K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2008, 23:16   #1
Fiselback
Synes godt om👍🏻
 
Fiselbacks avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2007
Lokation: Danmark
Alder: 63
Indlæg: 127
Styrke: 17
Fiselback er ny på vejen
Red face Jeg er målløs hvad gør jeg forkert?

Jeg har bedt mit jobcenter om et fleksjobbevis og forslået følgende tekst i rubrikken "Andet"

Overnævnte borger har siden 1 juli 2001 været beskæftiget under
fleksjobsordningen. Bla. med transport og ejendomsservice I 86.6 time
pr. md med 66.6 % i løntilskud.
Der gøres opmærksom på at der altid ved et nyt ansættelses forhold vil
blive vurderet på skåne forhold samt løntilskud.

Svaret fra jobcenteret var

Hej mit Navn udeladt

Tak for din mail med et yderligere forslag til dit Fleksjobbevis rubrikken "Andet". Som nævnt telefonisk d.d. - se nedenstående journaliseret notat.

Med venlig hilsen

sagsbehandler Navn udeladt

__________________________________________________ __________________________________________________ ____________


Klage - svar

På baggrund af indkommen mail af 08.10.2008 er der den 23.10.2008 rettet telefonisk henvendelse til mit Navn udeladt.

I forhold til rubrikken "Andet" er det til mit Navn udeladt oplyst, at oplysningerne i
det fremsendte Fleksjobbevis af 7.10.2008 fastholdes, idet det er vurderet, at det er det faktuelle d.d.

Dog er det også nævnt for mit Navn udeladt, at der kan fremsendes et nyt. Hvor feltet "Andet" er blankt.

mit Navn udeladt er vejledt om, at han kan klage over sagsbehandlingen til Faglig konsulent Navn udeladt.

Hvad mener! I???
Ser frem til at høre fra jer
Fiselback er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 12:50   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vendborg det lyder underligt, hvad har jobcenteret selv skrevet under andet ?

Og er der en begrundelse for hvorfor det du selv foreslår ikke kan bruges når det nu er sådan det forholder sig ?

De skriver at det de selv har skrevet under andet er sådan det faktuelt forholder sig , er der sket ændring i din situation ... ?


Ellers ville jeg helt klart benytte mig af muligheden for at klage over afgørelsen og bede om forklaring på hvad det er de mener det faktuelle er i forhold til det de skriver...

Det er det eneste jeg pt kan foreslå da meget jo afhænger af hvorvidt der er sket ændringer i dine forhold er der ikke det så kan jeg ikke se hvad formålet skulle være ved at nægte dig det foreslået under andet...
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er målløs! Åbenbart også retsløs! Hjælp! Carmen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 192 15-08-2012 22:22
Forkert diagnose Risa Alt det andet 9 16-05-2012 23:42
Været til Møde igen. Jeg er målløs. Wodpoulsen Alt det andet 9 24-06-2011 22:15
Målløs over pressen... Stella Det er da strengt ! 3 17-02-2009 23:30
forkert information ann Spørgsmål ang fleksjob 2 22-03-2006 09:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension