K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2016, 20:46   #1
MiniFlex
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-07 2015
Indlæg: 12
Styrke: 9
MiniFlex er ny på vejen
Udbetaling

Hejsa.

Har været igennem en del fleksjob og har nu fundet "drømme(fleks)jobbet"

Min kommune udbetaler min løn efter hvad jeg får fra mit job og jeg forstår satme ikke deres måde at regne det ud på, da jeg får forskelligt udbetalt hver gang af kommunen (med samme timeantal).

Så jeg vil lige høre her, inden jeg går derop og snakker med dem. Er det kun timelønnen de udbetaler efter, eller kan kommunen trække mig i lønnen hvis jeg nu f.eks får udbetalt overskudsdeling eller lign af arbejdsgiver??

Mvh
M_F
MiniFlex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2016, 20:48   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Ved ikke om denne beregner, kan hjælpe dig med regnestykket: http://hyrrokin.dk/
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2016, 20:56   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan også skrive til Mik16 herinde http://www.k10.dk/private.php?do=newpm&u=7104 eller skrive til ham på mail [email protected]

Han er rigtig flink og så ved han alt der er værd at vide om fleksjob og aflønning.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension