger at fortælle mig...FORMELT er forskel, men REELT er ingen forskel.
Det er jo så bare videre i det forrykte aktiveringscirkus, som jeg intet har imod, hvis jeg havde helbreddet til det! Min modydelse for offentlig forsørgelse, når jeg selv ikke var i stand til at finde et job...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2011, 15:58   #20
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Anstændighed - eller manglen på samme

Når man nu kan læse i min Reva-tråd, at tingene faktisk KAN ekspederes med lynets hast, såfrem der er underliggende motivation for de ansatte/Centret/Etaten, så vækker det kvalmende harme, at vi ikke engang er i udkanten af et lysår fra en anstændig behandling i denne sag - Carmen, send mig om ønsket en PB, så skal jeg lige give den en hjørnetand - måske det kan hjælpe en smule!
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu må jeg også bede om hjælp. Bella67 Spørgsmål ang fleksjob 66 03-10-2011 14:46
Været til Møde igen. Jeg er målløs. Wodpoulsen Alt det andet 9 24-06-2011 22:15
Danske Stasi-tendenser og retsløs klapjagt på ledige buster Politik og Samfund 6 14-10-2010 09:55
Målløs over pressen... Stella Det er da strengt ! 3 17-02-2009 23:30
Jeg er målløs hvad gør jeg forkert? Fiselback Spørgsmål ang fleksjob 1 26-10-2008 12:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension