K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2009, 10:27   #21
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
trold, tak for det ja, så vil jeg da forsøge at lægge et godt ord ind for TGC næste gang jeg skal videre i regiet
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2010, 15:17   #22
JW123
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Lokation: Ringsted
Indlæg: 5
Styrke: 0
JW123 er ny på vejen
Jeg var hos Lars Helleberg efter 3 måneders ventetid. Han brugte 4 minutter på mig og jeg følte at han så skævt til mig, fordi at kommunen havde bedt om en udtalelse om hvad jeg fejlede.
De 4 minutter han brugte var en konklusion om at jeg bare havde lidt slid i ryggen, bedømt ved at banke mig på mine knæ. Ikke noget alvorligt mente han!
Jeg tog derefter selv på et privathospital med mine røntgenbilleder og betalte for en andens vurdering. Han sendte mig til MR-scanning og den viste 5 diskusprolaps og slid.
Hos Per Bugge fik jeg ydermere konstateret hypermobilitet og skævt bækken.
Lars Helleberg får en klage fra mig gennem patientklagenævnet. Han kan virkelig IKKE anbefales. Per Bugge er et snakkehoved og pænt svært at få lov til at fortælle hvordan ens smerter er osv. Men han har dog lyttet og skrevet til min fordel i speciallægeerklæringen. Han gav mig desuden gåde råd mht fysioterapi at det ikke ville hjælpe mig overhovedet - Dels pga hypermobilitet og dels pga placeringen af mine diskusprolaps. Så han er skam ok.

Sidst redigeret af JW123; 20-06-2010 kl. 15:23.
JW123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2010, 16:07   #23
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
For et par årsiden hendviste min læge mig til bispebjerg,for udredning for fribromyalig,der var 8 månder ventetid,da de 7 var gået ringede jeg for at høre om det snart blev til noget ,men de havde afvist hendvisningen.

Og da jeg snakkede med ejen læge sagde han ups det var den da også,så ville han finde en anden,det protesteret jeg så imod,for nu ville jeg slet ikke risikere at have en dianose,for i mellen tiden fandt jeg ud af at det kun er ca halvdelen af lægestanden sagsbehandler og andet godt folk tror på sygdom eksistere.

Så fik istæden for taget en masse billeder igen, som viste forværing af nedslidningerne i ryg og nakke og så det var det vel derfor jeg havde fået mere ondt alle vejne,når jeg laver det mindste.

Så ud fra det er det nok en god ide af "forlølge" hendvisninger og det personale der skal registere dem - jeg har også fornyligt måtte hente papir på en skaning på fredriksberg,dagen de havde ikke skrevet dem ud ,så måtte der ud to gange.så tjæk igen og igen..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 20-06-2010 kl. 16:19.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sort liste-medicin østerbro Politik og Samfund 0 04-11-2012 19:43
Reumatologer - Sjælland Den Tossede Dit og Dat 12 13-04-2012 13:35
Brev/liste til psykolog. Tullepigen90 Dit og Dat 2 19-07-2011 16:43
liste med bissider baldur Dit og Dat 2 17-04-2008 12:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension