K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-01-2011, 12:05   #101
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Åhhh Anna....

Jeg føler med dig - og forstår dig virkelig.... Kender det nemlig selv. Desværre.

Vil bare sende dig en kærlig tanke.....
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 15:09   #102
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Tusind tak for jeres tanker.

Jeg fik læsset mig på cyklen og kørt derud, og jeg fik talt med psykiater om den angst jeg har haft på det seneste, den snert af tvangstanker der har meldt sig og min utryghed om hvorvidt der er en snert af psykotiske tendenser på vej.

Hun sagde, at det var godt at jeg kom når ikke min psykiater er til stede (hun har ferie), men at hun syntes det ville være synd at indlægge mig når jeg er nået så langt, og at en indlæggelse formodentlig ville være uhensigtsmæssig.

Desuden sagde hun, at jeg lød til at være så reflekteret at hun var helt tryg ved at jeg er i stand til at håndtere det - og understregede endnu en gang at det var godt jeg var kommet til en snak, og at jeg endelig skal komme igen når ikke jeg kan komme til min psykiater.

Og så lagde hun naturligvis tryk på, at jeg skal komme igang hvis jeg får det værre.

Jeg tog ret lettet hjem, og har så sovet indtil nu - 12½ time
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 16:41   #103
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Det lyder godt Annagw.

du må have følt dig tryg efter den samtale, når du kunne sove så godt..

Det fortæller mig lidt om at det er så vigtigt at blive taget alvorligt og lyttet til..

og netop det er jo det der er det store problem for mange af os..
Håber du får det bedre nu.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 16:47   #104
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det er ligesom at tage på den "fysiske" skadestue hvis man har slået sig, det er bare så enormt svært at vurdere hvornår man så tager på den psykiatriske, men godt at du gjorde det Anna.

Har du tænkt på om det måske oveni alle de nye krav til dig eller forståelser også er din sommer rejse, der pludselig kan skabe angst selvom dem står i god hedens tegn ? Du må arbejde med at det er helt ok at tage afsted og at det nok skal blive godt, hvis det altså er det der også "fylder".

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 16:52   #105
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
også er din sommer rejse, der pludselig kan skabe angst selvom dem står i god hedens tegn ?
Tværtimod!!!!
Jeg har en mistanke om, at det delvist er på grund af at jeg har den at se frem til, at selvmordstankerne for en gangs skyld ved nedtur ikke er til stede. :-)
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 17:18   #106
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Nå så det var en redigeret angst ?? Eller hvad ?
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 18:11   #107
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Altså jeg mener at du kunne mærke at det ikke var rejsen der trykkede, det ville det have været for mig, så derfor tænkte jeg herpå.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 20:41   #108
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Det har været en generel angst uden at pege på noget specifikt. Bare stor følsomhed over for indtryk - selv lyde i min opgang har gjort mig utryg, og når jeg er ude kan jeg ikke rumme verden.
Angsten er NU og har vist ikke det store hold i noget som helst.

Har depressive symptomer, som godt kan gøre at man bliver sensitiv - sagde doktoren.

Jeg har dog ganske mange tanker omkring det der førtidspension eller flex eller whatever hallløj. Vil tro, at det også gør mig følsom.

Psykiateren sagde, at det kunne være en god idé med en psykologhenvisning så jeg kan få genopfrisket coping-strategierne og bruge dem i kontekst til angsten.

Hun sender det vi snakkede om til min læge.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 21:44   #109
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Lyder godt Anna.

Med mig selv har jeg lært at det MINDSTE fylder enormt meget, jeg kan tage ansvar for INTET, det kan være det ændrer sig med tiden, men pt. kører jeg det liv jeg er vant til, med det jeg kan magte. Det er nok at have en ftp. sag, to børn af tage sig af et par gange om ugen og så det der kommer ind i mellem.

Jeg har lært at jeg er utrolig skrøbelig og skal passe på at jeg ikke "bare lige" kan bage en kage med min datter på 12 eller deslige og sådan er det.

Selvfølgelig skal grænser ikke bestemme alt, men de er værd at respektere og det prøver jeg så på

EE

Sidst redigeret af Enteneller; 09-01-2011 kl. 21:46.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 23:28   #110
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 14
malofa er ny på vejen
Lyder godt du kom afsted til en god snak. Hvor er det skønt at blive taget 100% seriøst et sted fra. Det er jo ikke ligefrem det, vi psykisk sårbare er vant til i systemet når det kommer til vores irrationelle følelser og tankegange.
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension