K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2013, 04:12   #21
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LineB Se meddelelser
Det passer i den grad ikke ...der skal du da vist lige have styr på fakta. Den nuværende regering har rullet nogle af stramningerne tilbage og det har resulteret i en kæmpe stigning af asylansøgere.
http://politiken.dk/indland/ECE19089...iger-voldsomt/

Citat fra artiklen »Men forskellen er, at vi nu kan se en øget tilstrømning fra lande, hvor der er blevet roligere. Der er for eksempel intet, der tilsiger, at der skulle komme flere asylansøgere fra Somalia. Tværtimod er der blevet roligere i det afrikanske land, men når regeringen sender et signal om en lempeligere udlændingepolitik i Danmark, vil flere prøve lykken«.
Jeg syntes så, at du lige skulle læse hvad jeg skrev. Jeg skrev, at færre FÅR asyl, ikke at der er færre ansøgere.
Antallet af familiesammenføringer er desuden også faldet siden den tidligere regering.
http://www.dst.dk/pukora/epub/Nyt/2012/NR640.pdf
http://www.dst.dk/pukora/epub/Nyt/2011/NR328.pdf
(så kan du selv sammenligne tallene fra 2010-2012)

Og hvis du endelig vil citere fra den artikel af, så syntes jeg da lige du skal kigge på den foregående paragraf, hvor vi finder følgende:
"Venstres udlændingeordfører Inger Støjberg erkender ganske vist, at omkostningerne også voksede i den borgerlige regerings sidste leveår, da der fra 2008 til 2010 skete en fordobling i udgifterne."
Så en DF støttet regering er da tydeligvis ikke en garanti for, at færre får asyl.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg undrer mig bare over, hvordan de kan løsne op så der kommer flere, når vi ikke engang kan behandle dem vi har, ordenligt??
Det resulterer jo i at store grupper overhoved ikke kan finde ud af at blive integreret, med store konsekvenser for dem, som kan.

Danmark er et relativt lille land, der er ikke plads til den slags svipsere.
Vi kan jo ikke bestemme hvor mange der vælger at søge asyl her i landet, kun behandle de ansøgninger vi får. Man kan måske i stedet for undersøge hvorfor folk søger asyl her og så politisk lægge pres på de pågældendes lande for, at rette op på forholdene der gør, at folk flygter. Eller lægge pres på dem der fører krig i de pågældende lande (herunder os selv).

Dette er desuden også mit sidste indlæg omkring lige det her emne, da det ikke rigtig er tilladt at diskutere indvandring jvf. forums reglerne (man kan måske sige, at asylsøgning ligger i grænseområdet der).

Sidst redigeret af GentleGiant; 03-03-2013 kl. 04:18.
GentleGiant er ikke logget ind  
Gammel 03-03-2013, 15:50   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er nemlig sidste indlæg eftersom i overtræder de regler som findes for forummet

Tråd lukket
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
K10 bliver større og større. phhmw Dit og Dat 27 18-04-2018 16:57
nye regler = større forviring ace dk Alt det andet 4 06-01-2011 19:30
S 6156 - Om større patientsikkerhed Webmaster Politik og Samfund 0 21-09-2007 01:04
søge større pension. mail Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 30-08-2006 13:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension