K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2010, 11:05   #1
thomaskr
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
thomaskr er ny på vejen
arbejdsprøvning

hej alle

jeg søger flex og efter 5 ugers arbejdsprøvning skal jeg til det afslutene møde med konsulent og sagsbehand. Er der nogle der kender til denne type møde..... Hvad skal man være varsom med m.m

Hilsen thomaskr
thomaskr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 12:38   #2
thomaskr
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
thomaskr er ny på vejen
Att: arbejdsprøvning

hej igen

er der nogle "søde" der vil svare

Mange tak

hilsen thomaskr
thomaskr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 12:56   #3
bONNIE
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2010
Indlæg: 69
Styrke: 15
bONNIE er ny på vejen
Hej

Jeg ved ikke så meget om det, men de har vel en plan, og det har du vel også, du må ha en ide om hvordan det er gået i de 5 uger.......
Hilsen Bonnie
bONNIE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 13:11   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Være varsom med, hmmm............., jeg vil jo mene at du bare skal være ærlig.
I min sidste praktik havde jeg en kontaktperson på praktikstedet (en normal arb.plads, og dagen før det afsluttende møde spurgte hun om der var noget jeg gerne ville have at hun skulle sige på mødet.
Dette kom jo lidt bag på mig, men jeg endte med at bede hende om bare at sige tingene som de var.

Hvor mange timer klarer du om ugen?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 13:34   #5
Moster Molly
Elsker at være her på K10
 
Moster Mollys avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 57
Styrke: 15
Moster Molly er ny på vejen
Jeg har lige selv været i arbejdsprøvning og var også til afsluttende møde med jobkonsulent og sagsbehandler.

2 dage forinden det afsluttende møde, var jeg til møde med min værkstedsleder og jobkonsulenten, hvor vi fik en snak om, hvordan det var gået. Lederen fortalte, hvordan han så mig og min arbejdsindsats, og jeg viste min (udførlige ) dagbog og fortalte, hvordan jeg syntes, det var gået, både på stedet og bagefter derhjemme.
Jobkonsulenten sad mest på sidelinien og lyttede. Derefter opsummerede han, hvad de ville skrive i deres status rapport, som jeg så fik dagen efter til gennemlæsning. Udover dette møde, havde jeg haft et midtvejsmøde med dem begge -altså midt i forløbet. Under hele forløbet havde jeg tæt kontakt til min værkstedsleder, så jeg følte mig virkelig godt taget hånd om. Og jeg synes, at jeg blev set som et helt menneske og ikke som en sag/tilfælde.

Selve det afsluttende møde var helt stille og roligt. Jeg havde min dagbog med igen, og fortalte hvordan jeg selv syntes, det var gået. Jobkonsulenten fortalte, hvad de på stedet havde observeret og skrevet i deres slutrapport om mig, og det lyttede sagsbehandleren så på, stillede et par spørgsmål og foreslog så en plan om det videre forløb.
Jeg blev også spurgt, om jeg havde tilføjelser eller indvendinger til jobkonsulentens status rapport, inden jeg fik den til underskrift.

Det er vigtigt at du er ærlig omkring, hvad du kan klare -og prøv at se dem som personer, der er på din side og vil hjælpe dig videre. Husk også, at du skal have dit liv til at fungere derhjemme efter arbejdstid. Hvis du gør dig bedre end du er, er det ikke så smart mht det videre forløb. Omvendt skal du heller ikke gøre det værre, for så er du på spanden, hvis du fx ikke vil have en ftp.

Sidst redigeret af Moster Molly; 21-04-2010 kl. 13:37.
Moster Molly er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension