K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2007, 03:50   #1
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
Indlægsstørrelse

...altså ikke i skoene vel?! Nej, det jeg vil spørge om er dette: Er blevet opfordret til at beskrive erfaringer med arbejdsprøver og fleksjobs. Det strækker sig over en periode på en halv snes år, det er ikke lige sådan at koge ned til 20 linier eller så. Jeg kan i hvert fald ikke, der er jo mange faktorer, der spiller ind.

Jeg ved også, at det er anstrengende at læse monster-store indlæg, så jeg vil ikke overbebyrde nogen. Den beskrivelse fylder faktisk 4 sider i word, det er heftigt, men den kan efter min mening ikke barberes mere, uden at det går ud over helhedsindtrykket. Så jeg vil bare høre holdningen til monster-store indlæg?
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2007, 05:05   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Indlægsstørrelse

Hej Trylledyr
Du skal være velkommen til at sætte dit indlæg ind...
Vi kan jo altid læse det af flere gange hvis det er for langt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2007, 11:33   #3
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Indlægsstørrelse

Citat:
Trylledyr skrev:
Så jeg vil bare høre holdningen til monster-store indlæg?
Personligt kan jeg læse ålelange indlæg uden problemer, specielt hvis de er spændende... meeeen..... Trylledyr ....

.... hvis du gerne vil sikre at din lange beretning når igennem i sindene på læsere, også dem med koncentrationsvanskeligheder - kan du bare prøve at dele dit Word-dokument i f.eks. 4-5 dele med hver sin undertittel og poste disse afsnit i tilsvarende antal fortløbende indlæg i en tråd du opretter til formålet.

Hvis du redigerer til dit Word-dokument på forhånd og poster afsnittene rimelig hurtigt eller om natten - kan du også undgå at få evt. svar ind imellem (irriterende når man gerne vil bevare kontinuiteten).

Håber du synes om min idè (ofte afprøvet=virker hver gang )
  Besvar med citat
Gammel 03-01-2007, 13:12   #4
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Indlægsstørrelse

Tak for svarene Det med koncentrationsbesværet kender jeg kun alt for godt, det er en af grundende til, jeg spørger. Det er egentlig ikke ikke spor spændende, men det giver et billede af, hvordan man også kan blive behandlet af det offentlige, og hvis det bliver for træls, kan man jo bare lade det være
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension