K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2009, 22:55   #21
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Mit feriebarn

Så er en masse sket siden sidst jeg skrev.

Mit feriebarn er stoppet i virksomhedspraktik efter at have været der i en måned, de havde ikke arbejdsopgaver til hende hun kunne klare.

Hun er massiv ordblind, så hun satte forkerte ting på hylderne, hun skulle fylde op, kunne ikke klare at stå og gå så meget.

Problemet var at kommunen ikke afklarede hende før de sendte hende i en arbejdsprøvning og den ressourceprofil de havde lavet på hende, var et eventyr uden mening.

Ressourceprofilen er rettet af 3 omgange og diverse undersløgelser er lavet og alle de andre instancer, egen læge, hospital, psykolog, og fagforening er gået imod kommunens håndtering af sagen!

Tænk at en fra hospitalet har trådt i karakter og skrevet et meget skrarpt brev til kommunen, at de mener at de har håndteret sagen forkert.

Så alt det vi har kæmpet for og som i herinde har rådet mig til, har vi fået medhold i.

Sagen står nu hos kommunen at der skal afholdes et møde hvor fagforeningen også deltager.

Så det hedder vel nu enten en ny virksomhedspraktik/arbejdsprøvning der opfylder hendes skånebehov, eller at hun får sin sygemelding forlænget.

Hun kunne klare arbejdsprøvningen fra 1½-2 timer om dagen.

Det var arbejdsgiver der bad om møde med kommunen og sagde at de ikke havde arbejdsopgaver til hende efter hun havde været der en måned.
Det varet nederlag til mit feriebarn.

Hun har fået skrevet i sine papirer at det er stationær og der ikke kan gøres noget.

Så godt så langt! pyh-ha.

Mit feriebarns datter har også hybermobile led og er først nu begyndt at gå i en alder af 2 år og datteren er ved at gennemgå undersøgelser.

Men som en herinde forslog at kontakte Lars Rem, det har jeg gjort og han sagde god for det.

Dog mener mit feriebarns læge at hun lige skal være udredet med hensyn til det hun har ihværksat.

Men Lars Rem skrev noget om Ehlers Danlos syndrom og det er som jeg har kunnet læse mig frem til, noget andet end hybermobile led, men giver typisk hybermobile led.

Hendes egen læge kender ikke dette og jeg er interesseret i at hun kommer til Lars Rem og får det udredet. Skejby sygehus gør det også.

Men nu ser vi lige resultatet, men det udelukker ikke at hun har Ehlers Danlos syndrom. Men lægen skal skal skrive en henvisning og det har hun lige pt.ikke ment var en god ide. Så jeg må vente og få grønt lys.
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykologhjælp… forvired Dit og Dat 10 25-08-2009 20:46
Blevet nægtet kopi af min lægejournal. forvired Dit og Dat 14 19-08-2009 23:57
Medicintilskud/psykologhjælp søg om lån? wating Alt det andet 5 09-07-2009 22:26
Tilskud til psykologhjælp? SR5336 Alt det andet 23 19-06-2009 18:02
sygedagpenge og psykologhjælp hellelu Spørgsmål ang fleksjob 1 31-03-2009 21:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension