K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2013, 09:14   #11
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Jeg tror nu stadig at en del FP osse efter 2003 ville kunne arbejde nogle få timer månedligt.

Så længe de er fredet og har økonomien iorden og man selv kunne bestemme hvilken dag der skulle laves lidt.

Det der går galt hos mange syge er de fastlagte rammer, man ikke kan leve op til - fordi hvem siger mán kan komme ud af døren lige den dag man skulle yde lidt.

Kunne jeg arbejde hjemmefra når heldbredet tillod det, kunne jeg sikkert godt bidrage lidt.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 09:20   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bruger2013 Se meddelelser
Jeg kan sagtens følge jer. Men jeg synes nu alligevel det er ret krævende job der tilbydes fx. inde på jobnet, det var det der fik mig til at tænke.

Jeg synes det er enormt dejligt, hvis de tilkendte kan få overskud og lov at komme lidt ud og mærke der er brug for en og have noget at stå op til. Det tror jeg da inders inde vi alle ønsker, blot på det niveau der passer en.
Dagens nye pensionnister tror jeg vil være så mættet af endeløse arbejdsprøvninger at ,skulle de få en pension så er jeg ret sikker på at,det sidste lys eller gnist er slukket helt i forhold til at bare tage få timer dessvære.

Jobnet og andre stæder med flex job har helt rigtig store forventninger til hvad flexjobberen skal kunne klare.Og man opgiver på forhånd.

Hvis man skulle kunne opfylde alle kravende så var man nok ikke vudret til flex ,men tag det hele med et grand salt som man siger,bare du kan en" lille smule af det hele eller bare noget af det" så gælder det vist som for alle andre om at få en fod inden for i en virksomhed og gøre sig uundværlig - for alle starter vist med en prøvetid.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 13:58   #13
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Godt du får til livets opretholdelse og tænk endelig over frivilligt arbejde. Det kan være meget givende for alle parter.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 15:31   #14
bruger2013
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2013
Indlæg: 206
Styrke: 12
bruger2013 er ny på vejen
Jeg er ikke selv på førtidspension og søger det heller ikke. Mit ønske er nok fleks men jeg kan slet ikke se vejen dertil. Jeg har fået en del skånehensyn og så må jeg se hvad der skal ske.
bruger2013 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 16:34   #15
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja tidligere hed det skånejob.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forvirring omkring Jobnet Soalik Alt det andet 23 09-07-2013 16:54
Fleksjobbere tvunget på Jobnet ??? mik16 Spørgsmål ang fleksjob 18 28-02-2011 18:14
Fleksjobber - tilmelde på Jobnet? Cordulla Alt det andet 12 28-04-2010 06:47
Autotjek af jobnet.dk Kimse Dit og Dat 5 05-02-2008 14:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension