K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2015, 23:51   #1
dolph
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
dolph er ny på vejen
Flexjob

Hej Jeg er ansat i fleksjob

jeg går og overvejer at oprette mig et cvr nummer.
Mit spørgsmål går helt enkelt på må jeg det når jeg er ansat i flexjob.

jeg ønsker ikke at opsige mit fleksjob jeg vil gerne have et cvr nummer sideløbende med mit fleksjob, er er nogen love eller regler der forhindre dette?
dolph er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2015, 03:51   #2
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Se dette links..........
http://www.k10.dk/showthread.php?t=27803
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2015, 08:20   #3
iamforever
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 116
Styrke: 15
iamforever er ny på vejen
Dolph >>
Læs også med her : http://www.k10.dk/showthread.php?t=31708

Området er uafklaret efter EU dommene C-335/11 og C-337/11 af 11. april 2013 og Højesterets afgørelse d. 13. juni 2013 i Sag 250/2011.

En fleksjobber er per automatik handicappede efter disse domme og derfor er der uafklaret spørgsmål om hvor meget staten og kommunerne faktisk må begrænse og forskelsbehandle en fleksjobber i forhold til en ikke fleksjobber.

I mine øjne må du gerne have et CVR efter du er blevet bevilliget fleksjob også imens du arbejder som fleksjobber for et andet firma, alt andet vil være at udsætte dig for forskelsbehandling da en ikke fleksjobber gerne må dette uden nogen restriktioner.
iamforever er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2015, 13:26   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Håber du finder en løsning og håber fleksjobordningen overlever til gavn for de mange.
Godt vi, som det eneste land, har ordningen.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2015, 19:20   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@dolph....du bør bestemt ikke bare oprette det firma...da det kan få stor betydning for din fleksjobsvisitation...

Hvis du skal noget så skal du helt sikkert have kommunen ind over...og helst skriftligt så det ikke er dig der står med håret i postkassen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2015, 09:35   #6
iamforever
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 116
Styrke: 15
iamforever er ny på vejen
Dolph >> Helt sikkert, som Webmaster siger, skriv til kommunen om hvad du ønsker at gøre, samtidig skriv at du forventer at dette ikke fratager dig fleksjobs bevillingen, men at hvis det gør så bedes der oplyst den lov og de § der dikter at bevillingen (med eller uden tilskud) fratages hvis en fleksjobs bevilliget borger opretter et CVR/Firma.
iamforever er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2015, 17:53   #7
iamforever
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 116
Styrke: 15
iamforever er ny på vejen
Dolph >> Fik du spurgt kommunen ?, hvis du har problemer med at spørge dem så skriv endelig.
iamforever er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension