K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-07-2009, 21:13   #1
Bigmum
Føler sig hjemme på K10
 
Bigmums avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2009
Lokation: sydsjælland
Indlæg: 36
Styrke: 15
Bigmum er ny på vejen
Så kom jeg lidt tættere på målet :)

Meeeen der er lang vej endnu.

Efter min afbrudte jobprøvning, syntes min sagsbehandler jo at jeg skulle på Bomi (revacenter i Roskilde), men inden jeg kunne det skulle jeg have en pskologisk speciellæge erklæring, for at fastgøre om mine mange smerter var psykiske.. Har så været hos psykolog, og dennes raport er egentlig ok, og på min side, da konklutionen blev at der ikke var nogen ting i min hverdag eller fortid der medgjorde at jeg fortsat havde smerter altså at jeg ikke havde rod i psyken, psokologen havde ingen yderligere behandlingsmuligheder for mig.

I mellem tiden har jeg så haft besøg af en ergo fra kommunen, fordi jeg søgte om badestol, stol til mit køkken og kørestol. Hun var simpelhen en engel på jorden. Der satte sig ind min situation uden at være nedladende eller bedre vidende. Hun virkede som om hun forstod hvor svært min hverdag er med mine mange smerter, hun skrev alt ned, hun lyttede og det hun skriver kommer i mine papirer.
Jeg har fået badestol, stol på hjul til køkken og kørestol på prøve i 3 måneder hvor jeg skal bevise at jeg bruder den mindst 3 gange ugentlig. Det bliver nok ikke noget problem

Har haft et opfølgningsmøde med min sagsbehandler, hvor hen gerne ville høre hvad det egentlig er jeg godt ville.. Jeg indrømmede at jeg gerne ville have FP, da jeg ikke kunne se mig selv i arbejde, ville gerne, men ikke på bekostnig af min familie. Hun var glad for min ærlighed og gav mig egentlig ret, så nu skulle vi bare se at få mig arbejdsprøvet færdig så jeg kunne komme videre me mit liv.

Så nu skal jeg videre på Bomi, da min sagsbehandler stadig ikke mener der står nok i mine papir til at de vil give mig FP. Hun er ked af at min reumatolog ikke ville skrive i mine papirer at mine smerter var forværret af arbejdet. For hvis der stod det så, ville det se bedre ud, men lægen mener det står beskrevet i ordet "kroniske smerter"

Så nu krydser jeg fingre på at Bomi ikke knækker mig, som min arbejdsprøvning. Og at enden på alt dette bliver god

xoxo
Bigmum
__________________
Husk altid at have en positiv indstilling - så kommer du længst
Bigmum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2009, 17:01   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Bigmum

Så da lige at jeg havde misset den her tråd

Hvordan går det med dig er du startet på bomi eller er din sag gået i stå ?

Husk lige at vi har vestsjællandsgruppen hvor der er møde på Lørdag og du kan dukke op og møde nogen af os andre (hvis du da ikke allerede er medlem hvem kan huske det )
  Besvar med citat
Gammel 11-09-2009, 17:21   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Eeej, det er frygteligt når der bliver misset indlæg!!

Håber du er kommet et godt stykke videre, håber du har det godt og melder tilbage når der er noget nyt under solen.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2009, 18:16   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
helenekr kan kun give dig ret , det er ubehageligt hvis man skriver hvad enten det er for at få hjælp eller bare for at fortælle hvordan det går og der så ikke er nogen der opdager ens indlæg

Men ok her er MANGE indlæg hverdag og er man så kun på en gang eller to i løbet af en dag så smutter der nemt et indlæg eller to

men klart alle fortjener et svar eller bare en respons derfor har web også sat et link ind på forsiden der hedder ubesvaret indlæg på k10 hvis man trykker på det så kommer alle indlæg der ikke er besvaret frem

Nu er det fordi jeg selv er tilknyttet bomi at jeg lige kom til at tænke på hvordan det gik med bigmum , men kan da være man skal gøre det til en god vane lige at trykke på ubesvaret indlæg engang i mellem hvem ved det kan jo være der er noget man kan hjælpe med
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt om mig.. GoGo Din historie 13 14-07-2011 16:54
Målet er at score godtgørelse fra staten Stella Politik og Samfund 2 15-08-2007 12:34
Tættere på arbejdsmarkedet zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 21-07-2007 15:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension