K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-07-2011, 19:52   #1
Audioattack
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-07 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
Audioattack er ny på vejen
Exclamation Psykisk børneopsparing.

Jeg står lidt i et dilemma, jeg går syg på kontanthjælp med Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse. Min læge/psyk fortæller mig at jeg skal rykkes i et andet sats end det alm. (10.400 om mdr mener jeg.) Jeg går ud fra at det er sådan det kommer til at foregå, men mit dilemma er at jeg har børneopsparing stående som snart bliver frigivet. Jeg har læst mig til at de første 10.000 er sikret, når man modtager kontanthjælp, så jeg ville gerne vide om det beløb ændrer sig når jeg kommer i det andet sats eller om det kun er det jeg får udbetalt som ændrer sig.
(NB: Min sagsbehandler er virkelig dårlig til at forklare, give lyd fra sig og i det hele taget opføre sig professionelt omkring min sag.)

Det ville være super lækkert hvis jeg kunne få noget hjælp til dette, da jeg er rimelig forvirret, og ikke aner hvad jeg skal stille op med alle mine spørgsmål.
På forhånd tak.
Audioattack er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SU/børneopsparing PiaCP De Unge 15 28-06-2018 09:48
Kontanthjælp og børneopsparing hjælp ! Timoe De Unge 19 21-04-2012 10:00
er du blevet psykisk syg/mere psykisk syg siden du blev sygemeldt Tzari Dit og Dat 15 30-10-2011 20:43
Børneopsparing vs. Kontanthjælp. Audioattack Alt det andet 14 26-08-2011 13:27
Kontanthjælp versus børneopsparing-afslag Magge Alt det andet 61 09-09-2010 09:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension