K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-12-2009, 17:22   #41
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Sutsko, hæklede og strikkede, filtede og ikke-filtede, kig her, der er 2 sider: http://www.garnstudio.com/lang/dk/ca...?kat=Accessory

Jeg har nogle liggende på harddisken fra min gamle putte, og regner med at få adgang til dem når jeg (forhåbentlig snart) får en ny putte.

Ellers må i lige skrive igen, så tager jeg kopier af dem jeg har på papir og sender dem.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2009, 17:23   #42
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ej hvor fornemt, det stryger jeg straks ind og lure!!!!!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2009, 17:28   #43
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg lavede lige en rettelse/tilføjelse mens du skrev helenekr.

Jeg kan også anbefale at i går ind på rokken.dk og kreativsiden.dk (hvis den stadig eksisterer) og kreahulen.dk og hobbynettet.dk.
Jeg er ret sikker på, at i kan finde noget nogen af stederne.
Det er muligt i skal tilmelde jer for at få lov at se opskrifterne, men så gør i jo bare det.

disse ser ud til at være magen til dem jeg har lavet til mig selv og mine unger: http://www.cchobby.dk/pages/inspirat...ideaGuid=15428

Og her:http://www.hundeuld.dk/filthjemmesko.html

Sidst redigeret af Trold; 29-12-2009 kl. 17:39.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2009, 10:21   #44
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 18
AnnetteH er rigtig godt på vej
Tusind tak Trold, har printet dem ud, så må vi jo se om jeg kan hitte ud af det. Godt nytår.
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2009, 11:33   #45
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Velbekomme, og i lige måde.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2009, 12:01   #46
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Jeg har da også en opskrift på strikkede sutsko, men den er så i rib og om den kan filtes ved jeg ikke - har aldrig prøvet. Til gengæld er de allertiders i et par gummistøvler.

Tja min dag går med meget blandet.

Efter at gigten er begyndt at drille lidt, så træner jeg herhjemme både ryg og skuldre. Det går der ½ time med formiddag og aften.

På grund af min cøliaki så bager jeg en masse selv, glutenfri kost er megadyrt så der er virkeligt noget sparet ved at bage selv. Så ca. en gang om ugen tager jeg en bagedag.

Jeg elsker at gå mange og lange ture ud i naturen her omkring Sæby, okay skoven trækker mest på mig. Når hoften ikke driller for meget, så cykler jeg ture.

Af kreative ting så står den mest på strikning, lidt sy på maskine når ryggen tillader det, knipling, kort.
Og som det sidste så vil jeg prøve at kaste mig lidt over lidt malen og tegning. Tidligere har jeg lavet en del decoupage men holder lige en lille pause fra det.

Som mange af jer andre så har jeg også ligge brug for at ligge et par timer midt på dagen.

De daglige nødvendige pligter som rengøring og den slags der har jeg været nødt til at slække lidt på mine krav ellers blev der ikke tid til andet. Men så længe min søn bor herhjemme så er han tvunget til at hjælpe lidt til herhjemme efter arbejde.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nå, hvad laver du så? Antoniette Accept fra vores omgivelser 181 24-11-2013 01:34
Hvad laver borgerrådgiver Toxic Alt det andet 2 23-02-2012 23:10
Hvad laver i andre? Klund De Unge 7 25-01-2011 20:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension