K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2013, 20:22   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
K10 har fået Handi-It som Sponsor

K10 har fået en sponsor som sponsorerer en server til os...

Det er firmaet Handi-It som arbejde med IT udvikling og administration som har doneret vores nye hjemmeside plads..

Vi er flyttet over på det nye sted og alt fungere nu fint..

Vi vil fremover slippe for alt det bøvl der var med dem jeg havde hosting hos før..

Den nye server er en managed server som betyder at de tager sig af alt hvad der kan komme af evt opdateringer osv

Skulle der opstå problemer...ja så skal jeg bare fortælle dem det og så tager de sig af det hele...

Dette er en rigtig god ting eftersom jeg ikke er det store geni til at holde styr på en server...

Der er masser af plads til at K10 kan vokse på den nye server og vi slipper for at skulle ud og finde nyt hele tiden..

En anden rigtig god ting er at jeg personligt slipper for at skulle af med en hulens masse penge hver evig eneste måned da Handi-It har sat serveren gratis til rådighed...

Det skal lige siges at Handi-It ikke har bedt om noget den anden vej....

Serveren er sat til rådighed kvit og frit....

Det normale ville jo være at når et firma sponsorere et eller andet at så vil de feks have noget reklame eller andet der gør at deres navn bliver kendt..

Jeg har dog tænkt mig....til trods for at de ikke ønsker det....at sætte en eller anden form for reklame på for dem....men jeg skal lige finde ud af hvad og hvordan...

Det er vel det mindste jeg kan gøre når de sådan bekoster en stor server til os herinde...

Jeg har spurgt ind til hvorfor de vælger at gøre som de gør og hvorfor de ikke ønsker noget den anden vej....

Svaret er at de mener at denne side gør det så godt for så mange mennesker som ikke har andre steder at henvende sig at det er noget de rigtig gerne vil støtte...bare fordi det er det rigtige at gøre..

Jeg er vildt glad for at der findes den slags firmaer og kan kun have beundring for at de vælger at ville støtte denne side...

Det gør at K10 vil kunne blive ved med at være her....og er ikke afhængig af om jeg personligt har råd til at have siden kørende...

Personligt er jeg selvfølgelig også rigtig glad for at kunne slippe for at betale de mange penge hver måned....det løfter mange kilo af mine skuldre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 20:41   #2
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Det lyder super fedt, tillykke med det!!!
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 21:04   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det lyder da super godt.

Må jeg have lov at spørge, hvad Handi-It er for et firma?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 21:07   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.740
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Herligt med lidt medvind, Web.....



Bedste hilsner
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 21:12   #5
WebAdmin
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2013
Indlæg: 20
Styrke: 30
WebAdmin er ny på vejen
Hej k10,

Da vi fik at vide hvor store problemer der var med k10, besluttede vi os for at hjælpe og tilbyde Webmaster gratis hosting og support. K10 blev flyttet et stykke tid tilbage, men vi ville ikke sige noget, før vi var sikre på at alt kørte perfekt.

For jer brugere kommer der ikke til at ske nogen ændringer, og Webmaster vil stadig have fuld kontrol over k10. Vi håber I nyder jeres hurtigere k10.

Handi-IT ApS er et firma stiftet primært for at handle om handicappede, både fysiske og psykiske, med fokus på IT-opgaver. Vi tager også folk ind i flexjob og job i løntilskud. Disse jobs vil være understøttet af regulære ansatte. Dette er målet i hvert fald i sidste ende, og vi har allerede en fra k10 i praktik hos os. Der er også flere frivillige, der hjælper.

Selve navnet er et ordspil på handy og handicappet.
WebAdmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 21:21   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.740
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hjertelig velkommen...

Kære Handi-IT.

.... og skulle I eller jeres familie komme i uføre i forbindelse med sygdom eller andet, så står vi alle til jeres rådighed. Nogen erfaring har vi da.

Bedste hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 21:50   #7
Contanie
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Contanies avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2012
Indlæg: 55
Styrke: 12
Contanie er ny på vejen
flot regnbue


Sidst redigeret af Contanie; 25-10-2013 kl. 21:54. Årsag: manglede nogle * er
Contanie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 23:43   #8
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Rigtig flot, Handi-IT, det er bare god stil
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 10:53   #9
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
tillykke med det, WEB.

Dejligt med anerkendelse og hjælp fra Handi-IT.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 11:27   #10
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Em stor tak til WEB og Handy-IT
Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension