K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-03-2010, 22:19   #1
AnjaSZ
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2009
Indlæg: 11
Styrke: 15
AnjaSZ er ny på vejen
Skånejob?

Jeg er blevet førtidspensionist i denne måned pga paranoid skizofreni, og jeg undrer mig lidt om min fremtid.

Jeg har hørt man kan få skånejob som førtidspensionist og havde nogen spørgsmål angående det:

Hvordan søger man om skånejob?
Kan man selv vælge hvor man vil arbejde?
Bliver man mobbet på arbejdsplads?


Jeg undskylder hvis jeg stiller mange spørgsmål og er irriterende, jeg synes bare personerne på den her side er meget hjælpsom, og jeg har søgt på google og kan ikke rigtig finde nogen svar
AnjaSZ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 22:49   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af AnjaSZ Se meddelelser
Jeg er blevet førtidspensionist i denne måned pga paranoid skizofreni, og jeg undrer mig lidt om min fremtid.

Jeg har hørt man kan få skånejob som førtidspensionist og havde nogen spørgsmål angående det:

Hvordan søger man om skånejob?
Du kan prøve at kontakte dit jobcenter desværre er der ikke meget håb om at de kan hjælpe dig med at finde et job, selv om de skal hvis du beder om det, men de har mere end svært ved at nå og kunne finde fleksjob..

Der findes en side der hedder i job nu www.ijobnu.dk der er nogen gange slået ledige skånejob op så hold evt øje med den
Citat:
Kan man selv vælge hvor man vil arbejde?
Hvis du kender et sted hvor du gerne vil arbejde og de gerne vil ansætte dig så skulle det ikke være et problem, i samme øjeblik du finder et job så skal du kontakte jobcenteret som skal være dig behjælpelig med ansættelse , betingelser , løn , evt løntilskud osv
Citat:
Bliver man mobbet på arbejdsplads?
Det er der nok ikke nogen der kan sige ja eller nej til , men som udgangs punkt vil jeg da sige nej hvorfor skulle de dog mobbe dig ? men som med alt andet så kommer det jo helt an på hvor du arbejder og hvordan de mennesker omkring dig er ...

Citat:
Jeg undskylder hvis jeg stiller mange spørgsmål og er irriterende, jeg synes bare personerne på den her side er meget hjælpsom, og jeg har søgt på google og kan ikke rigtig finde nogen svar
Jamen siden er her jo netop for at give folk mulighed for at hjælpe hinanden stille spørgsmål og svare hvis man kan, så spørg du bare løs der findes ikke hverken irriterende eller dumme spørgsmål
  Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 23:26   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.753
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej igen.....

Kære AnjaSZ.

Og hvis ikke det kommer til at hvirke, har du muligheden for evt at arbejde frivilligt, hos www.sind.dk hvor du kunne være med til at hjælpe andre unge.

Læs lidt om det her: http://www.sind.dk/sind_ungdom.6

Held og lykke.

Mange hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 08:11   #4
Flower
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2010
Indlæg: 67
Styrke: 15
Flower er ny på vejen
Jeg syns du skal snakke med distriktpsyk/socialpsyk, hvor du end er tilknyttet, de har ofte nogle gode ideer til arbejdspladser, der har de skånehensyn du har brug for. -På den måde vil det også være professionelle, der er tilknyttet og du er fri for at bekymre dig om mobning.
Held og lykke
Flower er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 08:53   #5
Fie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: Herning kommune
Indlæg: 113
Styrke: 15
Fie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af AnjaSZ Se meddelelser
Jeg er blevet førtidspensionist i denne måned pga paranoid skizofreni, og jeg undrer mig lidt om min fremtid.

Jeg har hørt man kan få skånejob som førtidspensionist og havde nogen spørgsmål angående det:

Hvordan søger man om skånejob?
Kan man selv vælge hvor man vil arbejde?
Bliver man mobbet på arbejdsplads?


Jeg undskylder hvis jeg stiller mange spørgsmål og er irriterende, jeg synes bare personerne på den her side er meget hjælpsom, og jeg har søgt på google og kan ikke rigtig finde nogen svar
Husk nu at passe på dig selv... Penge er trods alt ikk alt..dit heldbred er mere værd
Fie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 18:29   #6
AnjaSZ
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2009
Indlæg: 11
Styrke: 15
AnjaSZ er ny på vejen
Jeg tænker mest på skånejob i fremtiden, men det kan være jeg bliver nødt til at kaste mig ud i det noget før. Jeg er begyndt at blive deprimeret og selvmorderisk, og jeg begynder at isolere mig fra min familie hvilket er de eneste personer jeg snakker med. Jeg er ked af at jeg næsten aldrig forlader min lejlighed eller har nogen at snakke med
AnjaSZ er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løn i skånejob??? andersand10 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 15-05-2010 16:56
Skånejob Stueplanten Alt det andet 7 30-03-2010 14:19
Skånejob Tusnelda Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 24-01-2010 22:21
Skånejob anicegirl Dit og Dat 5 14-07-2009 11:51
Ang. Skånejob microsign Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 15-03-2007 11:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension