K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2010, 10:54   #31
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Det ville nok være naivt at tro at der vil ske en stor forandring fra den ene dag til den anden selv om vi skulle få en ny regering efter næste valg.

Men jeg tror dog at et skift i regering vil måske bringe lidt mere medmenneskelighed tilbage til Danmark igen, selv om det vil tage tid før det afspejler sig i lovene.

VKO er træt, og magen til mangel på respekt for individet skal man lede længe efter.

Jeg tror det er vigtigt at få EL med i regering, så de hele tiden kan være med til at trække de to store røde partier tilbage til det der var det oprindelige udgangspunkt, og yde lidt modstand mod det midtsøgende som har præget både S og SF de sidste 10-15 år.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2010, 11:54   #32
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lau Se meddelelser
Det er da totalt ligegyldigt hvem der styrer det show!

VKO har ført ekstrem velfærdspolitik, og hvis i tror at det blive bedre med et rødt kabinet så får i sgu´et chok!

De meldinger de kommer med nu er da kun snik-snak, beregnet på at få alle "os" hevet med over fra Pia's parti...

Når de så vinder næste valg, så bliver alle stramninger og nedskæringer på plads, bare vent!

Selv 2 år max. på understøttelse, det var meget, meget bekvemt at VKO lavede det beskidte arbejde..
Jamen for mit vedkommen har jeg da hørt dem snakke om at de ikke vil love at rulle stramningerne tilbage på dagpengeområdet , men jeg har hørt at de som det første vil fjerne starthjælp og loft og 450 timers reglen og alene det vil nok kunne redde en del, og det er det jeg har hørt at de vil gøre som det første og det er det jeg vil holde dem op på ,....

Jeg tror at andre vil få et chok hvis de mener at de røde er så dumme og blide som vælgerskare som der tit gives udtryk for , jeg tror de fleste af os godt ved at så¨meget bedre bliver det ikke, det er som at vælge mellem pest eller kolera , men efter mange år med kolera er det rart med lidt pest

Desuden er det rart hvis det er de store multinationale selskaber og dem med nok der nu kommer til at betale lidt til deres egen forbrugsfest og heldigvis er der andre der mener det også af dem der har været med til forbrugsfesten , jeg kender flere der siger at nu er nok sq nok , de har fået og de har deres på det tørre og nu er det på tide at bedre forholdene for de fattige som er her i landet uanset hvor meget man mener noget andet (eller sammenligner os med afrika ) vi er ikke afrika og det er ikke ok at folk skal på gaden ...

Så jeg venter med længsel på pest forandring fryder
  Besvar med citat
Gammel 29-05-2010, 14:08   #33
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Jeg tror at andre vil få et chok hvis de mener at de røde er så dumme og blide som vælgerskare som der tit gives udtryk for , jeg tror de fleste af os godt ved at så¨meget bedre bliver det ikke, det er som at vælge mellem pest eller kolera
ja bliver ikke bedre skal stadig samarbjde med sf og radikale men som jeg stadig vil gøre er stemme rød selvom jeg ved det ikke bliver meget bedre så længe samarbjds parterne også vil have deres del for at gå sammen med dem

Citat:
esuden er det rart hvis det er de store multinationale selskaber og dem med nok der nu kommer til at betale lidt til deres egen forbrugsfes
ja de skal smiden goen flere skatte kroner

Citat:
de har fået og de har deres på det tørre og nu er det på tide at bedre forholdene for de fattige som er her i landet
ja danmark kommer først men desvære give det ikke prestise i udlandet jo

Sidst redigeret af superkok; 29-05-2010 kl. 14:12.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 05:27   #34
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Læste lige det her:

Citat:
Hans Morten Rubin, der i mange år var en del af inderkredsen i Venstres ledelse, sad uantastet som leder af TV-Avisen, samtidig med at han tilrettelagde Venstres politik
Hmmm... Gad vide hvilket ramaskrig der havde lyt ud over det ganske land , hvis vi forestiller os en tilsvarende situation , hvor lederen af TV-Avisen var en del af inderkredsen i Enhedslistens ledelse.

Er der stadig nogen der mener DR TV-avisen er rød?

http://www.information.dk/149494

Sidst redigeret af halse; 30-05-2010 kl. 06:05.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 07:39   #35
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Man skal bare passe lidt på med at sige rød er de bedste og blå blok overhovedet ikke dur til noget.
det har ført til krig andre andre steder.
vores samfund er delt "dansker" og udlændinge i forvejen
vores folketing er delt op i to blokke.
men der kan ligge en fare i dette på sigt

Helle Thorning har hele tiden sagt hun ikke vil skifte blå blok ud med en rød blok
det kommer ikke til at ske, det er helt sikkert efter de sidste forhandlinger.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Både Socialdemokraterne og SF går frem ! 1970girl Politik og Samfund 0 28-01-2011 11:45
Tv 2 News kl 20.30 annasen Politik og Samfund 2 13-01-2009 10:13
Indvandrere stormer på førtidspension zuza Politik og Samfund 11 12-08-2008 16:31
Tv2 News Valgbussen !! lone t Politik og Samfund 15 27-10-2007 10:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension