K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2006, 15:20   #1
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
flex jobber på hårdt arbejde..

Hej
Min svigermor kom hjem fra hospitalet i går, og skal have ekstremt meget hjælp her i starten - bla hjælp til bad.
Nå men jeg var hos hende og lukkede hjemmehjælperen ind ( de havde ikke fået nøgle før i morges af mig ) Hjemme hjælperen sagde at min svigermor skulle have bad for det stod der i hendes papirer . Okay tænkte jeg det lyder godt , men så var det at hun lige tilføjede at hun var ude i flex job, på grund af dårlig ryg = Diskusprolaps og ikke måtte løfte eller slæbe !!! Jeg sagde til hende at det var vanvittigt at kontoret havde sendt hende på sådan en stor opgave - ja men sådan er det, der var ikke andre som havde tid.
Enden på det hele blev at hun selvfølgelig ikke skulle bade min svigermor, men kun hjælpe hende ud på toilettet med sin roullator.
da jeg selv har været hjemmehjælper, så ved jeg at man bliver krævet at komme ud i opgaver som ligger udenfor éns kompetance.
Her gik jeg og var ked af at jeg kun har været i arb. prøvning og aldrig nåede at komme i flexjob, men det er da grotesk at det er kommune som godkender én til flex job, med nedsat tid i samme åndedrag sender en flexjobber ud i hårdt og tungt arbejde:@
m.v.h.
Annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2006, 15:40   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: flex jobber på hårdt arbejde..

hej Annette

Jeg er da dybt chokeret over den besked...kan det virkelig ske ?

JA...det kan det desværre...

Fleksjob er kun godt for dem der kommer til det fra deres gamle arbejde på samme virksomhed...

For os der kom derover fra sygedagpenge er det da en narresut ja det mener jeg nu :|

Jeg kan ikke forstå at politikerne accepterer at fleksjobbere går i årevis uden at finde det fleksjob...

Det er da en "discount" pension uden fred ...man er konstant bekymret .

Nå men jeg håber ...jeg kommer i fleksjob eller ud af den ordning.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2006, 00:13   #3
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: flex jobber på hårdt arbejde..

Hejsa annette

Hvad helvede sker der ??? * klør mig heftigt i håret* (det er ikke pga lus)........ uhh ... hvad skal man sige til det ?? det sker jo for mange fleksere, inkl. ens selv ........ tit når du er kommet i arbejdet så i starten er det rosen rødt osv... og pludselig bliver der lagt mere og mere på for hun klarede jo alt det andet uden at virke træt eller som at hun havde ondt og så løber ens gode hjerte af med sig for man kan da også bare lige..... men nej vi må accepterer at for det meste nå vi rækker en lillefinger så bliver hele armen revet af!!!

Forfærdelig historie men godt hun blev stoppet !!!

Knus Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
praktik som flex jobber extra Spørgsmål ang fleksjob 3 27-10-2011 21:20
Kan man få flex, når man ER i arbejde Diddexx Spørgsmål ang fleksjob 9 08-10-2009 14:54
Hårdt arbejde sender flere i fleksjob gh72 Politik og Samfund 0 20-08-2009 08:55
Må man læse imens man flex-jobber? mukke Alt det andet 0 07-05-2009 12:43
Mine erfaringer som flex-jobber Berit p Accept fra vores omgivelser 1 11-10-2007 12:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension