K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2009, 18:56   #51
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Hla72

Det er godt nok trist, at skulle flytte fordi man ikke har råd til, at bo, hvor man bor
Ikke noget at sige til, at du hænger med hovedet.
Det er en sk... svær situation at slås med sygdom, økonmi, hvor skal jeg bo m.m.
Håber du finder ud af det mange til dig
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 19:44   #52
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af futtefreja Se meddelelser
Hej Hla72

Det er godt nok trist, at skulle flytte fordi man ikke har råd til, at bo, hvor man bor
Ikke noget at sige til, at du hænger med hovedet.
Det er en sk... svær situation at slås med sygdom, økonmi, hvor skal jeg bo m.m.
Håber du finder ud af det mange til dig
Åh, tak skal du have futtefreja

Ja, det virker uoverskueligt når der også kommer dårlig økonomi ind i det også og ens boligsituation er truet.
Jeg er dybt forundret over, at det ikke er noget kommunen tager hensyn til. Men det blev der skøjtet let og elegant hen over da jeg var til møde om min RP... også selvom jeg sagde, at min dårlige økonomi truede min boligsituation og at det stressede mig enormt. Er ikke engang sikker på hun skrev det i RP'en

Troede bare naivt, at det var hele vejen rundt om ens person en RP skulle beskrive....
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 19:55   #53
Odense66
Elsker at være her på K10
 
Odense66s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 81
Styrke: 15
Odense66 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hla72 Se meddelelser
Åh, tak skal du have futtefreja

Ja, det virker uoverskueligt når der også kommer dårlig økonomi ind i det også og ens boligsituation er truet.
Jeg er dybt forundret over, at det ikke er noget kommunen tager hensyn til. Men det blev der skøjtet let og elegant hen over da jeg var til møde om min RP... også selvom jeg sagde, at min dårlige økonomi truede min boligsituation og at det stressede mig enormt. Er ikke engang sikker på hun skrev det i RP'en

Troede bare naivt, at det var hele vejen rundt om ens person en RP skulle beskrive....
åh... hvor er det frustrerende og trist for dig Heidi
du får også et kram af mig
Odense66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 20:35   #54
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hejsa hla 72 .... Det var meget triste nyheder; men jeg vil da liiige gøre dig opmærksom på at kommunen skal skrive om din sociale situation i din ressourceprofil, og hvis det ikke var fordi, du er så presset for nærværende, ville jeg da også have rådet dig til at klage; men det du kan gøre, er at skrive dine tilføjelser omkring din sociale situation og forlange dem indføjet i din ressourceprofil

Det er også rigtigt hvad din fagforening fortæller omkring psykolog ved joblinien, at det må de ikke ignorere, selvom de da sikkert gerne vil; men igen ... du har store beføjelser, hvad angår hvad der skal stå i din sag, samt hvad der skal stå i din ressourceprofil, og du skal dæleme bruge din ret

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 09:14   #55
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odense66 Se meddelelser
åh... hvor er det frustrerende og trist for dig Heidi
du får også et kram af mig
Tak skal du have ... jeg trænger i den grad også til krammer for øjeblikket

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Hejsa hla 72 .... Det var meget triste nyheder; men jeg vil da liiige gøre dig opmærksom på at kommunen skal skrive om din sociale situation i din ressourceprofil, og hvis det ikke var fordi, du er så presset for nærværende, ville jeg da også have rådet dig til at klage; men det du kan gøre, er at skrive dine tilføjelser omkring din sociale situation og forlange dem indføjet i din ressourceprofil
Hyanna... nu er det jo sådan, at jeg har jo slet ikke set skyggen af min RP endnu. Var til møde om den d. 9. september, men har ikke set noget fra kommunen overhovedet. Så jeg aner jo ikke hvad der står i den... kan ikke huske en dyt af det vi snakkede om til det møde

Jeg er dog så småt begyndt at skrive ned hvad jeg vil have tilføjet til RP'en og det bliver vist ikke så lidt.

Men du skriver, at de skal skrive om min sociale situation... men er det overhovedet noget de tager med i deres samlede betragtninger?


Citat:
Det er også rigtigt hvad din fagforening fortæller omkring psykolog ved joblinien, at det må de ikke ignorere, selvom de da sikkert gerne vil; men igen ... du har store beføjelser, hvad angår hvad der skal stå i din sag, samt hvad der skal stå i din ressourceprofil, og du skal dæleme bruge din ret

Hyanna
Jeg ser frem til, at de ikke kan ignorere noget... og jeg ser faktisk især frem til at vifte dem om snuden med den udtalelse/status fyssen fra Job-linjen kommer med. Også selvom jeg selv kommer til at betale for at få den. Men jeg er virkelig stædig nu og holder på min ret... også selvom det koster mig enorme ressourcer både rent psykisk og økonomisk.

Igen, Hyanna, tak for rigtig godt input og indspark
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 09:35   #56
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
hla72 ingen tvivl om at de SKAL tage højde for din boligsituation faktisk burde de hjælpe dig med den, men det kan man nok ikke lige forvente , men jeg ville da hvis jeg var dig lige lade en bemærkning falde om at kommunen skal hjælpe dig med at få barriere af vejen ...

Hvis du kigger på forsiden og finder den om arbejdsevne metoden http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet så vil du kunne se at der står ..


Den synliggør, hvad borgeren kan og identificerer, hvilke udviklingsmuligheder borgeren besidder i forhold til at kunne opnå en hel eller delvis selvforsørgende beskæftigelse.

Ressourceprofilen fokuserer derfor på borgerens ressourcer og udviklingsmuligheder samtidig med, at der tages højde for eventuelle barrierer.


Din bolig er helt sikkert en stor barriere i forhold til det at komme på arbejdsmarkedet , vi ved alle sammen godt hvad vores bolig betyder for os, det er og skal være den trygge base man kan vende hjem til og uden den er man altså lidt lost ....

Derfor er et af del elementerne i ressourceprofilen da også ...


Bolig og økonomi:

* Hvordan betragter du dine boligforhold og økonomiske situation?


Her skal det skrives ind hvordan det går med din økonomi og hvordan det er med din boligsituation ..

Jeg har selv lige været til midtvejs evaulering og her snakkede vi lige kort om økonomi og bolig osv ...

Og her fik jeg at vide at de ville betragte min bolig situation og min økonomi som en barriere ...

Nu syntes jeg selv at jeg i det store og hele klare mig meget godt , men det var simpelthen fordi de kiggede på bundlinjen hvad var der tilbage når jeg havde betalt og hvor meget havde jeg og min datter at leve for om måneden ..

Min bolig har første sal på og jeg har dage hvor jeg må opgive trappen her mente de at det var en stor barriere for mig og at jeg skulle have hjælp til at finde noget i et plan .. der kommer ikke nogen og giver mig en lejlighed i et plan men ved at det er skrevet ind i min ressourceprofil vil det i sidste ende være nemmere for mig at opnå feks et indskudslån da det vil bedre mine forhold ...

Det er ekstremt vigtigt at du får skrevet det ind i din ressourceprofil i hvertfald hvis du skal til at flytte kommune, jeg flyttede selv kommune da jeg var på sygedagpenge og det første den ny kommune gjorde var at stoppe mine sygedagpenge og sætte mig på kontanthjælp og jeg gjorde nada (vidste jo ikke bedre dengang )

Men når du flytter kommune så SKAL de fortsætte sagen hvor gammel kommune slap , da jeg flyttede var jeg lige ved at skulle forlænges i sygedagpenge det var derfor de slap så nemt over den ..

For dig gælder det om at være utrolig obs på hvad der foregår når du flytter og så skal du ellers bruge regler og love nøjagtig som hvis det var din gamle kommune , du har stadig de samme rettigheder og dine papir skal følge dig til ny kommune og der skal de så fortsætte afklaringen ...

Vil lige sige til sidst .. søg aktindsigt hvid du ikke allerede har det for kommunen har det med at "glemme" at sende dine papir og så kan ny kommunen ikke komme igang med at afklare dig og så går der tid med det, så med en aktindsigt vil du stå bedre , når de siger at de desværre mangler dine papir og derfor ikke kan se at du skal have sygedagpenge skal du smide kopier af hele din sag og af alle dine lægepapir så har de ikke den undskyldning ...

Jeg håber det løser sig for dig og helst inden du mister dit hjem ..
  Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 09:42   #57
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Undskyld, hla 72, den med at du endnu ikke har modtaget din ressourcprofil, var lige smuttet for mig, og det er en alvorlig ting, for de 52 uger nærmer sig med hastige skridt.

Hvad agter din fagforening at foretage sig i den anledning ?

Hvis du er lige så uheldig som jeg var, er der jo ikke mange dage til at komme med indsigelse, hvis de agter at stoppe dine sygedapenge, og hvis der er meget der mangler at blive indføjet i din ressourceprofil

Hvad angår din sociale situation, skal den indgå i din ressourceprofil og dermed tages med i betragtning (se nyttige links under "andre nyttige links" nr. 2: "Værd at vide om arbejdsevnemetoden/ressourceprofilen ..... DUKH. Se side 2, tema 2, nederst til venstre), i den samlede vurdering af din arbejdsevne.

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 10:10   #58
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Undskyld, hla 72, den med at du endnu ikke har modtaget din ressourcprofil, var lige smuttet for mig, og det er en alvorlig ting, for de 52 uger nærmer sig med hastige skridt.

Hvad agter din fagforening at foretage sig i den anledning ?

Hvis du er lige så uheldig som jeg var, er der jo ikke mange dage til at komme med indsigelse, hvis de agter at stoppe dine sygedapenge, og hvis der er meget der mangler at blive indføjet i din ressourceprofil

Hvad angår din sociale situation, skal den indgå i din ressourceprofil og dermed tages med i betragtning (se nyttige links under "andre nyttige links" nr. 2: "Værd at vide om arbejdsevnemetoden/ressourceprofilen ..... DUKH. Se side 2, tema 2, nederst til venstre), i den samlede vurdering af din arbejdsevne.

Hyanna
Svarer lige Hyanna hurtigt her, har nemlig en aftale om ikke så længe - Hejdien, jeg skal nok komme med et svar til dig senere i aften.

Det er nemlig et stort problem, at jeg ikke har set min RP endnu, for mine sygedagpenge udløber 31/10-09... det vil sige.. lige om snart.

Jeg ved, at erklæringen fra min psykolog har været brugt til grund for at min sag ligger stille og ikke kunne komme videre i systemet omkring forlængelsen, men jeg er uforstående overfor, hvorfor jeg ikke har set min RP endnu.

Jeg har talt - og drøfter det stadig - med min fagforening omkring min RP, for jeg skrev simpelthen for en uges tid siden og stillede hende alle de spørgsmål jeg havde omkring RP.
Der er ikke noget entydigt svar på hvor lang tid jeg skal vente på at få den, men jeg SKAL partshøres osv. Ganske som I har sagt herinde. Når jeg får den, skal jeg mødes med min fagforening og gennemgå den sammen med hende og jeg har fået ros for at jeg selv indhenter det fra fyssen.

Desuden mener fagforeningen helt klart der er grundlag nok til at forlænge mine sygedagpenge og bliver de ikke det, bliver der klaget prompte. Så de står bag mig 150%, men der er jo for hulan ikke nogle sanktioner vi kan gøre brug af... kun hvis sygedagpengene bliver stoppet.

Jeg sidder lige på min bærbare - og mine mails ligger på den stationære. Vender tilbage i aften med de svar min fagforening sendte mig i forbindelse med mine spørgsmål om RP.

Ang. min boligsituation, ja, det skal med i RP'en. Jeg nævnte det under mødet, men som sagt, jeg ved ikke hvor meget hun har skrevet ned. Jeg føler selv, der blev skøjtet ret hurtigt hen over det og at jeg selv måtte presse på for at få mulighed for at sige, at her er altså et problem.

Jeg overvejer om jeg skal informere min fagforening om, at her er altså også et kæmpe problem i forhold til hele min situation. De kan godt nok ikke gøre noget, men det er en KÆMPE stressfaktor for mig.

Håber det lige er svar nok... vender tilbage i aften med noget mere uddybende.

__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2009, 10:59   #59
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Så fik jeg lige overskud til at give mig i kast med et svar til Hejdiens kommentar

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
hla72 ingen tvivl om at de SKAL tage højde for din boligsituation faktisk burde de hjælpe dig med den, men det kan man nok ikke lige forvente , men jeg ville da hvis jeg var dig lige lade en bemærkning falde om at kommunen skal hjælpe dig med at få barriere af vejen ...

Hvis du kigger på forsiden og finder den om arbejdsevne metoden http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet så vil du kunne se at der står ..


Den synliggør, hvad borgeren kan og identificerer, hvilke udviklingsmuligheder borgeren besidder i forhold til at kunne opnå en hel eller delvis selvforsørgende beskæftigelse.

Ressourceprofilen fokuserer derfor på borgerens ressourcer og udviklingsmuligheder samtidig med, at der tages højde for eventuelle barrierer.


Din bolig er helt sikkert en stor barriere i forhold til det at komme på arbejdsmarkedet , vi ved alle sammen godt hvad vores bolig betyder for os, det er og skal være den trygge base man kan vende hjem til og uden den er man altså lidt lost ....

Derfor er et af del elementerne i ressourceprofilen da også ...


Bolig og økonomi:

* Hvordan betragter du dine boligforhold og økonomiske situation?


Her skal det skrives ind hvordan det går med din økonomi og hvordan det er med din boligsituation ..
Jeg har igen været inde og læse grundigt om arbejdsevnemetoden og ja, må jo erkende - som jeg også skrev i mit svar til Hyanna - at det blev der skøjtet let og elegant hen over under mødet om RP'en. Jeg måtte selv presse på for at få sagt, at der er altså et problem, men jeg føler virkelig, at det blev mere eller mindre ignoreret.
Jeg har jo ikke fået min RP endnu, så jeg aner ikke hvor meget hun har skrevet eller om det bare lige kort er nævnt. Men jeg har tænkt mig at uddybe under alle omstændigheder når jeg får min RP

Citat:
Jeg har selv lige været til midtvejs evaulering og her snakkede vi lige kort om økonomi og bolig osv ...

Og her fik jeg at vide at de ville betragte min bolig situation og min økonomi som en barriere ...
Det er jo godt, hvis de gør det, men en ting er jo at betragte det som en barriere, men hjælper de en så også med at få den fjernet?

Citat:
Nu syntes jeg selv at jeg i det store og hele klare mig meget godt , men det var simpelthen fordi de kiggede på bundlinjen hvad var der tilbage når jeg havde betalt og hvor meget havde jeg og min datter at leve for om måneden ..
Hvis de alene ser på det, så er det en kæmpe barriere for mig. Jeg har fra 1. november - da jeg lige har fået sat min indbetaling op til budgetkontoen - ca. 2100 kr. til rådighed. Det skal dække mad, medicin, psykolog, fornøjelser, uforudsete udgifter osv. Og ja, jeg får boligsikring. Det er med i beregningerne.

Citat:
Min bolig har første sal på og jeg har dage hvor jeg må opgive trappen her mente de at det var en stor barriere for mig og at jeg skulle have hjælp til at finde noget i et plan .. der kommer ikke nogen og giver mig en lejlighed i et plan men ved at det er skrevet ind i min ressourceprofil vil det i sidste ende være nemmere for mig at opnå feks et indskudslån da det vil bedre mine forhold ...
Jeg kan ikke finde noget billigere i Odense med mindre jeg har stået 10-15 år i et boligselskab eller bliver smidt ud i en 1-værelses i Vollsmose eller et andet belastet boligkvarter. Min husleje er høj ja, men den er inkl. a conto vand og varme og der har jeg fået penge retur hver januar i de år jeg har boet her. Så det taget i betragtning, så er huslejen faktisk ikke så høj i forhold til hvad man ellers betaler for en lejlighed. Men i forhold til MIN indtægt, ja, så er den høj.
Her er stille og roligt, gode omgivelser, jeg føler mig tryg osv. Det er altså værd at tage med. Desuden har jeg to katte som jeg bare ikke vil af med - de er mit et og alt - og det er virkelig virkelig svært at finde bolig i Odense hvor man må have kæledyr.
Det er også derfor jeg kæmper med næb og klør for at blive boende, selvom det virker håbløst med så lille et rådighedsbeløb. Kommer jeg på flexydelse, så får jeg jo kun 91% af den sats jeg får nu (får i højeste sats sygedagpenge) og så har jeg jo endnu færre penge

Citat:
Det er ekstremt vigtigt at du får skrevet det ind i din ressourceprofil i hvertfald hvis du skal til at flytte kommune, jeg flyttede selv kommune da jeg var på sygedagpenge og det første den ny kommune gjorde var at stoppe mine sygedagpenge og sætte mig på kontanthjælp og jeg gjorde nada (vidste jo ikke bedre dengang )

Men når du flytter kommune så SKAL de fortsætte sagen hvor gammel kommune slap , da jeg flyttede var jeg lige ved at skulle forlænges i sygedagpenge det var derfor de slap så nemt over den ..

For dig gælder det om at være utrolig obs på hvad der foregår når du flytter og så skal du ellers bruge regler og love nøjagtig som hvis det var din gamle kommune , du har stadig de samme rettigheder og dine papir skal følge dig til ny kommune og der skal de så fortsætte afklaringen ...
Jeg skal nok være rigtig meget obs. på det... og jeg vil sætte mig ned i løbet af weekenden og skrive en mail til min sagsbehandler på fagforeningen og fortælle, at her er altså også et stort problem for min sag og at det meget vel kan blive uhyggeligt aktuelt, at jeg er nødt til at opsige min lejlighed og flytte ud til min mor og dermed flytte kommune. Det er hun - min sagsbehandler - jo nødt til at vide i og med hun og fagforeningen kører min sag for mig.

Citat:
Vil lige sige til sidst .. søg aktindsigt hvid du ikke allerede har det for kommunen har det med at "glemme" at sende dine papir og så kan ny kommunen ikke komme igang med at afklare dig og så går der tid med det, så med en aktindsigt vil du stå bedre , når de siger at de desværre mangler dine papir og derfor ikke kan se at du skal have sygedagpenge skal du smide kopier af hele din sag og af alle dine lægepapir så har de ikke den undskyldning ...
Åh ja, det har jeg fundet ud af... de er også ret fedtede med hvad de sender til min fagforening og til mig. Jeg har fået aktindsigt EN gang - det var i august - men har intet set siden. Så jeg må søge en gang til og så skrive løbende på... synes bare ikke det kan passe, at man skal bede om det hver gang når man har søgt aktindsigt. Det burde sgu være en selvfølge at man får kopi af tingene i ens sag!

Jeg har også bedt min praktiserende læge og min psykolog om kopi direkte til mig af alt hvad de laver på mig, for jeg stoler ikke en bjælde på kommunen.

Citat:
Jeg håber det løser sig for dig og helst inden du mister dit hjem ..
Tusind tak skal du have, Hejdien... jeg har klaret den for denne gang, altså det med overtræk på min budget. Men jeg er bange for det er en stakket frist.... jeg vil dog kæmpe til sidste blodsdråbe for at blive boende. Kan slet ikke overskue at skal miste det også
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2009, 12:57   #60
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
lige et fif

Jeg ved det kræver ekstra ressourcer at gøre, men det er vigtigt!!!

Dine kommentarer til ressourceprofilen SKAL du skrive under hvert punkt. hvis du bare skriver en mail/et brev med kommentarer, er det ikke sikkert de bliver indføjet, men du risikere at de bliver vedhæftet bagerst i ressourceprofilen, og så har eventuelle ankeinstanser ikke en kinamands chance for at gennemskue sagen.

Ja jeg ved godt man har krav på at få sine kommentarer indføjet og at sagsbehandler skal begrunde eventuelle uenigheder - men jeg ved også hvad odense gjorde i min sag!

Enten skriv kommentar i hånden på ressourceprofil under hver punkt, eller på anden måde få det proppet ind på den enkelte side!

Det er min klare opfattelse at Odense har en strategi med at gøre sagen rodet og uoverskuelig ved at der bliver unødig korrespondance om uklarheder, uoverensstemmelser osv osv. Derfor ret på org. dokument og så kan de ski selv bøvle med at skrive det rent i profilen!

Har du behov for det, kan jeg anbefale at kontakte Anna Rytter fra byrådet. Hun har flere gange taget fat i problemstillinger med syge mennesker i Odense - og måske lidt mediegejl kan få dem til at oppe sig i disse valgtider.

Kram - føler med dig
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
regeringen-hvad har de gang i? østerbro Politik og Samfund 11 16-05-2012 13:49
Hvad har Åbenrå Kommune gang I ? Florken Skal kommuner ikke overholde loven? 44 01-05-2012 12:44
2. gang nono222 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-10-2011 21:53
Retssikkerhedsloven - hvad i alverden betyder det? zuza Nyt om loven 7 19-04-2009 21:43
3. gang... Buffy Dit og Dat 12 28-10-2008 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension