K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2010, 09:19   #11
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Din ven har forhåbentlig fået noteret timeantal i fleksbevilling?
Hvis ikke, skal dette indføjes!

VH Popiae
ja det står 15 timer om ugen.
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2010, 12:31   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så skal han prøve at gå op hvis han selv mener han kan, bliver det for meget så stopper han igen og meddeler til sin kommune og sin arbejdsgiver at den går desværre ikke, det er for meget , der er jo også en grund til at man bliver så grundigt ud redt inden man bliver visiteret til fleks, og de skal respektere det de selv har været med til at komme frem til , men hvis han gerne vil samarbejde så skal han selvfølgelig give det et forsøg men kan han fra starten af godt selv se at det er utopi så skal han melde det ud ...
  Besvar med citat
Gammel 19-04-2010, 15:57   #13
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Det med 2/3 dele og det ½ tilskud, er ligesom, hvad cheffen forhandle sig frem til,
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2010, 16:29   #14
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nej det er noget der sker når man bliver bevilde flexjob
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2010, 21:51   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
nej det er noget der sker når man bliver bevilde flexjob
Nej det er det ikke, feks var jeg på et tidspunkt påtænkt at arbejde i aldi det ville så kun være 8 timer om ugen pga det hårde arbejde, der var det en selvfølge at det var 2/3 del så startede jeg på kontor og kun pga de mange pauser jeg skulle have fik de det til 2/3 del meningen var ½ fordi det var 20 timer, så det kommer meget an på hvad det er for et job og hvor mange timer , nogen job vil man kunne påtage sig flere timer end andre, så hvis du kan vise mig et sted i loven hvor der står at lønrefusion skal laves fra start af , så er jeg sikker på at mange både flekser og jobkonsulenter vil være glade , det er et tilbagevende problem ved fleksjobbevis
  Besvar med citat
Gammel 19-04-2010, 22:46   #16
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
da jeg fik flexjob bevildet blev der sagdt det er med 2/3 osv det gjorde det så også lettere at sælge migselv til min danværende arbejdsgiver.til det møde blev der også sagt fra deres side til arbejdsskiveren du får 2/3 han har intet sagt for alt var klar flexjob op til 20 timer 2/3 retur osv har ingen lov ærligt også ligeglad har de 2/3 :P.men mit flexjob blev ogås lavet en dag om fredagen samme uge stoppede min sagsbehandler :P

Sidst redigeret af superkok; 19-04-2010 kl. 22:49.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2010, 08:11   #17
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Det kommer åbenbart an på, hvilken kommune man er i, for da jeg blev visiteret og skulle søge job, var det fra starten vedtaget, at jeg skulle have 2/3 refusion, så det stod i min ansøgning. Men mon ikke også det kommer an på, hvor mange timer man fra starten er visiteret til? Jeg var visiteret til max 15 uanset hvilket job, så der giver det jo sig selv, at det skal være 2/3 tilskud, hvis det skal hænge sammen for en arbejdsgiver. Dem jeg gik på kursus med, vidste også inden de fik job, hvad deres tilskud var, så man kunne skrive det i ansøgningen.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2010, 10:10   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja det ville unægteligt være smart og meget nemmere at sælge sig selv hvis der var et krav om at refusion skulle fremgå fra start af , jeg har været til mange jobsamtaler hvor det netop er strandet på at jeg ikke kunne oplyse refusionen, også fordi jeg jo ikke engang kunne sige det selv om vi fandt time antal, jeg havde været i praktik på det sted jeg blev ansat en hel måned inden kommunen besluttede sig for at det kunne være 2/3 del og jeg vidste at hvis ikke det blev 2/3 del så blev jeg ikke ansat ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SF: vil beskærer tilskuddet til de højt-....... Te-pigen Politik og Samfund 11 05-02-2012 19:10
flexjob eller fp eller ? bmp24 Spørgsmål ang fleksjob 29 26-08-2011 09:57
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15
År eller måneder - kommune eller sundhedsvæsen zuza Det er da strengt ! 3 12-01-2008 15:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension