K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-2013, 19:04   #21
Aistlin
Ved at vænne sig til K10
 
Aistlins avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2013
Indlæg: 20
Styrke: 11
Aistlin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jamen hvis den er det så skal du da have for maj, juni og juli oven i den udbetaling du får i morgen...for august...

Hvis du har fået anden offentlig ydelse i den periode...ja så vil det blive fratrukket...

Men det er du vel opmærksom på...håber jeg...
Ja selvfølgelig, det er jo logik for burhøns.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Uha ja, det var en meget speciel fornemmelse med den første udbetaling, det var først da de stod på kontoen, at man ligesom rigtig forstod det

Og da jeg kom fra kontanthjælp, så var det jo et mega beløb
Jeg tror aldrigt min konto har set så mange penge før
Aistlin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2013, 19:20   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen så er det da bare om at nyde det!! Få købt noget lækkert til weekenden og rigtig fejre at der nu er råd til lidt ekstra

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2013, 20:55   #23
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Jeg har også fået pension med kontrol (5år) fik det for 2 år siden. Jeg er idag 38 år, dvs jeg er over 40 når min sag skal tages op. Jeg har fortrudt af hele mit hjerte at jeg ikke ankede, der går ikke en dag hvor jeg ikke tæller ned, jeg er panisk angst for hvad der sker om 3 år, og ja 3 år er 1000 dage, ved godt der er længe til.. Men som I andre skriver, er det så hårdt psykisk at have pension med kontrol... Nu til mit spørgsmål, som jeg nok allerede kender svaret på :'( Er det forsent at anke? Jeg er kronisk syg, uden nogen former for bedring (Piskesmæld, hjerneskade, svær fibro, ptsd, og begyndende gigt) god weekend til Jer, og undskyld på forhånd for mit sikkert dumme spørgsmål...
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 05:41   #24
Førtidsp.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2013
Indlæg: 40
Styrke: 0
Førtidsp. er ny på vejen
Hej Picasso.

Jeg tror over hovedet ikke du skal gå og være nervøs, da dine diagnoser er ret altvorlige.

Jeg vil næsten med garanti sige at du får den permanent om 3 år, så nyd du din pension og plej dine sygdomme så godt du nu kan fremover.

Men, jeg kan udemærket forstå din frustration, da man bare gerne vil have 100 % ro på fremover fra systemets side af....

Mvh.
Førtidsp. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 09:56   #25
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Det tog også kun et år fra jeg fik skaden, til jeg havde min pension... Er bare så træt af den er med kontrol, ville så gerne have den ændret, men det tror jeg bare ikke at jeg kan... :-/
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 12:32   #26
Førtidsp.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2013
Indlæg: 40
Styrke: 0
Førtidsp. er ny på vejen
Hej igen

Ja det ved jeg så heller ikke om man kan, men mon ikke der kommer andre på banen som kender mere til reglerne end os.

Mvh.
Førtidsp. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 17:10   #27
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er for sent at anke den nu....men du behøver ikke være nervøs....ved godt at det er nemt at sige....men har selv lige været det igennem....

Hvis din statuserklæring fra lægen....den som de vil bestille når du skal revurderes....hvis den siger at der ikke er sket forandringer....eller at du har fået det væsentligt bedre....ja så får du bare din pension videre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 17:39   #28
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Håber du får ret kære Web, problemet er at jeg er stationær, desværre... Men min læge er ikke ny mere, tvivler på hun har praksis om 3 år.. Hun har været min læge de sidste 15 år, dvs 12 år før skaden, hun kender mig, havde nær skrevet fra alle vinkler ;-) Mit store problem er hvis hun stopper, så er jeg på røven - en ny læge kender mig jo ikke, og tænk hvis hun ikke tager mig alvorligt... Derfor jeg så gerne ville have mig sag afsluttet.. Livet kan godt nok være op af bakke...
Men hvor gør det mig glad at høre din afslutning Web! Den giver mig da lidt ro..
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 22:56   #29
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Håber du får ret kære Web, problemet er at jeg er stationær, desværre... Men min læge er ikke ny mere, tvivler på hun har praksis om 3 år.. Hun har været min læge de sidste 15 år, dvs 12 år før skaden, hun kender mig, havde nær skrevet fra alle vinkler ;-) Mit store problem er hvis hun stopper, så er jeg på røven - en ny læge kender mig jo ikke, og tænk hvis hun ikke tager mig alvorligt... Derfor jeg så gerne ville have mig sag afsluttet.. Livet kan godt nok være op af bakke...
Men hvor gør det mig glad at høre din afslutning Web! Den giver mig da lidt ro..
Hvis du kontakter din nuværende læge, lige før hun holder op, kan du måske få hende til at skrive "noget" til din nye læge.

Og samtidigt få hende til at anbefale en læge som hun ved vil tage dig alvorligt.

Husk at gemme alle papir i din sag, så du kan vise det til den nye læge.
Hvis du ikke har dem, kan du søge aktindsigt.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 23:45   #30
Lotus1
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 198
Styrke: 14
Lotus1 er ny på vejen
Jeg ankede min kontrol på pension for 2 år siden og der fik jeg medhold i Ban, og fik den varige pension men det var på de gamle regler. Man har kun 4 uger til at klage, men efter hvad andre har skrevet herinde, lyder det ikke som om at man skal hele møllen igennem igen ved en kontrol:-)
Lotus1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sagen genoptages hver år nielsen69 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 30-01-2012 08:08
Kan min sag genoptages ved endnu en sygemelding? heidilis Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-09-2011 22:31
Højesteretsdom betyder, at mange arbejdsskadesager kan genoptages Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-05-2009 20:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension