K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-09-2011, 14:39   #1
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Mangler en stol

Hej

Jeg er begyndt i arbejdsprvøning eller virksomhedspraktik - er faktisk i tvivl om hvad det lige hedder - men jeg har et problem. Jeg er der ude for at de skal fastslå min rest arbejdsevne efter jeg er kommet galt afsted med min ryg, men jeg står nu i den situation der ikke er en stol der "passer til mig" og den som kommunen skal have fat i, der er der 4-6 ugers levering på, hvordan forholder jeg mig til det? Altså skal jeg bare møde op som aftalt og få det dårligere i ryggen, fordi jeg ikke kan sidde i løbet af dagen, eller hvad gør jeg?


Jeg tænker bare, at hvis jeg bliver sygemeldt pga. jeg får det dårligere i min ryg, så kan de sikkert ikke bruge den her arbejdsprøvning til at vurdere min restarbejdsevne - eller tager jeg fejl?
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2011, 14:56   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Det er desvære meget normalt tid der tager at få hjælpeartikler, faktis vil de fleste kommuner ( herning) ikke lever nogle hjælpemidler til en arbejdsprøvning, hvis du sygemelder dig vil de ikke kunne bruge din arb prøvning til noget.

jeg har ingen gode råd, så håber andre kommer med et, men tror ikke der er hjælp at hente.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2011, 15:01   #3
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Jeg ville foreslå at udskyde arbejdsprøvningen til stolen er på plads, ellers er der ingen mulighed for at få et realistisk billede af hvad du kan holde til.

Ellers vil du nemlig ryge ud i at arbejdsprøvningen ikke kan bruges
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2011, 15:28   #4
Wersi 56
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2007
Lokation: Sjælland.
Indlæg: 43
Styrke: 17
Wersi 56 er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Hej

Jeg er begyndt i arbejdsprvøning eller virksomhedspraktik - er faktisk i tvivl om hvad det lige hedder - men jeg har et problem. Jeg er der ude for at de skal fastslå min rest arbejdsevne efter jeg er kommet galt afsted med min ryg, men jeg står nu i den situation der ikke er en stol der "passer til mig" og den som kommunen skal have fat i, der er der 4-6 ugers levering på, hvordan forholder jeg mig til det? Altså skal jeg bare møde op som aftalt og få det dårligere i ryggen, fordi jeg ikke kan sidde i løbet af dagen, eller hvad gør jeg?


Jeg tænker bare, at hvis jeg bliver sygemeldt pga. jeg får det dårligere i min ryg, så kan de sikkert ikke bruge den her arbejdsprøvning til at vurdere min restarbejdsevne - eller tager jeg fejl?

Hej.

Jeg kan anbefale en eminent arb. Stol som hedder RH Support Alternative.

Jeg fik en sådan stillet til rådighed i mit flexjob.........eller rettere, jeg forlangte en

sådan. Lider nemlig selv med en rygskavank. Så hvis du evt bor i Guldborgsund

kommune, står den sikkert og venter på næste bruger, da det ikke var muligt at

købe den efter ophør med flexjob. Er nu gået på Flexydelse.

En sådan stol koster 4500 kr. og brdr kuzon er forhandler af disse.

Mvh. wersi.
Wersi 56 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2011, 15:30   #5
Wersi 56
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2007
Lokation: Sjælland.
Indlæg: 43
Styrke: 17
Wersi 56 er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Hej

Jeg er begyndt i arbejdsprvøning eller virksomhedspraktik - er faktisk i tvivl om hvad det lige hedder - men jeg har et problem. Jeg er der ude for at de skal fastslå min rest arbejdsevne efter jeg er kommet galt afsted med min ryg, men jeg står nu i den situation der ikke er en stol der "passer til mig" og den som kommunen skal have fat i, der er der 4-6 ugers levering på, hvordan forholder jeg mig til det? Altså skal jeg bare møde op som aftalt og få det dårligere i ryggen, fordi jeg ikke kan sidde i løbet af dagen, eller hvad gør jeg?


Jeg tænker bare, at hvis jeg bliver sygemeldt pga. jeg får det dårligere i min ryg, så kan de sikkert ikke bruge den her arbejdsprøvning til at vurdere min restarbejdsevne - eller tager jeg fejl?

Hej.

Jeg kan anbefale en eminent arb. Stol som hedder RH Support Alternative.

Jeg fik en sådan stillet til rådighed i mit flexjob.........eller rettere, jeg forlangte en

sådan. Lider nemlig selv med en rygskavank. Så hvis du evt bor i Guldborgsund

kommune, står den sikkert og venter på næste bruger, da det ikke var muligt at

købe den efter ophør med flexjob. Er nu gået på Flexydelse.

En sådan stol koster 4500 kr. og brdr kuzon er forhandler af disse.;

Mvh. wersi.
Wersi 56 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2011, 16:57   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Hej
Jeg er begyndt i arbejdsprvøning eller virksomhedspraktik - er faktisk i tvivl om hvad det lige hedder - men jeg har et problem. Jeg er der ude for at de skal fastslå min rest arbejdsevne efter jeg er kommet galt afsted med min ryg, men jeg står nu i den situation der ikke er en stol der "passer til mig" og den som kommunen skal have fat i, der er der 4-6 ugers levering på, hvordan forholder jeg mig til det? Altså skal jeg bare møde op som aftalt og få det dårligere i ryggen, fordi jeg ikke kan sidde i løbet af dagen, eller hvad gør jeg?
Jeg synes, at du skal skrive til din sagsbehandler og spørge denne.

Beskriv problemstillingen nogenlunde som du har gjort her, spørg om der er noget formål med at fortsætte arbejdsprøvningen før stolen er kommet.

Om det hedder en arbejdsprøvning eller virksomhedspraktik behøver ikke at betyde noget, men hvis det er en praktik er det vigtigt, at det fremgår af de papirer du har fået og underskrevet, at formålet er at afprøve din arbejdsevne.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjælp til evt. stol.. susa71 Alt det andet 10 15-09-2011 13:54
jeg mangler sushjer 1 Alt det andet 2 07-04-2011 20:28
Mand kastede stol efter ansat på jobcenter buster Politik og Samfund 64 20-02-2011 00:17
Mangler en principafgørelse om §28 jsn Alt det andet 12 31-03-2010 22:39
Hvor finder jeg den stol? Camille Dit og Dat 6 22-09-2008 08:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension