K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-03-2015, 12:18   #21
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Formålet med en partshøring er vel egentlig, at informere borgeren om essentielle ting, som denne ikke formodes at have kendskab til. Det giver vide fortolkninger
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2015, 15:08   #22
Betthi
Ved at vænne sig til K10
 
Betthis avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2014
Lokation: Sjælland
Indlæg: 23
Styrke: 10
Betthi er ny på vejen
Hej Stampe, hmmmm partshøring,, øhh jeg tror ikke lige jeg helt forstår, hvad du mener ���� ,,
Ved bare at jeg må anmode borgerrådgiver om denne har lyst til at møde op på næste møde med mig, når den kære kommune nu har ulejlige sig med at indkalde afdelingslederen og den gamle samt nye SB.
Betthi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2015, 16:43   #23
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Vil kommunens borgerrådgiver det? Denne er ansat af kommunens politiske system og har ikke til opgave at sagsbehandle men vejlede om veje gennem systemet og forklare evt tvivlsspørgsmål. Kommunens "curlingperson" som nogen siger.

Her fx Slagelse kommune, men du kan nok finde din borgerrådgivers vedtægter på din kommunes hjemmeside.
https://www.slagelse.dk/media/112778...rraadgiver.pdf
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2015, 16:48   #24
Betthi
Ved at vænne sig til K10
 
Betthis avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2014
Lokation: Sjælland
Indlæg: 23
Styrke: 10
Betthi er ny på vejen
Tak Stampe �� jeg tænkte nu nærmere at få borgerrådgiveren med som bisidder ikke andet, har fået erfaring med, at sagsbehandlerne har det med at være noget pænere i deres adfærd, end hvis Borgerrådgiveren ikke var med.
Betthi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension