K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2011, 11:32   #11
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down

Føj for Telia. De prøver på alle mulige måder at snyde folk. Jeg har forlængst skiftet selskab, for deres månedlige regninger blev større og større på forunderlig vis, uden nogen grund.
Det er et svindel firma. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2011, 19:27   #12
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down

Hej. Jeg har pt forbrugerombudsmanden på en sag ang Telia. Som benytter sig at dette med at opkræve regninger som er betalt? Og hvor man på ingen måde kan komme i kontakt med dem via mail, disse bliver slettet uden at være læst.

Man kan skrive til RKI, at man ikke mener at man skylder dette beløb, dvs der foregår en tvist, og så kan man ikke blive noteret i RKI.

Dette problem jeg har nu med Telia er omkring min søns bredbånd som jeg betaler via min netbank. Disse kvitteringer anderkender Telia ikke????

Og det advokat firma de benytter, uha for et firma siger jeg bare. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Øh undskyld med hvor er alle journalisterne blevet af? Indiansummer Politik og Samfund 10 17-07-2012 20:48
undskyld.. Topas Spørgsmål ang fleksjob 20 30-08-2010 08:31
HMS syg og syltes(undskyld langt lidt rodet indlæg) Tzari Spørgsmål ang fleksjob 11 06-06-2009 08:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension