K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2007, 17:33   #41
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Sikke noget vrøvl LoneT...dem der bærer skylden for at det nærmest er umuligt er Politikerne ikke de mennesker du taler så nedladende om.

Nu synes jeg ikke jeg taler nedladende, men faktisk forholder mig på et sagligt niveau. og egentligt så var det nu bare for at gøre opmærksom på at ikke alle stemmer rødt, at jeg skrev det indlæg igår.

Men du synes det var nedladende sagt og det undskylder jeg da gerne,Men synes godt nok der er mange andre indlæg omkring politik der er mere nedladende.

vi har alle forskellige holdninger og det skal der også være plads til

Lone T
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2007, 18:39   #42
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du har helt ret, Lone T.
Vi har ret til forskellige holdninger.

Vi er enige om meget her på siden, og det er, at det ikke er godt nok, som det er nu - for kronisk syge, fleksjobbere og førtidspensionister.

Det kunne blive meget bedre... og derfor godt med konstruktive ideer.

Derfor helt fint med din ide om at skrive til de forskellige politikere (som du skrev et andet sted).

Rigtig god ide.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2007, 19:19   #43
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af lone t Se meddelelser
Nu synes jeg ikke jeg taler nedladende, men faktisk forholder mig på et sagligt niveau. og egentligt så var det nu bare for at gøre opmærksom på at ikke alle stemmer rødt, at jeg skrev det indlæg igår.

Men du synes det var nedladende sagt og det undskylder jeg da gerne,Men synes godt nok der er mange andre indlæg omkring politik der er mere nedladende.

vi har alle forskellige holdninger og det skal der også være plads til

Lone T
lidt humor er ikke af vejen...og fjogh navnet er meget kendt i samfundet ligesom gucci helle Hjorten og levebrødspolitikere osv,,,det skal der være plads til efter min mening, ellers er det for puritansk.
jeg blev stødt over din måde at tale om førtidspensionister på.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2007, 20:00   #44
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
lidt humor er ikke af vejen...og fjogh navnet er meget kendt i samfundet
Fjogh eller Fjog var jo det tilnavn han fik i firserne da han var skatteminister og havde lavet svindel med bogføringen i ministeriet, han blev vist fyret i den regering, så vidt jeg husker
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2007, 14:35   #45
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
"Mickey Mouse-parti"

Mickey Mouse og kronprinsen til Ny Alliance
26. okt. 2007 Dr nyheder.

Jørgen Poulsen, Malou Aamund, Lars Kolind og Ebbe Lundgaard.

Naser Khader og co. satser ret åbenlyst på, at i forvejen kendte ansigter skal trække stemmer til klassens nye dreng på Christiansborg.

Senere i eftermiddag præsenterer Ny Alliance sin endelige holdopstilling til folketingsvalget i november, og i den anledning bad vi brugerne af dr.dk/debat om at give bud på, hvilke kendisser, partiet mangler at trække op ad hatten.

Qvortrup og Aqua
Brugerne er generelt meget kritiske over at bruge kendisser som politisk blikfang. For eksempel får en debattør, der betegner Ny Alliance som et "Mickey Mouse-parti", mange rosende ord med på vejen.

Kronprinsen og Se og Hørs chefredaktør Henrik Qvortrup nævnes som mulige kandidater, mens andre ser popgruppen Aquas gendannelse som et tegn på, at Rene Dif eller Lene Nystrøm er på vej ind i politik.

Der stilles også forslag om, at deltagerne fra tv-programmet 'Vild med dans' slutter sig til den borgerlige musik.

Til inspiration - eventuelt ved fremtidige valg - nævnes her andre muligheder i flæng: Keld og Hilda Heick, Jønke, Peter Belli, Sussi og Leo, samt Urban Olsen


Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2007, 14:47   #46
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
stella



Gav vide hvordan det går, når partiet skal holde møder og blive enige om noget? Alle i Y er jo vant til at få deres vilje. Men de er da gode til skaffe sig opmærksomhed, det må man give dem. Jeg fortryder nu bare at jeg dengang skrev under på, at de kunne stille op, men dengang vidste jeg jo ikke at de ville pege på Fogh.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Thorning udskriver valg og skifter til Venstre! GentleGiant Politik og Samfund 1 25-04-2013 01:52
Værre end under Fogh Risa Politik og Samfund 4 03-11-2012 23:52
Fogh får os aldrig Peacock Det er da strengt ! 4 05-01-2009 23:53
Ryst Fogh til Bloksbjerg. Stella Politik og Samfund 17 21-10-2007 16:40
Stop Fogh. Hejdien Et godt link! 1 03-06-2006 22:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension