K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2015, 19:07   #1031
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Hej Benny Gerhard

Du ønskes et rigtig stort tillykke med fødselsdagen.
Alle os på K10 håber at du vil få en rigtig god dag.

Tusind tak for fødselsdags-hilsen, med lagkage
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2015, 17:27   #1032
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 23.02.2015

Folketingets Socialudvalg
Folketinget
Christiansborg
1240 København K.

Spørgsmål til Socialminister Manu Saren

Hvorfor er ministeriets ”retningslinjer” for lægekonsulenter ikke påført, at han uanset sit ekstra job som kommunal lægekonsulent medarbejder, er læge i alle lægegerningens faser, også når han får forelagt mine journaloplysninger til gennemsyn og oversættelse?

Retningslinjer er ikke vedtaget ved lov, og kan således blive misbrugt, da ingen tidligere socialministre vil efterkomme som påstået, at ville gribe ind overfor ”uartige” kommuner når de bevidst begår fejl, og sparer penge på borgernes fysiske bekostning!


Lægeløftet
"Efter at have aflagt offentlig prøve på mine i de medicinsk-kirurgiske fag erhvervede kundskaber, aflægger jeg herved det
løfte, til hvis opfyldelse jeg end ydermere ved håndsrækning har forpligtet mig,
• at jeg ved mine forretninger som praktiserende læge stedse skal lade det være mig magtpåliggende, efter bedste skønnende at anvende mine kundskaber med flid og omhu til samfundets og mine medmenneskers gavn, at jeg stedse vil bære lige samvittighedsfuld omsorg for den fattige som for den rige uden persons anseelse,
• at jeg ikke ubeføjet vil åbenbare, hvad jeg i min egenskab af læge har erfaret,
at jeg vil søge mine kundskaber fremdeles udvidede og i øvrigt gøre mig bekendt med og nøje efterleve de mig og mit
fag vedkommende anordninger og bestemmelser."

Lægekonsulenten har som kommunal ansat medarbejder ingen ret til at få forelagt, at behandle og tilsidesætte mine ”statusoplysninger” fra min egen læge, der er konkrete journaloplysninger om min helbredstilstand!

Han må kun overdrages min ”STATUSATTEST” i funktionen som læge!


Bilag: Brev af 17.01.2015 til Statsminister Helle Thorning Schmidt
” Brev af 26.01.2015 til Socialminister Manu Sareen

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2015, 10:32   #1033
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up



Hvornår får jeg svar på dette?

Rekommanderet Søborg d. 21.03.2015


Kære Borgmester
Nu gør jeg hermed et sidste forsøg, og du får din sidste chance for at indrømme Gladsaxe Kommunes begåede fejl ved, at erkende kommunes sagsbehandlers uberettigede påstande om mit funktionsniveau som det blev fremlagt til lægekonsulenten, da kommunen i strid med virkeligheden fjernede det meste af min hjælp i 2001.

Derved mistede jeg det meste af min genvundne førlighed efter mange års hård genoptræning, efter min tilskadekomst. – Jeg har behov for en indrømmelse, og en undskyldning for fejltagelsen!

http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2015, 13:48   #1034
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Benny Gerhard‎ - LÆGER UDEN "ANSVAR"! "SYSTEMETS" SPAREBØSSE

I DAG FOR 1 ÅR SIDEN den 3. april 2014 på FACEBOOK.

Benny Gerhard LÆGER UDEN "ANSVAR"! "SYSTEMETS" SPAREBØSSE
https://www.facebook.com/groups/155541641123228/


Her er Ekstra Bladets spørgsmål:
- Synes du det er fair, at kommunerne kan begå lovbrud mod samfundets svageste uden at kunne blive straffet?

- Hvad er din holdning til at kommunerne ikke skal give erstatning, når borgere får medhold i klagesager?

- Når man skylder kommunen penge, er de hurtige til at kræve dem. Burde det så ikke gælde omvendt, når kommunen ulovligt har frarøvet borgere kontanthjælp, hjælpemidler, institutionspladser eller andre ydelser?

- Hvad vil du gøre i sagen som socialminister?
Her er socialministerens skriftlige svar:
*Kommunerne skal selvfølgelig overholde lovgivningen og sørge for, at borgerne får den hjælp, de har ret til i første omgang.

Derfor er det vigtigt, at kommunerne er klædt godt på til at vide, hvad den rigtige afgørelse er efter loven. Netop derfor er der taget en række initiativer for at styrke Ankestyrelsens vejledning af kommunerne og de kommunale sagsbehandlere.

Jeg er sikker på, at der også ligger en forbedring i, at alle klager fra 1. juli i 2013 skal behandles af Ankestyrelsen, og at principielle sager behandles i første instans. På den måde kan alle kommuner blandt andet hurtigere blive orienteret om korrekt praksis, hvis der har været usikkerhed på et område.

Vi skal have et system, der lægger til grund, at kommunerne ønsker at overholde de gældende regler. Jeg forventer, at kommunerne har viljen til at opfylde denne forpligtelse og yde hjælp i overensstemmelse med lovgivningen, og at kommunerne bestræber sig på at overholde regler og god sagsbehandling.

Derfor synes jeg ikke, det giver mening at tale om at straffe kommunerne, hvis en kommunes afgørelse ændres i klagesystemet.

*********
PS: Tilføjet 3. april 2015: Kommunen sendte mig i kørestolen for bestandigt, og sparede 2.141.064,85 kroner ved at "diktere" lægekonsulenten til at tilsidesætte faktuelle lægeoplysninger!
*********

Citat. 2: Derfor er det vigtigt, at kommunerne er ”klædt godt på” til at vide, hvad den rigtige afgørelse er efter loven. Citat slut:

Mit Spørgsmål:
Hvad hjælper det, når kommunens sagsbehandler klæder mig som handicappet borger af til skindet ved, at opgive ”ukorrekte” oplysninger til Gladsaxe Kommunes LÆGEKONSULENT der, så vælger at bruge sagsbehandlerens oplysninger, og derved tilsidesætte min egen læges journaloplysninger, om mit handicap?
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2015, 08:56   #1035
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Benny Gerhard

"SYSTEMET før MENNESKET" !!!


Statsministeren må - inden valget - tage ansvar for, at skiftende ministre ikke har vedtaget brugen af RETNINGSLINJER for lægekonsulenter ved
"lov", ellers må hun stå til ansvar for min manglende og usikre fremtid!

Hun kan ikke bare give bolden videre til sin egen socialminister, hvis hun ikke stiller ham til ansvar for, at overholde den sociale retssikkerhed.

Efter 14 års nedværdigelse efter mødet med Gladsaxe Kommunes misbrug af lægekonsulent, har ingen skiftende socialministre ønsket at rette op på de brugte "retningslinjer" for lægekonsulenter, der er fritaget for "ansvar" i henhold til lægeloven, når de "skrotter" faktuelt indhentede lægeerklæringer om mit funktionsniveau, og handicap.

Statsministeren: http://www.benny-g.dk/Socialministeren.htm
Hjemmeside: http://www.benny-g.dk/
Lægekonsulent: http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm
Domstole: http://www.benny-g.dk/Domstole.htm
Facebookside: https://www.facebook.com/groups/155541641123228/
EKSTRA BLADET: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle4933826.ece

Hold fingrene fra klagesystemet!

En ny undersøgelse blandt socialrådgiverne viser tydeligt, at retssikkerheden allerede nu er under pres. 67 % af socialrådgiverne svarer, at fokus på økonomien forringer muligheden for at varetage handicappedes lovbestemte rettigheder. Og 8 ud af 10 socialrådgivere angiver, at økonomiske hensyn spiller en større rolle end socialfaglige vurderinger.

af/ Betina Post, formand for Dansk Socialrådgiverforening
Stig Langvad, formand for Danske Handicaporganisationer
Henning Pedersen, formand for BUPL
Benny Andersen, formand for Socialpædagogernes Landsforbund
http://www.ft.dk/samling/20101/almde...280/992336.pdf

LÆGER UDEN "ANSVAR"! "SYSTEMETS" SPAREBØSSE

Gladsaxe Kommune sparede 2.141.064,85 kroner på, at ødelægge mis fysiske liv som aktiv handicappet person.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2015, 15:35   #1036
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

HVOR MEGET SKAL MENNESKER MED HANDICAP TÅLE?

Kompensation for vor funktionsnedsættelse har velfærdssamfundet ydet os i vidt omfang hidtil, men nu bliver vi presset hårdt.

Det er det, vi hører fra Danske Handicaporganisationers kommunale afdelinger over hele landet. Mere end halvdelen af disse afdelinger har givet klart udtryk for dyb frustration og bekymringer hen over årsskiftet.
Tendensen er klar. De offentlige myndigheder prioriterer besparelser væsentlig højere end fortsat velfærd.
-------------------
Er vi da ikke også borgere i et retssamfund?

Men åbenbart ikke mere, end at et embedsmandsudvalg uden anden begrundelse end sparehensyn kan fjerne væsentlige retsgarantier. Hvornår afvejer man ellers hensynet til retssikkerhed over for rene omkostninger og ofrer uden tøven retssikkerheden?

Når det kun drejer sig om mindretallets retssikkerhed, er den åbenbart uden betydning. Har vi en retsstat eller har vi ikke?

Der er stadig ikke noget generelt forbud her i landet mod diskrimination af mennesker med handikap – kun på arbejdsmarkedet er dette forbudt.
Den beskyttelse burde regeringen vel have råd til at give os, og det kræver konventionen også.
-------------------
Brugerstyret personlig assistance (bpa) – verdens bedste og mest fleksible hjælp til mennesker med de allersværeste handikap – ydes nu kun i langt færre tilfælde end før, og mange af de eksisterende ordninger får deres timetal beskåret, uanset at behovet er uændret.

Rene sparehensyn er begrundelsen.


Men det er ikke lovligt, når borgerens forhold er uændrede.
Men hvad bryder kommunerne sig om det.

(skrevet af Holger Kallehauge)

Min sag:
% Ankestyrelsens og Det Sociale Nævns 2 seneste afgørelser:

http://www.benny-g.dk/handicapkonsulent.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2015, 16:58   #1037
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Retssikkerhed....hmmm...her i DK...det løb er vist kørt...

En af de ulykkelige sager der bliver omtalt i forrige indlæg http://www.avisen.dk/blind-og-i-koer...ja_327234.aspx

Citat:
Blind og i kørestol: Kommunen tog hjælpen fra Katja
Katja Cornelius mistede pludselig syv timers daglig hjælp. Kommunen vurderede nemlig pludselig, at hun ikke var syg nok.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2015, 18:35   #1038
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

FØLGEBREV: - BREV SENDES I MORGEN

Socialminister Manu Sareen, Holmens Kanal 22, 1060 København K

Statsminister Helle Thorning Schmidt, Prins Jørgens Gård 11, 1218 København K.

Borgmester Karin Søjberg Holst, Gladsaxe Kommune, 2860 Søborg

Kære Borgmester og ministre

Nu kommer der et nyt valg, og måske igen en ny socialminister der ikke vil gå ind og rydde op i sager om kommuner og deres misbrug af lægekonsulenter!

Gladsaxe Kommune har begået en nedværdigende og ærekrænkende handling mod min person som handicappet person!

Hjemmeside: http://www.benny-g.dk/

Lægekonsulent: http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm

Domstole: http://www.benny-g.dk/Domstole.htm

Siden kommunens overgreb mod mig i 2001, som jeg betegner det, har jeg døgnet rundt uanset hvad jeg foretager mig, tænkt på, at kommunen med et pennestrøg totalt udraderede de fysiske funktioner, jeg ved hård og veldisponeret træning havde generhvervet mig siden jeg ved en slem påkørselsulykke blev lammet i arme og ben, og de indre organer.

Ministrene må ”inden valget” kræve Gladsaxe Kommunes ansvarlige borgmester stillet til ansvar, da det ellers vil få konsekvenser!

Benny Gerhard = Lægekonsulentoffer!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2015, 13:02   #1039
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
SÅ KØRER VI - JEG HÅBER PÅ, AT NOGLE MEDIER VIL DELTAGE!

- VALGKAMP 2015 - (Vælgerne stemmer altid på forbedringer)

> 0-løsning har vi ved, at syge eller tilskadekomne borgere/vælgere ikke er lovbeskyttet mod lægekonsulenter i kommunerne, der derved frit kan bestemme over dit/mit liv uden at det ved grove fejl får konsekvenser! <
________________________________________________

HJEMMESIDEN er opdateret d. 11.06.2015 - Socialministeren

STATEN har fjernet mit sociale sikkerhedsnet ved udenom lovgivning, at lade en kommuneansat læge skrotte min egen læges fremsendte faktuelle helbredstilstand som handicappet

Eks. Velfærdsminister Karen Jespersen kreerede i 1998 "retningslinjer" for Lægekonsulenter uden, at reglerne som oversætter af lægeerklæringer blev vedtaget ved LOV!

Borgmester Karin Søjberg Holst Gladsaxe Kommune, misbrugte "ytringsfriheden" til at pålægge lægekonsulenten ikke, at bruge mine journaloplysninger, men i stedet at bruge sagsbehandlerens løgnagtige oplysninger.

"Ytringsfrihed" er ikke det samme som -"YTRINGSRETTIGHED" !

http://www.benny-g.dk/Socialministeren.htm (Diverse oplysende bilag)


DEL - Kopiere tekst og indsæt.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2015, 20:37   #1040
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

FREMTIDEN SER NU SORTERE UD ØKONOMISK END TIDLIGERE, SÅ JEG ARBEJDER PÅ SIDSTE KAPITEL OM, AT BLIVE I MIT HUS !!!

Den Særlige Klageret Mail + Brev Søborg d. 31.03.2008
Prins Jørgens Gård 13
1218 København K.

Benny Gerhard
Mørkhøj Bygade 4
2860 Søborg.

Kære Højesteret

Svigtet af, og mistet tilliden til det danske retssystem!

De danske DOMSTOLE, ved henholdsvis Østre Landsret og Retten i Glostrup undlader i strid med mit retsmæssige krav, ved afsigelse af domme i sager som jeg taber, og i strid med min ”veldokumenterede bevisførelse”, at oplyse mig som sagsøger om, at lægekonsulenter der fungerer i den offentlige sektor som ”administrative læger”, ikke kan drages til ansvar for at være skyldig i at have tilsidesat lægeoplysninger, og været den altafgørende faktor, og dermed som ”autoriseret” læge at være skadespådragende i den ganske betragtelige forværring af mit handicap, der er sket.

Højesteret og Procesbevillingsnævnet har med stor enighed meddelt mig, "at jeg ikke kan vinde sagerne", og at det ikke har nogen ”betydning for mit sociale liv”.

Begge instanser har glemt at meddele mig, at min sag var underlagt kategorien ”læger uden ansvar”?

Begge domsafgørelser, og nu afsluttede sager ved domstolene (stoppet på grund af afslag på fri proces, og dermed manglende økonomi) var rettet mod lægekonsulentens kritisable medvirken som autoriseret læge, og derfor som ”værende berettiget til”, at ”kunne oversætte faktuelle lægeoplysninger” i en helbredsbetinget sag.

> I begge domsafgørelser burde det således være oplyst, at læger der arbejder i sociale sektor ikke kan drages til ansvar for handlinger der er skadespådragende, der er i strid med autorisationsloven (lægeloven), der er i strid med lægeetiske regler, og i strid med menneskerettigheder. Der skal foreligge en ”ærlig” begrundelse for dommen. <

*********
Som handicappet borger i det danske retssamfund har ført og tabt 2 sager imod det offentlige, som jeg ikke kunne/måtte vinde.

Ved Østre Landsret, en erstatningssag imod Gladsaxe Kommune, samt ved Retten i Glostrup, en erstatningssag imod kommunens lægekonsulent Claus Bjerregaard.

Gladsaxe Kommune påførte min sag om berettigelse af hjælp i henhold til serviceloven, ”urigtige og løgnagtige” oplysninger om min funktionsevne.

Lægekonsulent Claus Bjerregaard brugte de ”urigtige” oplysninger til, i strid med sit hverv som ansvarlig læge til sideløbende, at tilsidesætte faktuelle journaloplysninger fra min egen læge. Statuserklæring fra egen læge, var indhentet af Gladsaxe Kommune.

Lægeoplysninger der advokerede for at min tilstand var stationær og, at jeg havde stort overvågningsbehov. Gladsaxe Kommunes kritisable ”misbrug” af lægekonsulenten som firmaets mand, kostede mig som værende erklæret 100% invalid 75% af min hjælp i en 3-årig periode, indtil Det Sociale Nævn omgjorde kommunens beslutning som værende foretaget på et forkert grundlag.

Latterliggjort ved DOMSTOLENE:
DOMSTOLENE BURDE HAVE UNDLADT AT DØMME I KLAR MODSÆTNING TIL MIN BEVISFØRELSE, OG DERMED I STRID MED MIN RETSSIKKERHED, OG I STEDET MEDDELT MIG OG MIN ADVOKAT MED HENVISNING TIL FÆLLESERKLÆRINGEN AF 1998, AT DOMSTOLENE IKKE KAN DØMME LÆGER I DEN OFFENTLIGE SEKTOR, FOR LÆGESVIGT I HENHOLD TIL AUTORISATIONSLOVEN (LÆGELOVEN) OG DERMED FOR, AT HAVE PÅFØRT EN KLIENT SKADESFORVÆRRING.


Retssagen mod Lægekonsulent Claus Bjerregaard blev påbegyndt fordi jeg tabte i Østre Landsret, og fordi jeg havde direkte beviser imod ham for lægesvigt (ansvar), og for tilsidesættelse af faktuelle journaloplysninger vedrørende min funktionsevne og mit overvågningsbehov.

Retssagen mod Lægekonsulent Claus Bjerregaard var aldrig blevet påbegyndt, og store udgifter (lån i hus) til advokat og retsafgifter var blevet undgået hvis jeg i Østre Landsret var blevet oplyst om, at kommunernes lægekonsulenter ”ansvarsfrit” kan udøve ”administrativt” fysisk vold, mod en i forvejen fysisk handicappet person”.

Hjemmeside: http://www.benny-g.dk/index.htm

Venlig hilsen
Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension