K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2010, 00:15   #21
Tin64
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 49
Styrke: 15
Tin64 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Altså, hvad tror du selv at udfaldet vil blive efter behandlingen? Fleksjob, pension, ordinært?

Hvis du skal i behandling, så er det ganske rigtigt svært at forlænge dig, hvis der ikke kan siges noget konkret om udfaldet... Men! Jeg synes godt nok at det er lettere mystisk at sætningen med livskvalitet er udeladt!
Hvis jeg skulle handle på noget som helst, så var det det!
Andersine85, som jeg skriver til Enteneller ovenfor, kan jeg ikke se mig selv bestride et job. Der er flere dage, hvor jeg får det dårligt bare af en tur i en dagligvareforretning for at foretage de nødvendige indkøb, jeg har svært ved at falde i søvn om aftenen, sover sjældent før hen på morgenstunden på grund af tankemylder, indre uro og hjertebanken og har derfor svært ved at komme op om morgenen selv til vigtige aftaler (har f.eks. den aftale med min psykolog, at vores samtaler altid falder over middag). Mange nætter vågner jeg efter et par timers søvn med svedetur, hjertebanken og voldsom angst ovenpå mareridt - variationer over to forskellige temaer, som jeg klart kan relatere til oplevelser i min fortid. Har det meget skidt, bliver angst, ulykkelig og uforholdsmæssigt vred med trang til at flygte, når jeg skal være i selskab med flere (især fremmede), og når jeg skal være et bestemt sted i et nærmere angivent tidsrum og måske foretage mig bestemte ting - osv.
Tin64 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 00:21   #22
Tin64
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 49
Styrke: 15
Tin64 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jeg ville istedet satse på forlængelse ud fra stk 4, dvs afklaring til enten fleks eller pension.
Således kan du få sygedagpenge indtil afklaring.

§17 er alt for usikkert efter min mening, og får du afslag mister du sygedagpenge.

Psykiateren bør netop beskrive dine behandlingsmuligheder, og hvad de kan føre til. Feks at du kun får forbedret livskvalitet og ikke forbedret arbejdsevne.
Således er de nødt til at bruge din arbejdsprøvning, idet din arbejdsmæssige tilstand således er varig.
Frem for alt, hvis du vurderes til IKKE at kunne komme tilbage til ordinært arbejde, ligesom sociallægen åbenbart har, står du stærkt i frohold til stk 4.

VH Popiae
Tak, Popiae, men nu er jeg jo på nippet til at miste mine sygedagpenge under alle omstændigheder... Så dem når jeg sikkert at ryge af, inden kommunen får taget sig sammen til at vurdere de nye oplysninger, der forhåbentlig kommer ud af min samtale med psykiateren i morgen.
Med andre ord: Jeg er dybt i tvivl om, hvordan jeg griber det videre forløb an her i de kommende uger.

Endnu et spørgmål, for jeg er virkelig på gyngende grund her og rædselsslagen ved udsigten til, at kommunen stopper mine sygedagpenge 31. maj. (Har været på kontanthjælp flere gange tidligere i mit liv, har kæmpet for at komme ud af det cirkus, har også undersøgt, hvad jeg vil få udbetalt, hvis jeg kommer på kontanthjælp og kan ikke se, hvordan jeg klarer en i forvejen yderst beskeden tilværelse (får sygedagpenge på baggrund af dimittendsatsen, da jeg gik direkte fra uddannelse på dagpenge og dernæst blev sygemeldt) for det beløb, der er til overs, når de faste udgifter er betalt.) Psykolog og evt. medicin bliver der ikke penge til, og da slet ikke råd til at rejse efter de eneste to nære sociale kontakter, jeg har.

Altså, her en kort opridsning af min aktuelle situation: Har tidligere modtaget afgørelse om, at mine sygedagpenge stopper efter 52 uger d. 31.maj 2010. Har formuleret en klage, som jeg selv finder velbegrundet og har haft til gennemlæsning hos en socialrådgiver, der er tilknyttet min A-kasse (da min fagforening ikke ønskede at hjælpe), men har endnu ikke sendt den.

I første omgang har jeg så (i sidste uge) sendt et brev til min sagsbehandler og udtrykt min undren over, at kommunen har truffet afgørelse om sygedagpengestop på trods af § 7a, og har samtidig meddelt hende, at jeg forventer, der vil komme nye oplysninger med mulig opsættende virkning inden månedens udgang, da jeg har aftale hos psykiater d. 11.05 og dagen efter skal til samtale hos min nye læge.

Sagsbehandleren har nu meddelt mig i et brev, at man nu vil udsætte afgørelsen om stop af sygedagpenge, så jeg "indenfor et par uger" kan nå at fremkomme med mine nye oplysninger, hvorefter kommunen så vil revurdere den første afgørelse, som imidlertid på det forhåndenværende grundlag fortsat fastholdes. (§ 7 a kommenterer hun slet ikke i det brev, gentager blot begrundelsen for tidligere afslag af forlængelse i henhold til § 27 stk. 1 nr. 1-7. I en vedlagt skrivelse med titlen "Udsættelse af afgørelse om forlængelse af sygedagpenge" skriver min sagsbehandler så: "Som tidligere meddelt i brev ophører din sygedagpengeret d. 31.05.10" hvorefter der refereres til de relevante punkter i § 27, og skivelsen fortsætter så "Der kan ikke træffes afgørelse om forlængelse på det foreliggende grundlag, da du i rev af 28.04.10 oplyser at du i løbet af maj måned vil vende tilbage med oplysninger der kan have betydning for din sag. Dette indebærer, at din sygedagpengeret udløber d. 31.05.10."

Mit spørgsmål lyder nu: Hvordan skal jeg forholde mig med hensyn til min klage over den oprindelige afgørelse (som jeg jo risikerer, at kommunen fastholde - og sygedagpengestoppet effektueres jo under alle omstændigheder pr. 31. maj)? Skal jeg indsende min klage inden den oprindelige tidsfrist, eller skal jeg afvente resultatet af kommunens revurdering i henhold til nye oplysninger fra psykiater og ny læge?
Jeg er så bange for at komme i klemme på grundlag af en teknikalitet, og desuden forudser jeg, at kommunens revurdering ikke når at foreligge, før vi har rundet datoen for mit sygedagpengestop.

Sidst redigeret af Stezu; 13-05-2010 kl. 00:25. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
Tin64 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 08:14   #23
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg kan sagtens forstå din usikkerhed, for intet er sikkert.

Men ved at ansøge pension efter §17, mister du sygedagpenge ved afslag.

Ved at fasthold stk om forlængelse indtil afklaring af fleks eller pension, mener jeg du står stærkere.
Sociallægen må jo have oplysninger om at ydereligere behandling kun rækker til forbedring af livskvalitet. Håber at din psykiater kan bakke dette op.
Det bør du stå stærkt med.

Du mangler som sagt §7a.
Endvidere ville jeg også anføre at du ikke har været medvirkene til udarbejdelse af ressourceprofil, ej heller godkendt denne med din underskrift.

Prøv fagforening og/eller a-kasse igen, evt til hjælp/rådgivning.
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 08:57   #24
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser

Ved at fasthold stk om forlængelse indtil afklaring af fleks eller pension, mener jeg du står stærkere.
Sociallægen må jo have oplysninger om at yderligere behandling kun rækker til forbedring af livskvalitet. Håber at din psykiater kan bakke dette op.
Det bør du stå stærkt med.
Jeg er stærkt bange for, at kommunen alligevel lukker den, da fx. ovenstående, som er helt korrekt, at gå efter, dog ikke fører til en afklaring af arbejdsevnen som §27 jo stærkt hælder til. Det samme gælder indlægget om livskvalitet som Andersine nævner kommunen har udeladt.

Man kan jo med det samme sige at Tin ikke skal på arbejdsmarkedet igen, da dette vil kunne forværre hendes situation, dette er psykiateren sikkert også enig i. Kunne man få kommunen få drejet hen på at det skal undersøges om Tin kan få førtidspension, altså iht. §18. ?

Tin har du en fagforenings repræsentant, der kan se sagen fra dette perspektiv og få øje på meget af det andet i øvrigt ?. If so kan du så ikke få ham til at tale med din sagsbehandler om vejen frem for forlængelse af dine sdp. En førtidspension er jo oplagt, måske kan og skal din arbejdsevne ikke afklares men "kontraincideres" således at du ikke skal i arbejdsprøvning. Det optimale ville blot være at det var kommunen der indså og startede en pensionssag. De kan jo heller ikke pege på §7a, med vejen frem andet end ftp.

Når din psykiater skriver rapport, må han jo ikke skrive ftp, du kan evt. selv høre ham ad, men kommunen tager det ikke til sig for de ved at det er os patienter der har leflet herfor. Han vil skrive at du ikke skal presses yderligere og slet ikke arbejdsprøves, så hvad kan kommunen gøre der ? De kan lukke sdp. med mindre man sammen med dem finder ud af at der skal startes en pensionssag, men det skal gøres i en faglig snak inden "teknikken" lukker det hele. Din sbér vil sikkert sige at de blot venter på rapporten fra din psykiater, men det vil lukke festen, hvis ikke man får gjort noget op til.

Puha, hold tungen lige i munden, fagforeningen må på banen, hvis du har en sådan en.

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 11-05-2010 kl. 08:59.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 13:09   #25
Tin64
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 49
Styrke: 15
Tin64 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Puha, hold tungen lige i munden, fagforeningen må på banen, hvis du har en sådan en.

Kh. EE
Kære Enteneller, jeg forsøgte for snart 14 dage siden at henvende mig til min fagforening (Magistrenes) og blev mødt med spørgsmålet: Er du sygemeldt som offentligt eller privat ansat?
Da jeg sagde, at jeg ikke havde været i arbejde siden min uddannelse og var gået direkte fra alm. dagpenge på sygedagpende, var fagforeningen ikke interesseret i at hjælpe mig, men henviste til Magistrenes A-kasse.

Der fik jeg så kontakt med en socialrådgiver, som A-kassen har tilknyttet nogle timer om ugen. Hun har set min klage og mine sagsakter igennem og givet mig et par råd vedr. klagen.

Men jeg er meget skuffet over fagforeningens uvilje til at gå ind i sagen, og jeg overvejer nu at melde mig ud. Hvad skal jeg egentlig betale kontingent for, når de ikke er der for mig?

Nå, igår var jeg så hos psykiateren og berettede min livshistorie, mine mangeårige og tiltagende symptomer og fortalte om min sygedagpengesag og det kommende stop af sygedagpenge.
Psykiateren virker absolut på min (og andre K10-brugeres) side, når det gælder måden, hvorpå kommunerne behandler syge mennesker. Men endnu aner jeg ikke, hvad hans udmelding bliver vedrørende min tilstand. Ved kun, at han bekræfter hidtidige diagnoser.

Jeg nævnte for ham, at jeg meget hurtigt har brug for en klar udtalelse fra ham til kommunen for om muligt at undgå sygedagpengestop, men til det svarede han blot: Kommunen får papirer fra mig, når de beder om dem.

Øh, hvad gør jeg så? Skal først til næste samtale hos psykiateren d. 11.juni. Desuden troede jeg, at jeg selv skulle tilvejebringe udtalelser fra læge og psykiater til kommunen. Skal jeg bede kommunen om at rekvirere materiale fra psykiateren, selvom jeg altså endnu ikke aner, hvad han vil sige om mig og min sygdom? Og hvad kan han sige efter 1/2 times samtale?

Til formiddag var jeg så hos min nye læge og fik sat ham ind i sagen. Brød sammen undervejs efter en nat med næsten ingen søvn og en morgen med ondt i maven, hjertebanken osv.
Min nye læge bad mig være fortrøstningsfuld, han gav mig besked på at kontakte kommunen og anmode dem om at rekvirere udtalelse fra ham, og så vil han sammen med mig udfylde formularer til kommunen inden månedens udgang. Men naturligvis, som han også sagde, så er det kommunen, der herefter skal tage stilling til forlængelse af sygedagpenge.

Jeg er fortsat i tvivl om det med min klage over den første afgørelse om stop af sygedagpenge (altså den, der nu er udsat på ubestemt tid, men stadig effektueres pr. 31. maj). Skal jeg sende klagen ind, før kommunen har revurderet på baggrund af nye oplysninger?
Hvis jeg venter, vil jeg jo overskride den oprindelige tidsfrist på fire uger, det vil sige på trisdag d. 18.

Og hvad med kontanthjælpen? Skal jeg søge den med det samme, selvom jeg nok ikke får svar på kommunens revurdering på baggrund af nye lægelige papirer, før engang i løbet af juni (tidligst)?

Søge en § 17 allerede nu? Jeg er i tvivl. Jeg er bange for, at der ikke ligger tilstrækkeligt mange papirer i min sag endnu, og kommunen har jo i hvert fald allerede meldt ud, at de ikke selv har fundet grundlag for hverken at starte sag om pension eller iværksætte øvrige revalideringstiltag.

Jeg er så træt i både krop og sjæl. Velfærdssamfundet? Ha! Det er vist en saga blot, i hvert fald for den, der havner i det sociale system.

Og nok et spørgsmål: Har fået meddelelse om, at jeg har optjent 25 feriefridage. Jeg har forstået, at jeg ikke kan tage ferie, når jeg er på sygedagpenge (og vel heller ikke på kontanthjælp). Men kan jeg i stedet bare få pengene udbetalt?
Er slet ikke inde i alt det med feriepenge...

Sidst redigeret af Stezu; 13-05-2010 kl. 00:26. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
Tin64 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 14:49   #26
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Hej

Som udgangspunkt ingen ferie, når man er på sygedagpenge. Men hvis sagsbehandleren skønner det ikke forhaler noget kan hun give fri. Hvis du ikke får afholdt hovedferien pga. sygdom, kan den udbetales efter 1 okt. 2010, altså de 15 dage. Resten kan du få udbetalt i arpil 2011 inden ferieåret slutter, eller selvf. hvis du kommer i job og skal have ferie.

ANNA1 (øko. sagsbehandler i kommune)
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 17:15   #27
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hold da op Tin, der er godt gang i koge relæerne

Sikke en fagforening du har. Jeg har Kristlige pt., fordi de er de billigste, men de har også været de bedste for mig tror jeg. HK vaskede hænder da jeg var på vej ude af sygedagpenge.

Da jeg var på vej ud af sygedagpenge, kan jeg huske at min læge foreslog en udtalelse fra en psykiater og det foreslog jeg så videre i en af mine partshøringer. Det tog kommunen så til sig og sendte mig til en psykiater, der så beskrev at jeg ikke burde arbejdsprøves og at prognosen var dårlig osv. osv. Dermed røg jeg ud af sygedagpenge og det var jo knap så godt. Jeg er så ikke blevet fulgt op at en §7a eller §28, men det tager jeg senere efter jeg har fået ftp. forhåbentlig her i 2010.

Det er svært at sige med dig og psykiaterne er lidt lumske, ofte vil de ikke vise en rapporten før de sender den til kommunen og man kan jo ikke helt vide hvad de skriver. Jeg syntes at du skal tage fat i din sagsbehandler og sige at din psykiater har brug for at de beder ham om den status rapport der behøves i sagen, så kan du jo høre hvad han/hun derefter vil sige og tage den derfra.

Hvad siger din social rådgiver som du har til låns iøvrigt ??

Det er muligt at du kan flytte fagforening og stadig få hjælp allerede i næste uge ?. Det er da værd at høre om fx. hos de kristlige ??

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 23:21   #28
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg ville istedet råde dig til at tage fat i LANDSFORBUNDET, du har jo betalt kontigent, på linje med andre, ergo er du også berettiget til juridrisk hjælp. Prøv her fredag eller mandag, du har intet at tabe.

Jeg ville fortsat gå efter §27 stk 4, der er INTET der tyder på at du kan vende tilbage til ordinært arbejde.
De kan således forlænge indtil afgørelse om fleks eller pension, dette kan indebære, hvis det er nødvendigt, endnu en arbejdsprøvning, såfremt de ikke kan tage din eksisterene for gode varer.

vedr læger, kan du jo søge aktindsigt i journal, og evt bruge dette til sagsbehandler, hvis de ikke vil indhendte status. Har du iøvrigt gjordt opmærksom på dette skriftlig? (er det tydeligt i klagen, ellers gør dette).

Det kan selvsagt være at de fratager sygedagpenge alligevel, men du kan så klage og håbe at du får dem igen.
Ved ansøgning efter §17 kan du miste dem helt, ved afslag, dog forlænges de med op til de 3 mdr kommunen har til at afgøre sagen.

Den vil være let at afvise, hvis kommunen ikke mener at din arbejdsevne er ordentlig afprøvet. Denne begrundelse, kan ikke bruges ift afklaring til fleks eller pension(stk 4).
(det ville jo langtfra være i tråd med det lægelige, dvs at der er langt fra at de IKKE kan afklare dig fordi du bliver dårligere, til ordinært arbejde. har svært ved at se hvordan kommunen vil argumentere sig ud af denne).

PS Det er en ****esituation, som tidligere nævnt, men du er selv nødt til at følge din mavefornemmelse for hvad der er rigtigt, ville ønske for dig at lovgivningen og praksis var bedre indrettet, så alle fik en fair behandling, men det er desværre kun ønsketænkning.

De bedste ønsker
VH Popiae

Men stk 4 er ny, og der er endnu ingen praksis for det, men den skal jo netop tydeliggøre §28 og retsikkerhedsloven §7a(efter min mening).
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2010, 08:17   #29
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Rigtigt Popia, det er med at udnytte de eksisterende muligheder.

Popia §27 stk. 4 er helt korrekt og den skal du kører på Tin også selvom den er "ny" (er den fra 2009 ?).:

Citat:
16. I § 27, stk. 1, indsættes efter nr. 3 som nyt nummer:

»4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,«

Nr. 4-6 bliver herefter nr. 5-7.

Held og lykke Tin, håber du kan samle kræfter idag til at gå i "krig" i morgen.

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 13-05-2010 kl. 08:22.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2010, 12:48   #30
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
Citat:
Og nok et spørgsmål: Har fået meddelelse om, at jeg har optjent 25 feriefridage. Jeg har forstået, at jeg ikke kan tage ferie, når jeg er på sygedagpenge (og vel heller ikke på kontanthjælp). Men kan jeg i stedet bare få pengene udbetalt?
Er slet ikke inde i alt det med feriepenge...
Mht til feriepenge og sygedagpenge:

Skynd dig at indsende feriekortet med at udfylde at du har feriehindring pga eget sygdom. Så ville du kunne få udbetalt feriepenge oven i sygedagpenge-ingen modregning. Du kan ikke og burde ikke holde ferie når du er på sygedagpenge. Det hvad kommunerne gør er at tvinge folk til at faktisk holde ferie og udfylde feriekortet med datoer ferie-og denne praksis er forkert! Kommunen kan kun blande sig i hvis du vil holde ferie-fordi det er kommunen som skal bevilge dig de datoer om du kan være fraværende fra arbjedsmarkedet.
Kommunen kan ikke og må ikke blande sig i om du skal have udbetalt dine feriepenge oveni sygedagpenge- det er ikke kommunen som administrerer ferieloven!
sane er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
stop af sygedagpenge pedo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 31-08-2011 09:21
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
Efterlysning: afgørelse uretmæssigt stop af sygedagpenge gunvor Alt det andet 0 26-11-2010 01:36
Stop af sygedagpenge ette74 Alt det andet 13 20-07-2010 11:41
stop af sygedagpenge lillesine Alt det andet 0 08-01-2009 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension