K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2012, 22:27   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
selvom jeg har råd til en, kunne jeg aldrig drømme om at betale for en ydelse som man faktisk betaler skat til.
når det er sagt er det kun fordi jeg er god til at sætte mig ind i loven og har forstået hvordan systemet virker.
det er der så mange som ikke kan og ja de har stort set ikke en chance i dette system
venter på afgørelse i systemet om pension efter 4 år
det er gået meget stærkt til sidst

men til alle som har forbindelse til psykiatrien, har man alså mulighed for at få tilknyttet en social rådgiver. det er gratis
bare hvis nogen ikke ved det
har været en kæmpe hjælp i min sag
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2012, 00:11   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du er ved at lærer det Helene ha ha ha
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2012, 02:29   #13
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Ja uhyggeligt, folk skal ud og betale tusindvis af kroner for at få ret.
IKKE RET- NEJ NEJ - men hjælp til at navigere gennem systemet.

Citat:
Oprindeligt indsendt af dudde Se meddelelser
Indslaget var også i TV2-nyhederne og linket er her:

http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/61516132/
Har besvær med at dele nyheden om hvor skraldt det står til for hjælpen i kommunerne- syntes ikke jeg kan dele indslaget med venner på FACEBOOK ?

tja man kan jo også kalde det overspringshandlinger at rose een for eens udseende, i stedet for at kalde en forretning for en forretning - på trods af de gode intensioner .
Det burde ikke rokke ved grundlaget for medmenneskelighed og at kun få ,får lov at passere gennem nåleøjet og får brød i munden og tag over hovedet ved gennemførelsen af den ny fleksjobreform.

Eeens lovgrundsmæssige ret til at kunne overleve blot som et enkelt individ uanset famillie-relationer , faglige kvalifikationer og netop arvelige tiltag i dagens Danm ( bl.a.- hjælp dig selv som mantra lyder i vore dage, arvelige gaver i form af gennem generationer formuende familie der støtter een- chefer der i trækker medarbejdere med sig ind i nye virksomhederer . osv.

Jeg syntes på trods af alle odds. at Mette.F. klarede sig ganske godt. Jeg spørger mig selv, hvor er oprøret - hvor er alle trods stemmerne mod lovforslaget blevet af i farten - hvor er de henne alle stemmerne mod reformen der nu blir virkelig for generationerne efter mig.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Michael Nord - vandt over kommunen Molly-1 Skal kommuner ikke overholde loven? 3 29-12-2010 21:00
Revacenter Nord Næstved Mette1107 Dit og Dat 4 15-04-2009 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension