K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-03-2014, 10:06   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Pisse urimmeligt.

Men endnu mere urimmeligt, hvis du nu, efter tilkendelse af fleks, blev sat på ressourceforløb, for at øge restarbejdsevne.

Derfor mener jeg IKKE at dette er en rigtig tolkning, idet man her jo HAR vurderet din tilstan VARIG!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2014, 11:22   #12
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Ressourceforløb som afklaring til fleks?

Hej ZikZak
Som du nok kan fornemme er der ikke noget entydigt svar på dit spørgsmål.
Efter min mening så tolker kommunerne som vinden blæser, men uanset hvad udfaldet bliver på din sag, så husk din mulighed for at klage over afgørelsen , hvis du ikke kan se den er til dit bedste.

Og et lille råd, så husk det er meget vigtigt at du skriver dagbog iforbindelse med din arbejdsprøvning, beskriv også hvordan du har det når du kommer hjem. Du skal have et liv udover et evt. job. Dvs der skal være overskud til både job og privatliv, derfor vigtigt at beskrive begge dele,da det er din dokumentation iforhold til hvad du kan klare.

Er der beskrevet skånehensyn i forhold til din sygdom, så husk at overhold disse i din arbejdsprøvning, hvis skånehensyn ikke overholdes er det den sikre billet til en ny arbejdsprøvning, blot et kærligt råd fra mig.

Held og lykke , pas på dig selv
Og til Jer andre I tråden tak for jeres input, de varmer
Mange hilsner Sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2014, 08:21   #13
ZikZak
Hjemmevant på K10
 
ZikZaks avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2013
Indlæg: 225
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
ZikZak er ny på vejen
Tak for alle indlæg. Kan se det ikke er et ja/nej spørgsmål jeg har stillet

Vil selv helst undgå ressourceforløb. Vil "ud af kommunen" så at sige, og gerne i gang med et fleksjob - videre med livet!

p.s Har forsøgt at skrive dagbog. Men kan ikke opretholde det. Bliver sgu så deprimeret af at beskrive min virkelighed :´(

Sidst redigeret af ZikZak; 31-03-2014 kl. 08:26.
ZikZak er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2014, 10:49   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ZikZak Se meddelelser
Tak for alle indlæg. Kan se det ikke er et ja/nej spørgsmål jeg har stillet

Vil selv helst undgå ressourceforløb. Vil "ud af kommunen" så at sige, og gerne i gang med et fleksjob - videre med livet!

p.s Har forsøgt at skrive dagbog. Men kan ikke opretholde det. Bliver sgu så deprimeret af at beskrive min virkelighed :´(
Kender ddet alt for godt at det med at skrive sine begransninger hver dag ,derfor gør jeg det på 2. og 3. uge og igen i afslutningen.

Så er man kommet godt i gang og ved afslutningen kan man lave en lidt udviget dagbog hvor der indsættes smerte skema og kunklosion på hvad en uge gør for dig og dit helbred nu og i forhold til dit liv iøvigt.

Men det kan være hårdt at sætte ord på sine begrænsninger og se det på skrift .

Håber du kommer godt igemmen ,pas på dig selv ingen andre gør det
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension