K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2013, 14:43   #21
syrenen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2012
Indlæg: 72
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
syrenen er ny på vejen
Spådom om fremtiden??

Kan nogen svare på hvor jeg "Lander"??? jeg har ikke flere behandlingsmuligheder,er stationær, og alle muligheder indenfor lov om aktiv beskæftigelsesindsats er afprøvet, og kommunen skriver at de er enig med mig i ovenstående.
Nu sender de mig til rehabiliteringsteam, og hvad sker der så følgende??? Jeg er 56 år.
Mange hilsenhttp://www.k10.dk/images/smilies/confused.gif
Syrenen?
syrenen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2013, 15:30   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ak ja, gid man kunne kigge i krystalkuglen og se præcis hvad der sker....

Jeg har ikke nogen erfaringer med rehabiliteringsteamet og ved derfor ikke om de er realistiske og vil pege på førtidspension uden yderligere tiltag (eller fleks), eller om de kun er til for at presse citronen og derfor vil pege på nyeste tiltag, nemlig et ressourceforløb.

Jeg håber de er realistiske og får dig fredet, du har jo heldigvis en alder hvor ressourceforløb ikke er (livs)nødvendig i forbindelse med en sag om førtidspension.

Sidst redigeret af Ninja; 07-07-2013 kl. 15:33.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2013, 17:15   #23
lynge60
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2012
Indlæg: 80
Styrke: 12
lynge60 er ny på vejen
Jeg har lige været til sådan et møde, hvor der sad 4 pers. Jeg havde sagt pension til min sb og det stod også i mine papirer, men de nævnte det ikke en eneste gang, jeg blev spurgt ind til det nye skema man skal lave, og efter 30 min bliver min sb. og jeg vidst ud 5 min ca og blev kaldt ind igen, hvor jeg fik at vide at jeg skulle i et recurceforløb ang. psykolog, fysioterapeut, og så skal det kører i 1 år, og tages op igen, hvis der skulle ske nogle ændringer.

De mener jeg kan få mindre smerter ved at komme til en fysioterapeut, selvom jeg går ved en nu.

Jeg har fibromyalgi samt tennis og golfalbuer, samt meget slid nederst i ryggen. Så den pension kan jeg godt se ikke komme på banen

Er ledig fleksjobber med max 7 timer arbejdsuge.
lynge60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2013, 17:20   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
JA, så kan det godt tyde på, at rehabiliteringsteamet er nogen der skal presse citronen, og ikke kører med begrebet, realisme.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2013, 13:26   #25
syrenen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2012
Indlæg: 72
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
syrenen er ny på vejen
På vej hvorhen?

Nu har jeg udfyldt rehabiliteringsplan sammen med sagsbehandler , min læge skriver på LÆ 265, og jeg venter på indkaldelse til møde med rehabteam. Jeg har mistet mine sygedagpenge, kan ikke få kontanthjælp og sover ikke om natten, håber blot snart at de tager stilling til min sag på førstkommende møde.????Jeg vil ikke ønske for min værste fjende(Har faktisk ikke rigtig en ærkefjende)http://www.k10.dk/images/smilies/hjerte.gif at havne der, hvor jeg er nu.
Det er skræklæsning her på K10, at risikere at kunne syltes på ressourceforløb før evt, en førtidspension, når kommunen selv skriver at de anset mig for stationær og uden flere behandlingsmuligheder.Hvor ville jeg gerne kunne se ind i fremtiden.Ha Ha.Egentlig håber jeg bare på fleksjob------- på 1-4 timer i ugen!!
Men afhængig af hvornår jeg har ondt.
Det eneste der er skønt lige nu, er da at sommeren er over os.
En varm sommerhilsen til alle jer dejlige mennesker på K10
Syrenen
syrenen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceforløb sussie63 Spørgsmål ang fleksjob 4 12-06-2013 08:49
63 og ressourceforløb? Francoise Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 02-03-2013 01:43
Anmodning om deltagelse i Sociale Grupper isteen Hjælp til Forum Brug 6 03-04-2011 13:25
S 5833 - Om lægekonsulenters deltagelse i fastlæggelse af mén Webmaster Politik og Samfund 0 08-09-2007 00:14
S 5834 - Om lægekonsulenters deltagelse i fastlæggelse af mén Webmaster Politik og Samfund 0 08-09-2007 00:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension